Zet dan alleen East US aan. Die heeft geen rubberbanding.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:31 schreef Donderjagers het volgende:
Ffkes snel BF4 opgestart en nieuwe patch geïnstalleerd. Helaas. Ook na de patch nog last van rubberbanding op Lancang Dam in BF4.
Heb tot nu toe voor deze patch alleen last van hevige rubberbanding op Lancang Dam en Hainan Resort. En af en toe een keer op Golmud.
edit:
Soort van conquest in combinatie met rush.![]()
Ik hoor niks over fouten. Zou eerder wachten omdat echt goede games vooralsnog ontbreken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste, vrienden raden me af om de PS4 te kopen omdat er nog steeds teveel fouten zijn. Nu wil ik jullie verhaal horen?
Is het te vroeg om de PS4 te kopen of niet?
Poll: De PS4 kopen?
• Ja, kopen
• Neen, niet kopen
• Kopen maar zou enkele maanden wachten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Over een maand FFquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoor niks over fouten. Zou eerder wachten omdat echt goede games vooralsnog ontbreken.
is dat schijfje nog goed ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
Als ik FIFA nu opstart blijft die hangen bij het laadscherm met Messi...Oplossing?
Keer alle data verwijderen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
Als ik FIFA nu opstart blijft die hangen bij het laadscherm met Messi...Oplossing?
Over welke PS4 fouten heb jij het godsnaam?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste, vrienden raden me af om de PS4 te kopen omdat er nog steeds teveel fouten zijn. Nu wil ik jullie verhaal horen?
Is het te vroeg om de PS4 te kopen of niet?
Poll: De PS4 kopen?
• Ja, kopen
• Neen, niet kopen
• Kopen maar zou enkele maanden wachten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Defecte sticks. Na X uur gaan ze allemaal naar de kloten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Over welke PS4 fouten heb jij het godsnaam?
Je speelt gewoon te weinigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:15 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog nergens last van, maar dan is het toch een kwestie van gewoon omruilen? Of hebben ze de fout nog niet in orde gemaakt dus de nieuwe controller heeft hetzelfde euvel?
dan heb je of geluk of je hebt poeselige vingertjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:09 schreef Bartcoah het volgende:
Heb mijn PS4 sinds 29 November.
Er is niets mis met mijn controller, jullie gaan er gewoon als een stel debielen mee om.
paar daagjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn sticks zijn ook nog in orde, maar dat komt vooral omdat er niets te gamen is voor PS4
Yes. Mooi begin van de lentequote:
je hebt toch wel een PS+ account?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn sticks zijn ook nog in orde, maar dat komt vooral omdat er niets te gamen is voor PS4
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:09 schreef Bartcoah het volgende:
Heb mijn PS4 sinds 29 November.
Er is niets mis met mijn controller, jullie gaan er gewoon als een stel debielen mee om.
alles gaat na X uur naar de klotenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Defecte sticks. Na X uur gaan ze allemaal naar de kloten.
quote:
Vandaagquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:04 schreef Jimbo het volgende:
komt dead nation eigenlijk vandaag voor ps+ of komt ie weer over een paar weken ?
quote:
Is vanavond Awesomenauts?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik eigenlijk niet, NBA, BF4, Fifa, Resogun, vanavond Awesomenauts....
Zat om te spelen voor mij iig.
ik neem verder ook aan dat de TS en jij misschien ook wat meer uren gamen dan ik...
Yep, iig vandaag, zal er vanmiddag al wel opstaan.quote:
1 keer betalen, alles krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:20 schreef RRuben het volgende:
Hoe zit dat nou met BF premium? Betaal je gewoon eenmalig en heb je dan alles? (Expansion packs, battlepacks etc) of moet je dan er dan ook weer bij kopen?
Dacht dat jij juist CR niet de moeite waard vond?quote:
Dat was mijn verwachting inderdaad!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist CR niet de moeite waard vond?
Ik vind ze allebei wel oké. Niks wereldschokkends, maar wel leuk genoeg om te spelen.
Maar wel gewoon kopen dus ondanks dat je de PS3 versie al bezit?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
oh en AWESOMENAUTS is beschikbaar in de store, 7.99 voor plus leden, netjes!
De PS3 versie is heel erg beperkt in vergelijking met deze Assemble versie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar wel gewoon kopen dus ondanks dat je de PS3 versie al bezit?
Ben benieuwd of de multiplayer ook cross platform is.
Ja, aardig verschil inderdaad.. Jammer dat er geen crossplatform systeem is met de PC.. Dat had ik wel leuk gevonden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De PS3 versie is heel erg beperkt in vergelijking met deze Assemble versie.
(de lastgen console versie heeft 1 patch gehad, de PC versie 10 geloof ik, en dit is eigenlijk de PC versie op de PS4 dus)
PS4 versie heeft 15 karakters.
Geen cross platform dus, ook niet met de PC versie.
Die ga ik ook wel weer even spelen jaquote:
Ja op zich wel maar dan had je wel gespeeld tegen mensen die met muis + keyboard spelen, daarmee is richten wat nauwkeuriger.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, aardig verschil inderdaad.. Jammer dat er geen crossplatform systeem is met de PC.. Dat had ik wel leuk gevonden.
Ja, had me voorgenomen om het op de PC meer te gaan spelen maar stiekem zit ik achter de PS4 wat lekkerderquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja op zich wel maar dan had je wel gespeeld tegen mensen die met muis + keyboard spelen, daarmee is richten wat nauwkeuriger.
Ga vanavond iig maar eens een paar potjes spelen, het is al erg lang geleden dat ik het regelmatig speelde dus wordt even wennen, zeker met al die nieuwe karakters.
Ik ook, daarbij is mijn PC net iets te oud om de game helemaal vloeiend te spelen, op de PS4 moet dat geen probleem zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, had me voorgenomen om het op de PC meer te gaan spelen maar stiekem zit ik achter de PS4 wat lekkerder
Ooooh jongen toch, ik heb het over nieuwe games.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Die TT ook trouwens, ga jij lekker wachten, blijf ik lekker gamen.
Ja, en ik heb er wel een Euro of 40 voor over ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zouden jullie GTA 5 nog kopen voor de PS4?
Ik zou enkel overwegen mits er upgrade is van PS3 naar PS4 voor 9,99
http://www.playstation4cl(...)portugese-webwinkel/
En de PS3 versie heb je al?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er wel een Euro of 40 voor over ook.
Nah, tof spel maar 1 keer uitspelen vind ik voldoende.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Slimme Portugese bitches.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
neequote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meh.. denk het niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarschijnlijk wel, mits het een goede verbetering is. Ik verwacht eerlijk gezegd ook wel wat extra content bij de ps4 versie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat heb je de afgelopen 6 jaar dan gespeeld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben van PS2 naar PS4 gegaan.
De 360 ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef eight het volgende:
[..]
Wat heb je de afgelopen 6 jaar dan gespeeld?
Vooral pc games. En ik had voor de PS2 iets van 40 gekopieerde spellen, die heb ik met plezier vaker gespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef eight het volgende:
[..]
Wat heb je de afgelopen 6 jaar dan gespeeld?
MM wachttijd van 7-9 dagenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet je zo lang wachten op de PS4, Ik heb echt geen zin om circa 400 euro te betalen en 12 weken te wachten (Toch volgens bol.com)
Niet bij Bol kopen, zelfs Bart Smit en Intertoys leveren nu sneller.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet je zo lang wachten op de PS4, Ik heb echt geen zin om circa 400 euro te betalen en 12 weken te wachten (Toch volgens bol.com)
Inderdaad niet bij Bol kopen. Gewoon beetje research doen en je hebt hem veel eerder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weinig 'vage wapens', gewoon een leuke shooter met een goede single player.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef rene90 het volgende:
Van het weekend killzone even spelen, is dat ook veel aliens en die meuk met vage wapens? Of gewoon wapens die kogels hebben in plaats van energiestralen ofzo
Vind hem ook wel leuk. Nog niet zoveel gespeeld, maar die rankings op basis van land zijn erg grappig.quote:
Alleen als het mistig is zie ik ze vaak over het hoofd, zeker die runnersquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vind hem ook wel leuk. Nog niet zoveel gespeeld, maar die rankings op basis van land zijn erg grappig.
Enige minpuntje is dat zombies soms wel heel moeilijk te zien zijn. Ik snap dat het de bedoeling is, maar voor mij zijn ze soms volkomen onzichtbaar. Heb de instellingen goed staan. Zal wel slechte ogen hebben
Ik heb hem binnen, thx!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:05 schreef Fokker101 het volgende:
Mijn NFS effe aan Koopsie verkocht. Komen er eigenlijk nog wel leuke games in deze maand? Of in mei want, ik ga in mei op vakantie. En wou nog effe een nice game meenemen.
Cool, ik ga hem van de week ook even aanschaffen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Awesomenauts Assemble is ook goedgekeurd, is echt een stuk uitgebreider dan de PS3/360 versie.
Wel viel het me op dat er tijdens hectiek nogal wat slowdown is, dat valt me best tegen, het is verre van een grafisch zwaar spel. Ook de laadtijden zijn me iets te lang.
Verder weer heerlijk multiplayer vermaak.
Als ik er vanavond aan denk stream ik m wel ff, vanaf een uur of 8.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Cool, ik ga hem van de week ook even aanschaffen..
Hoef je voor mij niet te doen heurquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik er vanavond aan denk stream ik m wel ff, vanaf een uur of 8.
Tel daar maar een week bovenop.quote:
Oh was het al van plan !quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoef je voor mij niet te doen heurIk kan vanavond niet
Ziet eruit alsof het gewoon de current-gen versie is. Maar er is wel het een en ander veranderd aan character models etc het afgelopen half jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Vraag me wel af van welk platform de footage is.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Rossdale het volgende:
Best een kut leuk spelletje dat Dead nation
Jammer. Playstation ging echt ontzettend goed de laatste jaren. Voor je het weet wordt zo'n vent vervangen door een of andere idioot die de boel weer compleet verkloot, zoals bij MS is gebeurd de laatste 4-5 jaar...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)e-from-jack-tretton/
Ok, dat komt zomaar even uit de lucht vallen... Ik vraag me af wat er gebeurd is. Jammer idd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)e-from-jack-tretton/
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Vraag me wel af van welk platform de footage is.
Aan het einde komt het logo van de x360 dus zal dat het wel zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:27 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof het gewoon de current-gen versie is. Maar er is wel het een en ander veranderd aan character models etc het afgelopen half jaar.
Ubisoft heeft bevestigd dat het PS4 beelden zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:40 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
[..]
Aan het einde komt het logo van de x360 dus zal dat het wel zijn.
FIFA WC2014 komt dan ook niet uit voor de ps4.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:30 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.gamespot.com/a(...)the-us/1100-6418149/
Watch Dogs PS3 en PS4 bundles incoming, inclusief 60 minuten exclusieve content.
Weet niet of ik geïnterresseerd ben, maar hopelijk is het straks wel gewoon eindelijk eens verkrijgbaar.
Het liefst wil ik trouwens gewoon een bundle met 2 controllers en een toffe game erbij. En dan geen FIFA WC2014, want ik heb FIFA14 al.
Ga deze bundel denk ik halen, PS4 op release weggedaan omdat deze game uitgesteld was dus dit is wel een mooie gelegenheid om er alsnog 1 te nemen. Heb tegen die tijd vast ook een leuk lijstje PSplus titels staan dus dat komt ook goed uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:30 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.gamespot.com/a(...)the-us/1100-6418149/
Watch Dogs PS3 en PS4 bundles incoming, inclusief 60 minuten exclusieve content.
Weet niet of ik geïnterresseerd ben, maar hopelijk is het straks wel gewoon eindelijk eens verkrijgbaar.
Het liefst wil ik trouwens gewoon een bundle met 2 controllers en een toffe game erbij. En dan geen FIFA WC2014, want ik heb FIFA14 al.
Commercieel zal het wel een succes worden denk ik maar volgens mij is het inderdaad allemaal niet zo leuk om te spelenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Watch_Dogs gaat DE flop van 2014 worden heb ik 't idee....
Las bv. dat de delay vooral kwam omdat ze vonden dat bepaalde gameplay-elementen repetitief waren..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Commercieel zal het wel een succes worden denk ik maar volgens mij is het inderdaad allemaal niet zo leuk om te spelen
Weet ook niet wat ik er mee aan moet , heb hem nog steeds als pre-order vast staan...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Commercieel zal het wel een succes worden denk ik maar volgens mij is het inderdaad allemaal niet zo leuk om te spelen
Haha, ja, dat bedoel ik dus!! AC1 was gewoon garend met een grote G.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Las bv. dat de delay vooral kwam omdat ze vonden dat bepaalde gameplay-elementen repetitief waren..
Assassin's Creed 1 anyone?
Dat had ik ook. Deed gisteravond meer dan een uur over een levelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Dead Nation word na een paar levels wel ineens een héél stuk pittiger zegNiet echt een geleidelijke opbouw qua moeilijkheid eigenlijk
het laatste stukje van de "graveyard" levelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Dead Nation word na een paar levels wel ineens een héél stuk pittiger zegNiet echt een geleidelijke opbouw qua moeilijkheid eigenlijk
wat zei de winkel toen je ze belde?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef esox83 het volgende:
Is er al iemand met een controller terug geweest voor die gare rubberen stick? krijg je direct een nieuwe mee?
toch wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Eind deze maand hopelijk toch maar weer een PS4 kopen. Wil er nu toch wel 1 hebben eigenlijk, ook al is er nog niet heel veel. Maar het kriebelt toch steeds meer en meer nu
Sluit het forum maar.quote:
Wist ik het maar. Gereserveerd bij de lokale bs, mm, website bs een nog steeds niets....quote:
ik weet niet of je haast hebt. Maar check ander MP, er staan al een paar op voor onder de 400¤quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wist ik het maar. Gereserveerd bij de lokale bs, mm, website bs een nog steeds niets....
Je zou toch wel eens een levering verwachten. Triple Power heeft hem ook nog steeds niet binnen. (andere stad)
Is heel erg simpel op te lossenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:58 schreef RRuben het volgende:
Het enige nadeel aan de PS4 is dat het zo stofgevoelig isIk hrb hem niet in een kastje staan dus kijk de hele tijd tegen een stoffige ps4 aan
groot gelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:35 schreef rene90 het volgende:
Killzone gespeeld, maar is kutIk vind het maar niks, te lange levels, beetje scifi met poppetjes die zich kunnen verplaatsen snel. Neuh, in de verkoop maar weer. Dus wie hem wilt, voor 30 inc. stuur ik hem op.
Zonde, veel betere campaign dan de rest van de beschikbare shooters. Vind de gunplay ook de meeste voldoening geven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:35 schreef rene90 het volgende:
Killzone gespeeld, maar is kutIk vind het maar niks, te lange levels, beetje scifi met poppetjes die zich kunnen verplaatsen snel. Neuh, in de verkoop maar weer. Dus wie hem wilt, voor 30 inc. stuur ik hem op.
De vrouw dagelijks laten afstoffen?quote:
quote:
Denken dat een Fok!ker met PS4 een vrouw heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vrouw dagelijks laten afstoffen?
Ik ben meer van het battlefield idee, splinter cell et cetera. Nu maar even southpark spelen op de pcquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zonde, veel betere campaign dan de rest van de beschikbare shooters. Vind de gunplay ook de meeste voldoening geven.
Dat is wel balen jaquote:
Dat zei mijn werkster ook jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:58 schreef RRuben het volgende:
Het enige nadeel aan de PS4 is dat het zo stofgevoelig is![]()
Present, kost wat maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denken dat een Fok!ker met PS4 een vrouw heeft
Ja, klopt. Bij mij staat hij geen eens onder een kastje. Maar hij vangt best wel veel stof ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:58 schreef RRuben het volgende:
Het enige nadeel aan de PS4 is dat het zo stofgevoelig isIk hrb hem niet in een kastje staan dus kijk de hele tijd tegen een stoffige ps4 aan
Bieden vanaf ja. Lijkt me stug dat er iemand is die zijn Playstation 4 voor onder de aankoopprijs verkoopt. Je kunt er nog met gemak ¤460 euro voor vangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik weet niet of je haast hebt. Maar check ander MP, er staan al een paar op voor onder de 400¤
ah op die fietsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ook in de provincie Groningen. (ouders gescheiden)
Hoeveel heb jij dan voor je vrouw betaald? Zoek zelf nog naar een 2 voor 1 actie. Liefst nog preorders, anders kan je alleen maar uit over gebleven meuk kiezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Present, kost wat maar dan heb je ook wat.
thaiwoman.comquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij dan voor je vrouw betaald? Zoek zelf nog naar een 2 voor 1 actie. Liefst nog preorders, anders kan je alleen maar uit over gebleven meuk kiezen.
Ik denk dat ik mijn stem wel even ga laten horen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond met een paar mensen Battlefielden?
ligt eraan waarmee je het vergelijkt. het is zeker geen next gen nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:55 schreef Fokker101 het volgende:
Dead Nation heeft toch hele slechte graphics?
PSN games zijj meestal niet de sterkste games, maar vaak wel erg leuk en meestal ook veel origineler dan menig AAA titelquote:Op zondag 9 maart 2014 11:55 schreef Fokker101 het volgende:
Dead Nation heeft toch hele slechte graphics?
al zitten er af-en toe wel echt pareltjes tussenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:05 schreef Retarded het volgende:
[..]
PSN games zijj meestal niet de sterkste games, maar vaak wel erg leuk en meestal ook veel origineler dan menig AAA titel
Doelde ook meer op de grafische kracht... dat die niet het sterkst aanwezig zijn bij psn gamesquote:Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al zitten er af-en toe wel echt pareltjes tussen
Resogun
Fat Princess
Flowerquote:Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al zitten er af-en toe wel echt pareltjes tussen
Resogun
Fat Princess
Als je maar weet wat ik bedoel Kut dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:00 schreef Retarded het volgende:
Cut? Ik heb nog nooit iemand een simpel scheldwoord verkeerd zien schrijven.
Na 23:00 weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef janrad het volgende:
Oke ben alweer afgekoeld en hou weer van mijn PS4, hoop wel dat ik vanavond nog wat kan gamen
Ik vind de schaduwen vet in die gamequote:Op zondag 9 maart 2014 12:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan waarmee je het vergelijkt. het is zeker geen next gen nee.
500 mag je die van mijquote:
Alleen de online functionaliteit toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:50 schreef HansvanOchten het volgende:
Godsamme is dat hele ding onbruikbaar zonder psn, zowel be4 als deadnation werkt niet Klinkt nog erger dan de xbone met alwaysoonline voor DRM
De games die ik wilde spelen zijn al een tijd uitgespeeld, en wil nu ook gewoon een nieuwe console hebben met nieuwe games.quote:
Gewoon naar lokale bartsmit gaan; waar ik woon 2 weken levertijd volgens mn vriendenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
De games die ik wilde spelen zijn al een tijd uitgespeeld, en wil nu ook gewoon een nieuwe console hebben met nieuwe games.
Maar ja nog even tot einde van de maand wachten. Dan heb ik het geld bij elkaar. Hopelijk komt er weer eens een Bart Smit of Intertoys link langs waar ik kan bestellen
Games preorderen is alleen nodig wanneer GTAVI uitkomtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:57 schreef Jimbo het volgende:
denken jullie dat infamous uitverkocht zal zijn? Als in moet ik hem per se preorderen? Neem aan van niet toch?
Nee. Ten eerste omdat dat bij games vrijwel niet voorkomt, en ten tweede omdat het een PS4 game is terwijl er nog heel veel mensen zijn die nog hopeloos proberen eindelijk een PS4 te kunnen kopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:57 schreef Jimbo het volgende:
denken jullie dat infamous uitverkocht zal zijn? Als in moet ik hem per se preorderen? Neem aan van niet toch?
Dat is juist goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
Sonys Gone Back to the Drawing Board to Make Driveclub Great Sonys Gone Back to the Drawing Board to Make Driveclub Great : http://uk.ign.com/article(...)ke-driveclub-agreata
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef speknek het volgende:
Nee dat artikel legt uit waarom het in de eerste plaats is uitgesteld.
My badquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef bakacakes het volgende:
Gewoon een sensatie titel gekozen door IGN. Gaat inderdaad om het uitstel van vorig jaar, waarbij sowieso geen datum was gegeven nog.
Boeiend, vind het nogal overgewaardeerd.quote:
Waarschijnlijk omdat de laatste jaren erquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, vind het nogal overgewaardeerd.
Prima games voor de liefhebber, maar niet de beste RPG allertijden ofzo en veel DS fanaten doen alsof dit wel zo is.
Balen, daar heb ik ook zin in.quote:
Ding is nog geen half jaar uit. Logisch dat het aanbod minimaal is. Juist vanaf deze maamd begint het een beetje te komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef videonatic het volgende:
PS4 zojuist verkocht, te weinig games. Ik stap weer in als er een breed aanbod is.
Zit hier ook aan te denken... Aan de andere kant hij staat er toch dusja. Af en toe potje fifa is wel chill...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef videonatic het volgende:
PS4 zojuist verkocht, te weinig games. Ik stap weer in als er een breed aanbod is.
ja begrijpelijkquote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
De games die ik wilde spelen zijn al een tijd uitgespeeld, en wil nu ook gewoon een nieuwe console hebben met nieuwe games.
Maar ja nog even tot einde van de maand wachten. Dan heb ik het geld bij elkaar. Hopelijk komt er weer eens een Bart Smit of Intertoys link langs waar ik kan bestellen
Dat wist je vooraf dan toch ook al?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef videonatic het volgende:
Natuurlijk, maar ik heb liever dat ze vooraf gewoon een realistische releasedate bekend maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb liever games die worden uitgesteld dan games zoals de beruchte BF4.
BF4 is wel een ontzettend vette game, alleen er is nog steeds na +/- 7 maanden nog steeds zoveel mis met een game.
twitter:KazHiraiCEO twitterde op dinsdag 11-03-2014 om 18:48:20.@AskEASupport My copy of Titanfall seems to be broken. I insert it into my PS4 but nothing happens. Can you help? reageer retweet
Hahaha, shots fired!quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
twitter:KazHiraiCEO twitterde op dinsdag 11-03-2014 om 18:48:20.@AskEASupport My copy of Titanfall seems to be broken. I insert it into my PS4 but nothing happens. Can you help? reageer retweet
Ja, een stukje zekerheid in het leven, gelukkig maar dat de gamingscene niet zo betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik heb liever dat ze vooraf gewoon een realistische releasedate bekend maken.
Ground Zeroes boeit me echt helemaal niets en InFamous sla ik voorlopig ook nog over.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:29 schreef VulpX het volgende:
Nog maar een weekje tot Ground Zeroes en Infamous!
Wat een onzin weer Roy....quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Massaal terugbrengen. Kan dezelfde dag nog. Vind het echt oplichterij, net als die Watch Dogs downgrade.
Tja, ik ben misschien wat overdreven skeptisch, maar ik vind behoorlijk wat developers/publishers tegenwoordig maar schurken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin weer Roy....
Ten eerste is iemand die een volwaardige nieuwe MGS verwacht voor 30 euro niet al te slim te noemen.
Verder is de main missie in 2 uur uit te spelen maar zijn er ook side-missies waarmee je wat uren zoet kunt zijn, aldus de verschillende previews.
En je Watch-Dogs comment, tsja... Dit is de PS4 versie, niet zo mooi als de initiële reveal maar ook zeker niet lelijk....
Dat ben je zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik ben misschien wat overdreven skeptisch, maar ik vind behoorlijk wat developers/publishers tegenwoordig maar schurken.
Target renders, demo's waar je voor moet betalen, betalen voor Online multiplayer, on disc dlc, halve games in de winkel en games steeds uitstellen.
De industrie is ziek.
Uiteindelijk doe ik dat gelukkig ook, en vanwege het feit dat ik niet alles meer op release koop ben ik sowieso goedkoper uit. Dat scheelt alquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ben je zeker.
Tsja, target renders en bullshots zijn van alle tijden in mijn herinnering, niets nieuws aan.
Een betaalde demo, zo kun je het zien, aan de andere kant bepaal je zelf of je m koopt of niet, het wordt je niet opgedrongen toch?
De industrie is ziek, mwhoa, tuurlijk zouden er dingen beter moeten voor ons gamers, maar ik stoor me er ook weer niet enorm veel aan hoor, speel liever gewoon.
Je bekijkt dit niet vanaf de klant zijn perspectief he?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ding is nog geen half jaar uit. Logisch dat het aanbod minimaal is. Juist vanaf deze maamd begint het een beetje te komen.
Nog geen 4 maanden ... en iedere console heeft het eerste half jaar een klein aanbod aan games gehad. Nooit anders geweest, dus waarom zou de PS4 een uitzondering zijn?quote:Je bekijkt dit niet vanaf de klant zijn perspectief he?
Ding is AL een half jaar uit. Insane dat het aanbod minimaal is.
Het was al voor release bekend wat de launchwindow games zouden zijn......quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:34 schreef videonatic het volgende:
[..]
Je bekijkt dit niet vanaf de klant zijn perspectief he?
Ding is AL een half jaar uit. Insane dat het aanbod minimaal is.
Eigen schuld dikke bult dan he, wie koopt er nou een apparaat van 400 euro zonder vooraf info op te zoeken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef videonatic het volgende:
Kijk, jullie zijn misschien ( niet misschien, sowieso. ) wat meer de 'hardcore' gamers die soms al een jaar van te voren alle screenshots, release datums, beta's en geruchten kennen. De gemiddelde gamer loopt gewoon naar mediamarkt en ziet 4 maanden lang lege schappen.
Ik weet toevallig dat 82,7% van zomaar genoemde percentages noemen fout zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:44 schreef videonatic het volgende:
Ik denk wel 80% van de lokale bevolking. Overigens gewoon met dikke winst verkocht hoor, ding levert meer op dan een bitcoin dus prima investering geweest.
Eigelijk heeft de PS4 nog een aardig aanbod aan fatsoenlijke games met de launch. CoD/Fifa/BF/NFS/AC4 waren allemaal beschikbaar. Dat was met vorige generaties wel anders..quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:36 schreef Retarded het volgende:
[..]
Nog geen 4 maanden ... en iedere console heeft het eerste half jaar een klein aanbod aan games gehad. Nooit anders geweest, dus waarom zou de PS4 een uitzondering zijn?
Jeej, de zoveelste CoD/Fifa/BF/NFS/AC als fatsoenlijke launchgames omschrijven. Ik zou toch liever een paar unieke games zien. Die eenheidsworst games kan je op elk willekeurig platform spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Eigelijk heeft de PS4 nog een aardig aanbod aan fatsoenlijke games met de launch. CoD/Fifa/BF/NFS/AC4 waren allemaal beschikbaar. Dat was met vorige generaties wel anders..
Tja de echte exclusives hebben altijd tijd nodig. Het zijn gewoon prima games voor een launch. Dan kan het je ding niet zijn maar het zijn geen waardeloze kutgames. Dan is er nog Tomb Raider en Rayman, Killzone en over een week inFamous. Mensen verwachten gelijk Uncharted 4, Last of Us en Gran Turismo met launch ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jeej, de zoveelste CoD/Fifa/BF/NFS/AC als fatsoenlijke launchgames omschrijven. Ik zou toch liever een paar unieke games zien. Die eenheidsworst games kan je op elk willekeurig platform spelen.
Ja, maar de beste consoleversies speel je toch echt op de PS4.....quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jeej, de zoveelste CoD/Fifa/BF/NFS/AC als fatsoenlijke launchgames omschrijven. Ik zou toch liever een paar unieke games zien. Die eenheidsworst games kan je op elk willekeurig platform spelen.
De SP is iig naar mijn mening 100 keer beter dan die van BF4 en Ghosts.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef Retarded het volgende:
Killzone is een prima exclusive, ondanks wat veel mensen er over zeggen. De sp is misschien wat lineair en af en toe een beetje te run 'n gun, maar de mp is meer dan vermakelijk!
Vond het serieus een van de allerslechtste FPS campaigns ooit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:38 schreef Retarded het volgende:
die van BF4 was best episch... met dat schip enzo. Goed mee vermaakt iig
Kan uiteraard, ieder zijn mening.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:42 schreef Retarded het volgende:
ik vond juist dat er eindelijk een keer wat karakter in de personages zat, al was dat in de oudere CoD games ook wel vond ik.
Idd , Killzone is een prima game.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef Retarded het volgende:
Killzone is een prima exclusive, ondanks wat veel mensen er over zeggen. De sp is misschien wat lineair en af en toe een beetje te run 'n gun, maar de mp is meer dan vermakelijk!
Ik heb het spel juist gekocht vanwege de sterke SP. (en omdat ik wist dat ik hem voor hetzelfde geld weer door kon verkopen)quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef Retarded het volgende:
Hopelijk komt Ultra SF snelquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef Yi-Long het volgende:
Japanners wachten meer op must-have games, en vaak gaat het dan om OF JRPGS (of zoals zij het noemen, RPG's), of om Fighters.
Maar wereldwijd doet de PS4 het stukken beter dan de Wii U. Dus waar hebben we het over.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS4 doet het niet zo goed in Japan, loopt achter op Wii U over de eerste drie weken na launch... En nee, hij is niet overal uitverkocht zoals in het Westen...
Volgens mij kijk jij niet goed...er staat toch echt tijdelijk niet op voorraadquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck man had ik maar mijn salaris nu. Sony.NL heeft nu weer de PS4 op voorraad, maar helaas hebben ze geen acceptgiro optie om later te betalen.
Ach nog maar langer wachten dan.
Dat is toch alleen leuk met vrienden?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Iedereen met een PS4 maar zonder Awesomenauts Assemble moet zich diep schamen.
Nee, het is nóg leuker met vriendenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch alleen leuk met vrienden?
Nee hoor, ook in je eentje prima te doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch alleen leuk met vrienden?
Die mening deel ik. Al speel ik hem op het moment liever op de PC, mocht er iemand op de bank meedoen wordt de PS4 versie gepakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee hoor, ook in je eentje prima te doen.
Je zal af en toe eens in een team komen die er niks van bakken maar als je zelf goed geworden bent kun je in sommige games je hele team dragen in je eentje.
Vind het echt een van de leukste multiplayer games ooit.
Mijn PC moet ik eerst weereens aansluitenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Die mening deel ik. Al speel ik hem op het moment liever op de PC, mocht er iemand op de bank meedoen wordt de PS4 versie gepakt.
Volgens mij kijk jij niet goed, want er was zeker wel voorraad toen ik dat bericht typte. Kon zelfs de PS4 is het winkelwagentje doen en afrekenen, maar even later kon dat inderdaad niet meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij niet goed...er staat toch echt tijdelijk niet op voorraad
het is toch een soort platform spel ofzo? Wat is er zo goed aan dan. Ga het misschien ook wel kopenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee hoor, ook in je eentje prima te doen.
Je zal af en toe eens in een team komen die er niks van bakken maar als je zelf goed geworden bent kun je in sommige games je hele team dragen in je eentje.
Vind het echt een van de leukste multiplayer games ooit.
Een actie-platformer icm een MOBA (als League of Legends, DOTA enzo)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
het is toch een soort platform spel ofzo? Wat is er zo goed aan dan. Ga het misschien ook wel kopen
Is hij al uit in Nederland? Kan hem niet vinden in webshops.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een actie-platformer icm een MOBA (als League of Legends, DOTA enzo)
Het is zo goed omdat het leuk is.
Prima balans tussen de karakters, veel variatie ook qua speelstijlen.
Yep sinds vorige week woensdag, alleen digitaal he. (PSN)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is hij al uit in Nederland? Kan hem niet vinden in webshops.
Lonestar is overigens wel het makkelijkste pop om mee te beginnenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep sinds vorige week woensdag, alleen digitaal he. (PSN)
7.99 voor Plus leden, echt een koopje.
en voor beginners raad ik iig aan om eerst alleen maar practice games (tegen bots) te spelen totdat je alle nauts hebt vrijgespeeld en je ze allemaal minstens 1 keer hebt gebruikt
Yep, Lonestar is een prima karakter om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Lonestar is overigens wel het makkelijkste pop om mee te beginnen![]()
Zelf speel ik graag met Clunk al heb ik alle 'nieuwe' poppen nog niet geprobeerd.
Ik heb het spel vooral veel gespeeld toen er nog maar 6 waren, Coco en Derpl kwamen er later bij maar ik kan echt niks met Coco..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, Lonestar is een prima karakter om mee te beginnen.
Zelf vind ik iig wel dat je ze allemaal eens gespeeld moet hebben voor je online gaat, dan weet je tenminste wat je kunt verwachten.
Coco is mijn favoriet maar ik speel vooral Random.
Mocht iemand m gaan kopen zonder ooit een MOBA te hebben gespeeld, hier een mooie beginner's guide (in het engels:)
http://www.awesomenauts.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=27953
Ah! Ik heb het ook nog regelmatig gespeeld toen Coco en Derpl erbij kwamen, met Derpl ben ik wat minder goed maar met Coco kan ik voor mijn gevoel elke naut wel aan eigenlijk, die elektrische bom doet lekker veel dmg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb het spel vooral veel gespeeld toen er nog maar 6 waren, Coco en Derpl kwamen er later bij maar ik kan echt niks met Coco..
Die range is toch absurd van die bom?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah! Ik heb het ook nog regelmatig gespeeld toen Coco en Derpl erbij kwamen, met Derpl ben ik wat minder goed maar met Coco kan ik voor mijn gevoel elke naut wel aan eigenlijk, die elektrische bom doet lekker veel dmg.
Mijn slechtste nauts zijn denk ik Yuri en Froggy G.
Ook wel benieuwd wanneer de Starstorm DLC uit komt, weer 3 nieuwe nauts en een nieuw level.
Oh ja, de muziek trouwens, vind het echt geniaal! Mijn vriendin wordt er soms gek van maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Vind sowieso het hele 80's cartoon sfeertje goed gedaan.
Geen idee, ik laat m altijd zelf ontploffen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Die range is toch absurd van die bom?
De sfeer is heerlijk inderdaadDoe er maar gewoon een oldschool zaterdagochtendtekenfilm van maken en ik kijk ernaar
okee nu ga ik hem sowieso kopenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een actie-platformer icm een MOBA (als League of Legends, DOTA enzo)
Het is zo goed omdat het leuk is.
Prima balans tussen de karakters, veel variatie ook qua speelstijlen.
Nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat m altijd zelf ontploffen.
Wel is het zo dat als je m ZSM op 3/3 krijgt veel nauts zo dood zijn in het begin.
Die stream heb ik ook gezien. Hij ging wel snel op zwart, misschien was het nog niet de bedoeling dat 'ie al gestreamd werd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik denk het wel.
Nog even 2 chapters + dlc uitspelen van thief en dan ben ik ready.
Ik heb gister al een stream zitten kijken van second son. Zag er strak uit
Volgens mij kun je hem nu ook gewoon in het winkelmandje doen terwijl die uitverkocht is. Je plaatst dan gewoon een reserveringquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij niet goed, want er was zeker wel voorraad toen ik dat bericht typte. Kon zelfs de PS4 is het winkelwagentje doen en afrekenen, maar even later kon dat inderdaad niet meer.
Het tijdstip dat jij mijn quote, tja toen was het inderdaad allang weer op
Ah, vandaar! Heb (nog) geen PSN .. eerst maar eens wat beter worden in die spellen voordat ik online ga gamenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep sinds vorige week woensdag, alleen digitaal he. (PSN)
7.99 voor Plus leden, echt een koopje.
en voor beginners raad ik iig aan om eerst alleen maar practice games (tegen bots) te spelen totdat je alle nauts hebt vrijgespeeld en je ze allemaal minstens 1 keer hebt gebruikt
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, vandaar! Heb (nog) geen PSN .. eerst maar eens wat beter worden in die spellen voordat ik online ga gamenMaar voor PSN spellen heb je toch een CC nodig? Dat is ook wel jammer
Oh top! Dat is wel handigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee hoor.
iDeal kan je ook gewoon gebruiken om tegoed te kopen, zodat je daarvan weer PSN spellen of wat anders kan kopen.
Clunk is zeker tof, soms ook leuk om ipv op die selfdestruct te focussen zsm je gun op max lvl te krijgen, met die extra raket e.d.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!
Ik hou van Clunk z'n style. Lekker log en lomp, kan veel klappen vangen maar ook zeker uitdelen![]()
Heerlijk om met je selfdestruct squishy poppen te vernietigen
Ha garantie 1 jaar via 4launchquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus 600 euro.
https://www.4launch.nl/sh(...)-500gb-/hardwareinfo
Helaas, zit op het werk, anders zeker wel even gejoindquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:22 schreef Bartcoah het volgende:
Komt er iemand vanavond nog Bf4 spelen?
Niets te doen, dus dan grijpen we weer naar vermaak!
Ik ben assignments aan het halen.
Jammer, ik had graag een capabel iemand gehad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Helaas, zit op het werk, anders zeker wel even gejoind
Dan weet ik niet of je mij moet hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:39 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jammer, ik had graag een capabel iemand gehad.
Nou moet ik zeggen dat de F2000 in Bf4 zeker 'slechter' is dan die in Bf3.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je mij moet hebben![]()
(Hoewel ik inmiddels wel die F2000 heb vrij gespeeld op metro)
Belachelijk die prijs ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:29 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ha garantie 1 jaar via 4launch^10.000.000.000.000.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |