Wel goed, heb nu een weekje vakantie en doe dus iets rustiger aan. Merk het verschil wel goed qua harde buiken enzoquote:
Waarom twijfel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik twijfel of ik wel of geen extra echo zal plannen volgende week... #firstworldproblems!
Ik wil heel graag het geslacht weten, maar als ik nog ff geduld heb dan weet ik het 7 april ook, maar dat klinkt nog zo ver....quote:
Ah, op die manier. Joh, als je het leuk vindt, en je kunt je het veroorloven, waarom niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil heel graag het geslacht weten, maar als ik nog ff geduld heb dan weet ik het 7 april ook, maar dat klinkt nog zo ver....
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
17 weken is een mooi termijn toch?
En terechtquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
Rijstje aan de meldplicht![]()
Ik had gisteravond intake bij de verloskundige, die had ook geen verklaring voor het lichtere streepjes-verhaal.
Ze suggereerde wel heel voorzichtig dat als ik toch de combinatietest liet doen over een maand, ze de echo van over twee weken wel kon schrappen. Ik denk dat ik mijn gezicht panisch trok, want die optie veegde ze gelukkig meteen weer van tafel![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg zelfs nog een echo omdat ik fatty ben!
Deed ik nog zo mijn best om de weegschaal te vermijden...
Er zijn een aantal gevallen waarin ie vergoed wordt. Als je 36 of ouder bent in de 18e week van je zw.schap dan wordt ie vergoed bijv. misschien geldt dat voor jou?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ze heeft trouwens geen kosten voor de combinatietest benoemd.
huuu, nee, ik ben wel belegen maar nog niet extra belegenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Er zijn een aantal gevallen waarin ie vergoed wordt. Als je 36 of ouder bent in de 18e week van je zw.schap dan wordt ie vergoed bijv. misschien geldt dat voor jou?
Zal het precieze rijtje straks ff opzoeken. Hij kost zonder vergoeding nu 158,- dacht ik.
Ja SQ, belegen?quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:ik zie dit nu pas, maar wat een goed nieuws zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3Gefeliciteerd en een prachtige zwangerschap gewenst StormQueen!
in de haak.
Heel verstandigquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Chanty, alle testen liggen op de stort inmiddels
Ga je weer een 3D laten doen?
Ja, maar stel dat ik dan alleen een dure polis neem voor die combinatietest, dan ben ik per saldo duurder uit. Meeste vergoedingen zitten namelijk ook in de basis aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
SQ kijk even in de voorwaarden van je aanvullende verzekering. Ik heb toen ik L. kreeg een gezinspolis bij mijn verzekeraar genomen en daardoor de combinatietest tot 150 euro vergoed gekregen en nu voor de tweeling heb ik zelfs 250 euro vergoed gekregen want die test voor de tweeling was dus duurder. Maar ook kraampakket, zwangerschapscursus, eigen bijdrage kraamzorg en dat soort dingen kreeg ik flinke vergoedingen voor. Volgens mij is het zelfs zo dat je als je zwanger bent nog kunt overstappen naar een andere (hogere) polis. Tenminste bij mij kon dat 4 jaar geleden toen wel, maarja dat is alweer 4 jaar geleden en er verandert zoveel in de zorg, ik hou het allemaal niet bij.
Chanty tof een pretecho. En extra leuk dat je man de dvd mee gaat nemen naar Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |