Zet dan alleen East US aan. Die heeft geen rubberbanding.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:31 schreef Donderjagers het volgende:
Ffkes snel BF4 opgestart en nieuwe patch geīnstalleerd. Helaas. Ook na de patch nog last van rubberbanding op Lancang Dam in BF4.
Heb tot nu toe voor deze patch alleen last van hevige rubberbanding op Lancang Dam en Hainan Resort. En af en toe een keer op Golmud.
edit:
Soort van conquest in combinatie met rush.![]()
Ik hoor niks over fouten. Zou eerder wachten omdat echt goede games vooralsnog ontbreken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste, vrienden raden me af om de PS4 te kopen omdat er nog steeds teveel fouten zijn. Nu wil ik jullie verhaal horen?
Is het te vroeg om de PS4 te kopen of niet?
Poll: De PS4 kopen?
• Ja, kopen
• Neen, niet kopen
• Kopen maar zou enkele maanden wachten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Over een maand FFquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoor niks over fouten. Zou eerder wachten omdat echt goede games vooralsnog ontbreken.
is dat schijfje nog goed ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
Als ik FIFA nu opstart blijft die hangen bij het laadscherm met Messi...Oplossing?
Keer alle data verwijderen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
Als ik FIFA nu opstart blijft die hangen bij het laadscherm met Messi...Oplossing?
Over welke PS4 fouten heb jij het godsnaam?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste, vrienden raden me af om de PS4 te kopen omdat er nog steeds teveel fouten zijn. Nu wil ik jullie verhaal horen?
Is het te vroeg om de PS4 te kopen of niet?
Poll: De PS4 kopen?
• Ja, kopen
• Neen, niet kopen
• Kopen maar zou enkele maanden wachten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Defecte sticks. Na X uur gaan ze allemaal naar de kloten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Over welke PS4 fouten heb jij het godsnaam?
Je speelt gewoon te weinigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:15 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog nergens last van, maar dan is het toch een kwestie van gewoon omruilen? Of hebben ze de fout nog niet in orde gemaakt dus de nieuwe controller heeft hetzelfde euvel?
dan heb je of geluk of je hebt poeselige vingertjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:09 schreef Bartcoah het volgende:
Heb mijn PS4 sinds 29 November.
Er is niets mis met mijn controller, jullie gaan er gewoon als een stel debielen mee om.
paar daagjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn sticks zijn ook nog in orde, maar dat komt vooral omdat er niets te gamen is voor PS4
Yes. Mooi begin van de lentequote:
je hebt toch wel een PS+ account?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn sticks zijn ook nog in orde, maar dat komt vooral omdat er niets te gamen is voor PS4
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:09 schreef Bartcoah het volgende:
Heb mijn PS4 sinds 29 November.
Er is niets mis met mijn controller, jullie gaan er gewoon als een stel debielen mee om.
alles gaat na X uur naar de klotenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Defecte sticks. Na X uur gaan ze allemaal naar de kloten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |