Wel goed, heb nu een weekje vakantie en doe dus iets rustiger aan. Merk het verschil wel goed qua harde buiken enzoquote:
Waarom twijfel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik twijfel of ik wel of geen extra echo zal plannen volgende week... #firstworldproblems!
Ik wil heel graag het geslacht weten, maar als ik nog ff geduld heb dan weet ik het 7 april ook, maar dat klinkt nog zo ver....quote:
Ah, op die manier. Joh, als je het leuk vindt, en je kunt je het veroorloven, waarom niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil heel graag het geslacht weten, maar als ik nog ff geduld heb dan weet ik het 7 april ook, maar dat klinkt nog zo ver....
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
17 weken is een mooi termijn toch?
En terechtquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
Rijstje aan de meldplicht![]()
Ik had gisteravond intake bij de verloskundige, die had ook geen verklaring voor het lichtere streepjes-verhaal.
Ze suggereerde wel heel voorzichtig dat als ik toch de combinatietest liet doen over een maand, ze de echo van over twee weken wel kon schrappen. Ik denk dat ik mijn gezicht panisch trok, want die optie veegde ze gelukkig meteen weer van tafel![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg zelfs nog een echo omdat ik fatty ben!
Deed ik nog zo mijn best om de weegschaal te vermijden...
Er zijn een aantal gevallen waarin ie vergoed wordt. Als je 36 of ouder bent in de 18e week van je zw.schap dan wordt ie vergoed bijv. misschien geldt dat voor jou?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ze heeft trouwens geen kosten voor de combinatietest benoemd.
huuu, nee, ik ben wel belegen maar nog niet extra belegenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Er zijn een aantal gevallen waarin ie vergoed wordt. Als je 36 of ouder bent in de 18e week van je zw.schap dan wordt ie vergoed bijv. misschien geldt dat voor jou?
Zal het precieze rijtje straks ff opzoeken. Hij kost zonder vergoeding nu 158,- dacht ik.
Ja SQ, belegen?quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:ik zie dit nu pas, maar wat een goed nieuws zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3Gefeliciteerd en een prachtige zwangerschap gewenst StormQueen!
in de haak.
Heel verstandigquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Chanty, alle testen liggen op de stort inmiddels
Ga je weer een 3D laten doen?
Ja, maar stel dat ik dan alleen een dure polis neem voor die combinatietest, dan ben ik per saldo duurder uit. Meeste vergoedingen zitten namelijk ook in de basis aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
SQ kijk even in de voorwaarden van je aanvullende verzekering. Ik heb toen ik L. kreeg een gezinspolis bij mijn verzekeraar genomen en daardoor de combinatietest tot 150 euro vergoed gekregen en nu voor de tweeling heb ik zelfs 250 euro vergoed gekregen want die test voor de tweeling was dus duurder. Maar ook kraampakket, zwangerschapscursus, eigen bijdrage kraamzorg en dat soort dingen kreeg ik flinke vergoedingen voor. Volgens mij is het zelfs zo dat je als je zwanger bent nog kunt overstappen naar een andere (hogere) polis. Tenminste bij mij kon dat 4 jaar geleden toen wel, maarja dat is alweer 4 jaar geleden en er verandert zoveel in de zorg, ik hou het allemaal niet bij.
Chanty tof een pretecho. En extra leuk dat je man de dvd mee gaat nemen naar Spanje.
Het kan. Meestal is het een toevalstreffer, een genetische aandoening waarvan we weten dat vooral het vorderen van leeftijd van moeder daar invloed op heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mignonne, heb je meer kans op een trisomie als je al eens eerder een kind met trisomie hebt gehad?
Ik heb laatst namelijk eens gezocht of er gezinnen bestaan met meerdere down-kinderen, maar ik kreeg het niet gevonden.
Waarom doe je een combinatietest? Ben je boven de 40? Zitten er afwijkingen in je familie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat ik dan alleen een dure polis neem voor die combinatietest, dan ben ik per saldo duurder uit. Meeste vergoedingen zitten namelijk ook in de basis aanvullende verzekering.
Ik meen me te herinneren dat ik een weloverwogen keuze had gemaakt, maar helemaal zeker weet ik het niet![]()
Ik heb uiteraard alles zeer goed overwogen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom doe je een combinatietest? Ben je boven de 40? Zitten er afwijkingen in je familie?
En wat doe je met de uitslag? Wees bewust dat het slechts een kansberekening is.
Suup!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard alles zeer goed overwogen.
Nou, ik vraag altijd waarom ouders het doen. Soms denken moeders simpelweg dat het erbij hoort. En het is toch een keertje extra kijken, dus hartstikke leuk. Maar je moet er gewoon bewust van zijn dat het wel om een medisch onderzoek gaat. Net als een 20 weken echo, dat is niet even leuk kijken. Dat is een medische echo en geen moment om je schoonmoeder mee te nemen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien interpreteer ik jouw vraag verkeerd Tico, maar het nut van een combinatietest is toch niet voorbehouden aan mensen die 40+ zijn of waarbij afwijkingen in de familie voorkomen? Het komt ook voor bij mensen die niet in die categorie vallen.
Je moet idd wel goed de afweging maken wat voor jou het nut is: ga je vervolgonderzoek doen? Als je geen vervolgonderzoek zou willen laten doen vind ik een combinatietest compleet nutteloos. Nadenken over een evt. slechte uitslag van het vervolgonderzoek zou ik ook doen vóór je in die situatie zit.
En realiseer je dat het kan zijn dat je een kwart van je zwangerschap voor niks in de rats zit.
Edit: zie nu dat je daarna inmiddels ook gepost hebt, dat bedoelde je dus niet met je vraag.
Ik kan heel goed begrijpen dat je geen kindje met trisomie wil hebben. Maar zelfs met een lage kans, kán het alsnog gebeuren. Mijn vader is overleden aan een ziekte die 1:1.000.000 keer voorkomt. Heel zeldzaam in theorie, maar hij had het wel. Kansberekening my ass.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij is het vooral omdat ik gewoon echt geen kindje met een trisomie op de wereld wil zetten. En dat zullen veel mensen aanstootgevend vinden of niet begrijpen, dat mag. Maar voor mij èn mijn man is dat al heel lang geen discussiepunt meer. Daar hebben we het al over gehad voordat we serieus aan kinderen dachten.
En ja, het is maar een kansberekening. Maar ik kan altijd verder onderzoek laten doen als er signalen zijn die in die richting wijzen en ja, met een sterk verhoogd risico ben ik bereid het risico te nemen.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik vraag altijd waarom ouders het doen. Soms denken moeders simpelweg dat het erbij hoort. En het is toch een keertje extra kijken, dus hartstikke leuk. Maar je moet er gewoon bewust van zijn dat het wel om een medisch onderzoek gaat. Net als een 20 weken echo, dat is niet even leuk kijken. Dat is een medische echo en geen moment om je schoonmoeder mee te nemen.
Och, ik vind daar zelf niet zoveel mis mee, iemand meenemen, als je er maar van op de hoogte bent (of wordt gebracht...) dat het mogelijk ook niet leuk kan zijn. Dan wil je daar niet liggen met iemand die je eigenlijk niet bij een slecht nieuwsgesprek wilt hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Door mijn vk was het (uitzondering dan misschien) wel als optie aangeboden, die 20w echo.
Ik was wel de kneuzige naïeveling die bij de vorige npm dacht: ja leuk een extra echo! babykijken! Weet je wat, ik neem mijn tweelingzus ook mee, die vindt dat superleuk!!![]()
En aan de andere kant kan het ook gebeuren bij een pretecho dat echodame toch iets ziet wat niet in orde is. Sta je daar met heel je familie…quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Och, ik vind daar zelf niet zoveel mis mee, iemand meenemen, als je er maar van op de hoogte bent (of wordt gebracht...) dat het mogelijk ook niet leuk kan zijn. Dan wil je daar niet liggen met iemand die je eigenlijk niet bij een slecht nieuwsgesprek wilt hebben.
Ik hoor het vaak even tussen neus en lippen door aangeboden worden, die seo. Dan wordt er heel uitgebreid gesproken over nekplooimeting en vervolgens heel kort over seo. Vaak wordt dat dan al veel minder neutraal gebracht dan de nekplooimeting.
Heb jij geen partner?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo'n pretecho is inderdaad eigenlijk hetzelfde verhaal. Theoretisch zou er toch op elke echo iets afwijkends gevonden kunnen worden? Wij hebben alleen mijn zusje meegenomen naar de pretecho en het op laten nemen zodat ook opa's het konden zien. Met mijn zusje deel ik lief en leed en die zou slecht nieuws net zo erg vinden als wij zelf. Maargoed, ik heb een heel bijzondere band met mijn zusje.
Ze gaat ditkeer net als vorige keer weer bij de bevalling zijn en als het allemaal goed gaat mag zij de navelstreng van baby B doorknippen. Ik hoop zo dat dat gaat lukken, ze vindt het zo tof en ik gun het haar echt.
Bij vriendinnetje van me gebeurd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik herinner me idd dat de pret-echoscopiste bij mijn zusje laatst zei dat ze ook meteen even ging kijken of er geen afwijkingen e.d. waren. Ze heeft niet gevraagd of ze dat überhaupt wel wilden.
Zij vertelde ook dat ze eens bij een pretecho een derde kindje (drieling dus) had ontdekt, terwijl die mensen op basis van hun vorige echo's dachten dat ze een tweeling kregenZou het broodje aap zijn of kun je dat echt op meerdere echo's missen?
Ja dat kun je idd missen op echo's.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik herinner me idd dat de pret-echoscopiste bij mijn zusje laatst zei dat ze ook meteen even ging kijken of er geen afwijkingen e.d. waren. Ze heeft niet gevraagd of ze dat überhaupt wel wilden.
Zij vertelde ook dat ze eens bij een pretecho een derde kindje (drieling dus) had ontdekt, terwijl die mensen op basis van hun vorige echo's dachten dat ze een tweeling kregenZou het broodje aap zijn of kun je dat echt op meerdere echo's missen?
Ik kan me voorstellen dat een drieling zo weinig voorkomt dat een echoscopist 'stopt' met zoeken naar hartjes als er al 2 gevonden zijn. En als er dan gefocust wordt op het nakijken van de 2 gevonden vruchtjes... denk dat het best kan jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Daar kan ik me weer meer bij voorstellen dan dat ze het bij de termijnecho en de SEO missen, en vervolgens pas bij een pretecho bij 25-30 weken zienquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Bij vriendinnetje van me gebeurd.
Echo bij 6/7 weken 2 hartjes, week erna kon gyn haar vertellen dat ze een hartje gemist hadden en er ook een 3e zat.
Ja, deze echoscopiste is iig echoscopiedocent en ze voert bij diverse hogescholen in het land examens uit, zei ze. Dus de skills zullen er wel zijn. Maar dan nog zoekt ze idd actief en zonder daarnaar gevraagd te worden actief naar afwijkingen op een pretecho. Achteraf vond ik dat wel gek ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat kun je idd missen op echo's.
Maar wat niet netjes zegofficieel mag een echoscopiste bij een pretecho geen uitspraken doen over wel of geen afwijkingen, omdat het maken van een echo niet per se een voorbehouden handeling is. Iedereen mag een echoapparaat aanschaffen en echo's gaan maken, dat maakt je nog niet in staat om afwijkingen etc. op te sporen. Het kan natuurlijk wel dat er iets wordt gezien wat niet te vermijden is qua afwijking, maar actief zoeken mogen ze niet. (hoewel de meesten wel geschoolde echoscopisten zijn die er bij beunen, maar toch.)
Er kan altijd wat mis gaan, je kunt ook een hartje hebben wat niet meer klopt op spreekuur (om het even gezellig te houden). Mja dat kan. Voor mij zit het verschil hem echt in het medische karakter van de echo, in het actief opsporen van afijkingen, of juist bij een pretecho, dat het een toevalsbevinding is die je altijd kunt hebben.
Een drieling missen tot aan de 25-30 weken lijkt me inderdaad wel heel onwaarschijnlijk! Je krijgt bij een tweeling toch vaker (korte) echo's dan standaard?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar kan ik me weer meer bij voorstellen dan dat ze het bij de termijnecho en de SEO missen, en vervolgens pas bij een pretecho bij 25-30 weken zienMaar goed, het kan dan dus wellicht gebeuren.
[..]
Ja, deze echoscopiste is iig echoscopiedocent en ze voert bij diverse hogescholen in het land examens uit, zei ze. Dus de skills zullen er wel zijn. Maar dan nog zoekt ze idd actief en zonder daarnaar gevraagd te worden actief naar afwijkingen op een pretecho. Achteraf vond ik dat wel gek ja.
indaling idd, en dat het kindje wellicht al zo groot is dat er niet zoveel te zien is op de echo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef Fazzoletti het volgende:
Over echo's gesproken, heeft het nog zin om een 3d echo te doen rond 33 weken? Ik lees dat de beste tijd t/m 30 weken zou zijn, heeft dat te maken met evt indaling?
Oke, hmmm, even bedenken dan of het nog zin heeft. Ik zou zo graag nog even willen spieken, het is alweer zo lang geleden en ik ben zo nieuwsgierig naar hemquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
indaling idd, en dat het kindje wellicht al zo groot is dat er niet zoveel te zien is op de echo.
Ohquote:
Nou dat je zus dan de navelstreng doorknipt. In mijn beleving zou ik niemand anders bij de bevalling willen dan alleen mn partner.quote:
Nou het plan is dat man baby A doet en zusje baby B. Of het allemaal kan is natuurlijk afhankelijk van de situatie, maar daar kunnen we nu toch nog niets zinnigs over zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat je zus dan de navelstreng doorknipt. In mijn beleving zou ik niemand anders bij de bevalling willen dan alleen mn partner.
Maar goed, ik weet dat er ook mensen zijn die de hele familie erbij hebben. Ik vind het gewoon zo apart.
Ik heb volgende week sowieso een afspraak met de gyn, dus als ik last krijg van verstopping, krijg ik dan iets mee daarvoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:34 schreef BlueEyes het volgende:
Coco denk je optijd aan laxeermiddel bij de ijzertabletten?
Ben benieuwd hoe je bloedsuikers gaan zijn en wat er uitkomt.
Hoor je dat snel of moet daar ook weer een dag of wat overheen gaan?
Nog niet, maar ben nog niet home free wat t drankje betreft :pquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh ik lees dat je dat drankje nog niet hoeft Coco.
En hopelijk valt het mee met de verstopping door de ijzertabletten. Ik slik al de hele zwangerschap ijzertabletten en heb er geen last van. Het kan dus meevallen.
Ja dit. Ik werd er een beetje misselijk van omdat ik zal zo lang niets gegeten had. Maar het drankje is gewoon snel achterover slaan en dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ach zo smerig is het drankje nou ook weer niet. Ik kon het echt zonder problemen wegklokken. Vond de tijd wachter daarna veel erger, met geen voedsel in m'n maag
Geen ervaring mee, maar wil je wel sterkte wensen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef Baloe2000 het volgende:
Hoi hoi,
Heeft er iemand net als mij last van flinke bekkeninstabiliteit wat ook nog uitstraalt t/m de benen?
Ik baal hier flink van wamt moet nu rust houden en dat gaat niet altijd makkelijk als je nog een dreumes hebt rondlopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:06 schreef Chanty het volgende:
Ik ben verliefd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft al een blauw shirtje aan![]()
Het klopt dat je nooit meer zo intens samen bent... Maar toen mijn dochter vanmorgenvroeg wakker was en 'even op schoot wilde zitten' (dus ik op de grond zitten, tegen haar ledikant aan, kind op schoot) en heerlijk tegen mij aan kwam liggen... Wow. Dat gevoel, dat is bijna intenser. Dat was even een momentje van ons tweeen en dat was echt werkelijk intens genieten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:22 schreef BlueEyes het volgende:
Die buik missen kan ik me nu al indenken.
Zat dat gisteren te bedenken, dat je nu echt zo lekker met z'n tweetjes (of 3 zoals Nikki) bent en dat dat nooit weer zo intens samen terug komt na de bevalling.
Werd er gewoon beetje sippig van.
18e!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
En terecht, Chanty!.
Wanneer heb je de termijnecho, IMA?
Straalt soms wel uit ja. Heb je voldoende hulp?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef Baloe2000 het volgende:
Hoi hoi,
Heeft er iemand net als mij last van flinke bekkeninstabiliteit wat ook nog uitstraalt t/m de benen?
Ik baal hier flink van wamt moet nu rust houden en dat gaat niet altijd makkelijk als je nog een dreumes hebt rondlopen..
Pffff!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je s middags thuis gaat werken zodat je even een dutje kan doen (werkweek van 40 uur hakt er best in), dat je dan nét slaapt, en dat dan de deurbel gaat: pakketje voor de buren...
Dat is gewoon KUT
gaat niet, mechanische jaren dertig deurbelquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pffff!![]()
Les; volgende keer bel uitzetten.
Ohh! Nog stommer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat niet, mechanische jaren dertig deurbel
First World Problemsquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:57 schreef Enfermera het volgende:
XD
Fwp?
Pff. Had gereageerd op een positie zomer/tussenjas op mp, zie ik net dat de advertentie is verwijderd.Subtiele hint?
Ohjaquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
First World Problems
En da's ook stom ja. Zelfde categorie, maar toch.
Watje tussen klepeltje en bel frutsenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat niet, mechanische jaren dertig deurbel
nee, het is echt zo'n zoemer, die krijg je alleen naar z'n grootje als je de draad doorknipt, maar dat vind ik een iets tè structurele oplossing.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Watje tussen klepeltje en bel frutsen
Als je toch n andere bel wilt kun je deze best naar zn grootjr helpen... En dan n briefje op de deur, bel kapotquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het is echt zo'n zoemer, die krijg je alleen naar z'n grootje als je de draad doorknipt, maar dat vind ik een iets tè structurele oplossing.
Wel een goede reminder om er over een maand of zeven wellicht iets anders voor bedacht te hebben
ik ga mijn authentieke bel toch niet slopen johquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je toch n andere bel wilt kun je deze best naar zn grootjr helpen... En dan n briefje op de deur, bel kapot
Voordeel van een.flat: de intercom
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga mijn authentieke bel toch niet slopen joh
Ik kijk binnenkort wel een keer of ik hem tijdelijk onschadelijk kan maken
Leuk is dat toch!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik haalde net n cadeautje uit de brievenbus: mijn lievelingsboekje als peuterheeft mn ma gedaan! Zo leuk
Ja onwijs leuk! Zo hebben wij ook t sprookjesboek van manlief terug gevonden! en vorige week mn eigen babyalbum meegenomen bij mn ouders.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Leuk is dat toch!
Wij waren vorige week nog wat verhuisdozen aan het doorspitten (heul tof, want we wonen hier bijna 4 jaar hehehee) om te kijken of er nog dingen inzaten die weg konden oid.
Kwam ik nog 1 van mijn fotoboeken tegen, met foto's toen ik 2, 3 en 4 jaar werd!![]()
Draadje doorknippen, schakelaar ertussen monteren, opgelostquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het is echt zo'n zoemer, die krijg je alleen naar z'n grootje als je de draad doorknipt, maar dat vind ik een iets tè structurele oplossing.
Wel een goede reminder om er over een maand of zeven wellicht iets anders voor bedacht te hebben
Komt er toch nog een beetje rust in je kont?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty wat een mooie echo van jullie mannetje.
SQ mooi balen die bel. Bij ons wordt er gelukkig zelden aangebeld. En als dat wel zo is dan zet ik 'm t.z.t. gewoon uit.![]()
Ik heb net heerlijk dik 2 uur in het zonnetje gezeten terwijl dochter aan het spelen was in de voortuin. Ik hoop dat er nog veel van dit soort dagen zullen komen de komende periode.
Åh! Wat poepig! Mijn Noors is perfect. Mijn breien daarentegen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef mignonne het volgende:
roomsnoes, hoe goed is je noors? Of iemand charteren om voor je te breienmaxi-cosi voetenzak
http://www.ravelry.com/patterns/library/kjreposen-lv
Ja, maar je hebt gezeten! En geslapen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, ik zou wel willen, maar ik ben pas buiten gaan zitten toen de hele benedenverdieping gestoft en gestofzuigd was en er een paar wassen gedraaid hadden. Ik heb zelfs de broodrooster een grote schoonmaakbeurt gegeven.Morgen verveel ik me denk weer, want L. gaat naar het kdv. Als het weer net zulk mooi weer is als vandaag haal ik haar om een uur of 1 denk weer op.
hoelang heb je dat nu? en hoe lang duurt t?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T zijn krampen die komen en gaan,als ik beweeg is t weer ff erger, zal er wel weer bijhoren! Morgen ook maar even urine wegbrengen.
Uurtje of 3 nu, en weet je alles is nog nieuw maar dus ook eng... Huilen staat nader dan t lachen op dit momentquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
hoelang heb je dat nu? en hoe lang duurt t?
kruikje dr op idd, evt paracetamol tegen pijn mag, niks leuk
van de stress? Het is ook allemaal gewoon stom en onzekerquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Uurtje of 3 nu, en weet je alles is nog nieuw maar dus ook eng... Huilen staat nader dan t lachen op dit momentstomme onzekerheid.
Nou via google dus... Ik ging op kramp/groeipijn googlen.. Was niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef BlueEyes het volgende:
Waar lees je die dan?
En dan... waarom lees je die als je weet dat je er last van krijgt?
Google is handig maar kan ook echt je vijand zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Fazzoletti het volgende:
BE, goed dat je muur weer wit is! Dekte het meteen over het verblindende geel?![]()
Aaaai, dat is jammer, hopelijk dekt de volgende laag welquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:32 schreef BlueEyes het volgende:
[..]Niet te optimistisch he! Mag morgen nogmaals.
Oeh en je buik op knappen lijkt me niet prettig.
Je bent nog streeploos?
Ja toen heb ik er nog een paar streepjes bijgekregen. En sindsdien heb ik een Nel Veerkamp buik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef geppie het volgende:
Ik ben vorige keer *klop af* nagenoeg streeploos gebleven maar van een collega hoorde ik dat je huid zelfs tijdens de bevalling (persen??) nog kan scheuren
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar wil je wel sterkte wensen!
Lijkt me pittig, zeker als er nog een dreumes bij rondloopt..
GM, beetje ongeduldig meissie, hihi
Veel plezier maandag, hoe laat mogen jullie ?
En kan ik wat van jullie 'gemak' lenen, ik heb mijn hele zwangerschap al last van trage darmen..
Ik gebruik nu ook maar Roosvicee Laxo, dat heeft een paar dagen al goed zijn werk gedaan!
Gut, ik ben vandaag 37 weken, dat is echt snel gegaan!
Mini is vandaag enorm aanwezig, de hele dag wiebelt mijn buik gezellig op en neer..
Die steken down there mogen daarin tegen wel ff wegblijven, autsj!![]()
hoppetee, 100 euro. Voor een plastieken babybad.quote:Met dit babybadje kun je naast je kindje lekker in bad doen, ook nog tijdens het baden de groei van je kindje bijhouden.
De LCD display geeft nauwkeurig het exacte gewicht van je baby aan en wordt de temperatuur van het badwater gemeten.
ja, net als die "ademende" matrassen van 400 euro.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zou zeggen kopen maar!
Want stel je voor dat je het niet koopt.
Kost je later jaren en jaren aan psychische hulp voor je kind, want dat heb je hem/haar onthouden dan. Ontaarde ouders!
inderdaad, dat kun je niet over laten aan zo'n corrupte boevenbendequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja maar SQ dat is toch gewoon een absolute must have. Stel je voor dat je het bijhouden van de groei door het cb moet laten doen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Straalt soms wel uit ja. Heb je voldoende hulp?en je loopt bij een fysio neem ik aan?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Vandaag mijn ouders verteld. Pareltje van pa: "weet je vriend het al"de schat.
.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
.
Heb je het niet samen met je vriend verteld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
.
Campingbed:quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Fazzoletti het volgende:
Doe is een linkje SQ?![]()
En Nikki en Geppie, dank voor de bemoedigende woorden![]()
Just in case je dat was vergeten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
.
Ergonomisch! Joh, kopuh!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Campingbed:
http://www.baby-dump.nl/i(...)_id=34230&merk=34234
Weegschaalbad:
http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=429&merk=21276
hoe jonger de moeder, hoe meer kans op strepen. Sorryquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ben heel jong, dan floept je buik zo weer terug na de bevalling toch? Zonder strepen?
Ja toch?
Ja als je jong bent wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ben heel jong, dan floept je buik zo weer terug na de bevalling toch? Zonder strepen?
Ja toch?
Nee joh, ik ben al bijna belegen toch SQ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ja toch?
Ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap volgens mij weleens ergens gelezen inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben al bijna belegen toch SQ?dan heb je toch juist minder kans omdat alles toch al slap(per) is?
Zelfs zonder persen..... Ik had al wat streepjes voordat mijn eerste bevalling begon. Maar toen ik na een hele dag weeen op de ok belandde had ik beter niet in de spiegel/lamp kunnen kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef geppie het volgende:
Ik ben vorige keer *klop af* nagenoeg streeploos gebleven maar van een collega hoorde ik dat je huid zelfs tijdens de bevalling (persen??) nog kan scheuren
Dan maar met het licht uit toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef geppie het volgende:
Ach ik denk altijd maar; ik heb toch al een man
klopt, dan is je bindweefsel al hopeloos verlorenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben al bijna belegen toch SQ?dan heb je toch juist minder kans omdat alles toch al slap(per) is?
En Kwak, fantastische opmerking![]()
Mwah hoeft niet perse, ik heb er één met spleetogenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
klopt, dan is je bindweefsel al hopeloos verloren
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:13 schreef geppie het volgende:
[..]
Mwah hoeft niet perse, ik heb er één met spleetogen(half japanner)
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:13 schreef geppie het volgende:
[..]
Mwah hoeft niet perse, ik heb er één met spleetogen(half japanner)
Ja maar ik bedoel het bloedserieusquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Als Gordon dit grapje zou maken dan viel half Nederland over hem heen
Ik heb gebeld, vriendje was nog onderweg naar huis. Maar ik bel eigenlijk elke paar dagen uitgebreid met mijn moeder dus dit past gewoon heel goed bij ons. Vriendje zit nu naast me zijn familie te bellen, die zijn gelukkig ook enthousiast.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Heb je het niet samen met je vriend verteld?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Razz <3 Wat lief haha
Ik heb een droppie van een 3 jarige in de groep, die elke ochtend als ik komt vragen of ik een baby in mijn buik heb. Ja, zeg ik dan. En dan graaft ze wat in mijn t-shirts en truien om me vervolgens blij verrast aan te kijken en te zeggen: "Ik zag 'm!"
<3 Zo leuk die reacties van die kleintjes.
Whihihiquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
.
Fijn dat ze enthousiast zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, vriendje was nog onderweg naar huis. Maar ik bel eigenlijk elke paar dagen uitgebreid met mijn moeder dus dit past gewoon heel goed bij ons. Vriendje zit nu naast me zijn familie te bellen, die zijn gelukkig ook enthousiast.
Pubers zijn ook echt heel leukquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Whihihi![]()
Razz, zo zijn pubers wel leuk!
Ieuw!!! Dan zou ik dus niet meer kunnen slapen he...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gatverdamme, ik ga nu net in bed liggen en kijk omhoog zit er zo'n vieze dikke zwarte spin op het plafond. Nu ligt ie stof te happen in de stofzuigerzak.
Ik heb vanavond best een boel harde buiken gehad die zelfs 'pijn' deden in mijn rug. En dat terwijl ik me best koest heb gehouden vandaag. En die arme manlief maar vragen of het begonnen is.
Trekt ie het nog?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gatverdamme, ik ga nu net in bed liggen en kijk omhoog zit er zo'n vieze dikke zwarte spin op het plafond. Nu ligt ie stof te happen in de stofzuigerzak.
Ik heb vanavond best een boel harde buiken gehad die zelfs 'pijn' deden in mijn rug. En dat terwijl ik me best koest heb gehouden vandaag. En die arme manlief maar vragen of het begonnen is.
Ja dat scheelt inderdaad. En de mannetjes gaan ons straks nog energie genoeg kosten, dus hoe uitgeruster we zijn hoe beter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef laziness het volgende:
Nou dat is fijn! Want dan gaan jullie hopelijk dadelijk allebei ontspannen die bevalling in. Ik vind het heel stoer hoor dat je de 38 weken hebt gehaald!
20w1d? Jonguh, dat is niet op de helft, dat is al ruim over de helft!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Em nu ik hier toch ben:
Ik ben halverwege. Op de helft. Halfway. Halvveis. 20 weken. En een dag. Whuuut?!
En mijn buik groeit ook al zo hard. Alle kindjes op mijn werk willen ermee knuffelen <3
Oh! Dat had ik de vorige zw.schap ook heel vaak. Geen scheurtje gehad. En dit keer ook heel vaak super strak, maar tot nu toe geen scheuren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Hier is m'n buik strak vanavond, m;n huid voelt echt op spanning. Ben zo bang voor scheurenhoop echt dat het me bespaard blijft...
Hahaha, wat schattigquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
.
Te nuchter voor een wegendbabybad, een superdupercampingbedje, een belachelijkduurmatrasje, ok.quote:
Oh oh oh ooohhhh! En blijkbaar verkopen ze 'm tegenwoordig ook in Nederland. Voor slechts ¤1000 is 'ie van jouquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje. Die stroller wil ik. Eigenlijk nu direct
Volgens mij doet een nieuwe Buggaboo voor dat geld niet onder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh oh oh ooohhhh! En blijkbaar verkopen ze 'm tegenwoordig ook in Nederland. Voor slechts ¤1000 is 'ie van jouBelachelijk veel geld vind ik, volgens mij is 'ie in dollars een stuk goedkoper. Even zoeken.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
En er zitten blauwe LEDs in. Alles is beter met blauwe LEDs
Nee, je begrijpt het niet. Dit is een gadget, een ikmoethetgewoonhebbenwantomgledsblauwleds!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Volgens mij doet een nieuwe Buggaboo voor dat geld niet onder.
Of anders even 2 jaar wachten en nog een beebje knutselen kan je m dan voor weinig op MP kopen
Tadaaaa!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Wel jammer dat er geen newborn in kan
Hehequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Dot. het volgende:
Ik vind die naam wel echt enigszins dubieus eigenlijk. Origami voor moeders. Bedoelen ze dan dat wij een kind origamien of dat we origami doen met de wagen incl kind?
Je kunt ook je eigen kinderwagen pimpen met ledlichten en een grasmaaiermotor met afstandsbediening
De mijne heeft een krat grasmaaiermotors gekregen en nu wil hij d'r een mini-tank van gaan bouwenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man zag ooit een filmpje van een man die een wiegschommelmechanisme had gemaakt van technisch LEGO dus nu moet hij dat ook![]()
(Ter illustratie, er staat ongeveer een kuub lego op onze zolder)
Jaloers...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man zag ooit een filmpje van een man die een wiegschommelmechanisme had gemaakt van technisch LEGO dus nu moet hij dat ook![]()
supertofquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne heeft een krat grasmaaiermotors gekregen en nu wil hij d'r een mini-tank van gaan bouwenVolgens mij krijgt de onze eerder een soldeerbout in z'n handen geduwd dan een potlood
oh, alle jeugdlego ligt nog bij onze ouders zelfsquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jaloers...
Mijn ouders zijn t kwijtgeraakt (lees ze hebben t weggeflikkerd, net als mn barbies+hele huizen)
We moeten dus vanaf 0 beginnen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
supertof![]()
![]()
Die van ons kan houtbewerken voor ie zelf zijn bips kan afvegen denk ik
nee, maar "hij" bekt lekkerderquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar heb je een jongetjesvoorgevoel ja?
Zolang ik stil/rustig op de bank lig gaat t een heel stuk beter na de pcm. Als ik ga lopen blijft t gevoelig.quote:
nou, dat ligt vooralsnog een beetje gevoelig bij papa...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef mignonne het volgende:
Lego![]()
Trofast kasten kopen bij Ikea SQ! kun je zo'n toffe lego-tafel ervan maken
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1024&bih=499
hopelijk trekt het snel wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zolang ik stil/rustig op de bank lig gaat t een heel stuk beter na de pcm. Als ik ga lopen blijft t gevoelig.
Lief dat je t vraagt.
Je hebt ook hoge varianten van die kast, dan heeft hij ook een plekjequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat ligt vooralsnog een beetje gevoelig bij papa...die moet nog een beetje gekneed worden in het loslaten van ZIJN! LEGO!
Hopelijk trekt het weg idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zolang ik stil/rustig op de bank lig gaat t een heel stuk beter na de pcm. Als ik ga lopen blijft t gevoelig.
Lief dat je t vraagt.
zal ie zeker waarderenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je hebt ook hoge varianten van die kast, dan heeft hij ook een plekje
Truequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar "hij" bekt lekkerder(ons Brabanders noemen alles hij, gewittoch).
Ik ga een meisje ook leren solderen, bandenplakken en latjes zagen. Zijn kei handige skills
Dat duurde hier vier jaren en nu is de vraag voor wie we eigenlijk de nieuwe lego kopen: voor hem of voor zoonlief.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat ligt vooralsnog een beetje gevoelig bij papa...die moet nog een beetje gekneed worden in het loslaten van ZIJN! LEGO!
kijk, goeie basis!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Dat duurde hier vier jaren en nu is de vraag voor wie we eigenlijk de nieuwe lego kopen: voor hem of voor zoonlief.
Overigens had ik ook een kist lego, kan ik zagen en solderen en heb ik menig band geplakt.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Lego![]()
Wij hebben vandaag een hele mooie knipper gezienondanks de bloedingen zag alles er prima uit. En over 2 weken mag ik weer gluren
Hier staat het meeste nu ook op zolder. Het is nog best wat strijd geweest om de op afstand bestuurbare graafmachine uit de woonkamer weg te krijgenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:34 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hier staat het meeste nu ook op zolder. Het is nog best wat strijd geweest om de op afstand bestuurbare graafmachine uit de woonkamer weg te krijgenNu staat er alleen nog de lego Volkswagen bus, maar die vind ik eigenlijk wel leuk
![]()
Coco, volgens mij heb ik die wagen zien staan op de 9 mnd beursGa je nu eigenlijk voor een dubbele wagen, zo oud is jouw dochter nog niet toch?
Goed nieuws LMN!![]()
Nikki, is je werk soms je hobby?Wel een lekker gevoel dat thuis alles klaar is voor de jongens
Nee want dat had toch geen zin en klonk het blijkbaar ook niet dringend genoeg voor,.en dat is allemaal.prima, maar die opmerking; ja als t doorzet en misgaat, dan doen we nu toch niks... Ik kan op t moment alleen maar janken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dat is wel heel zuur inderdaad GM, kan me voorstellen dat het niet gerust stelt om zoiets te horen.
En de afspraak die je eigenlijk morgen hebt kan niet een dagje vervroegd worden? Als je er niet gerust op bent, lijkt me toch dat ze wel even tijd voor je moeten kunnen maken, al is het maar 5 minuutjes om even te kunnen zien dat de kleine het nog goed maakt.
Ik had het van de week toch ook? Mijn vk zei dat krampen een teken zijn dat je lichaam protesteert, soort van terugfluiten, en zolang er geen bloedverlies is dat ik me geen zorgen hoefde te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee want dat had toch geen zin en klonk het blijkbaar ook niet dringend genoeg voor,.en dat is allemaal.prima, maar die opmerking; ja als t doorzet en misgaat, dan doen we nu toch niks... Ik kan op t moment alleen maar janken.
Ik heb geen bloedverlies, dat is gunstig, bandenpijn of groeipijn ja dat kan, maar het is mn 1e zwangerschap hoe moet ik nou weten wat normaal is...
Ik doe mn best, en ik ben best een paniekvogel , dus hou mezelf ook.voor dat ik morgen.gewoon die kleine hoor, mn man zegt ook,.je wordt per dag boller das niet voor niks...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:23 schreef Franny_G het volgende:
Het is goed, tot het tegendeel bewezen is. En zolang je geen bloedverlies hebt.
Ik begrijp je gevoel wel hoor, maar probeer echt even uit te gaan van het positieve.
Voor mijn gevoel doe ik al zo weinig... Maar vandaag idd maar even een dag rust,al denk ik dat ik vanmiddag wel even de zon opzoek met mn hondenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Gm ik moest een paar weken geleden naar het zkh midden in de nacht omdat ik zon abnormale pijn had. En idd... als het mis zou zijn zou het gebeuren. Maar ze hebben wrl meteen gekekem of alles in orde wss (en gelukkig was dit ook zo).
Maar vervolgens hrb ik wel vier dagen plat gelegen voordat de pijn minder werd. Mijn lijf floot me toen terug.
Zolang er geen bloed is te zien hoop ik dat het voor jou mee valt. Maar is het niet een idee om even totale rust in te bouwen? En met totaal bedoel ik ook totaal (geen taart, stof zuigen, was doen, werken etc) om te kijken of het daarmee ovrr gaat? Misschien doe jr wel echt teveel?
Kursor wat fijn dat alles er zo goed uit ziet!
Als je nog maar net zwanger bent, minder dan 10 weken, is erniet veel wat er gedaan kan worden... ik ben er ook -nog steeds- bang voor... vorig jaar met mijn mannetje met vlekken naar de ha geweest ondanks dat het geen 5e ziekte was toch 4 weken later mis zonder aanwijsbare oorzaak. Nu weet ik dat ik geen antistoffen heb en dat maakt me niet geruster. Hier weer wat vlekken in het gezicht en danben ik meteen weer in de paniekstand merk ik. Waarschijnlijk komt het omdat ik snel met een billendoekje het gezicht plakvrij heb gemaakt, maar toch blijf ik controleren op meer vlekjes...quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Loj, wat je huisarts zegt is niet helemaal waar, of het klinkt in ieder geval ongenuanceerd. Klavertje zit nu ook in die situatie en mijn zusje heeft er onlangs in gezeten. Het is te hopen dat je niet besmet bent geraakt, maar als het wel zo is dan is daar wel een plan voor. Als ik het goed onthouden heb van Mignonne (het is al eventjes geleden) worden er dan extra controles ingepland, en er kan zelfs nog sprake zijn van een behandeling (transfusie? Of wat was het ook weer?) bij het kindje in de buik.
Er is idd een kans dat het vroeger of later slecht afloopt in geval van besmetting, maar dat je huisarts zegt dat het dan gewoon op zijn beloop laten is zonder verdere controle en behandeling lijkt mij dus onjuist.
Fijn! Ja idd... fijn dat je iig hulp hebt en idd doen wat de fysio zegt hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Baloe2000 het volgende:
Ik zit idd bij bekkenfysiotherapie, maar die kon alleen advies geven hoe ermee om te gaan en dat volg ik goed op.
Mijn vriend doet veel aan huishouden naast 40u werken, schoonmoeder neemt elke week veel was mee, mn pa doet veel klusjes aan huis, zijn vriendin poetst hier regelmatig en mn moeder doet soms boodschappen.
Dus gelukkig genoeg hulp
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |