Mo kwam ermee. Hadden we voor Boe al willen doen, maar nooit van gekomen. Nu mooi excuus om het wel te doenquote:
Nee gek, neem een fietskar, zo een als die van mij maar dan een maat groter, das pas echt tof en handig. Kan ook in de auto mee maar dan kunnen jullie ook met het ding gaan fietsenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mo kwam ermee. Hadden we voor Boe al willen doen, maar nooit van gekomen. Nu mooi excuus om het wel te doenWel handig, scheelt parkeerstress bij het strand
http://www.zooplus.nl/sho(...)Ci-bwCFagBwwodSUgAzg zoiets wilden we. Bolderkar, fietskar, het idee is hetzelfdequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gek, neem een fietskar, zo een als die van mij maar dan een maat groter, das pas echt tof en handig. Kan ook in de auto mee maar dan kunnen jullie ook met het ding gaan fietsen![]()
Ik dacht dat ie Linq ging heten?
Nou, ach, je snapt me tochquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is geen bolderkar dat is een fietskar dodo![]()
Storm is stom, Link is veel leuker
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ach, je snapt me toch![]()
Ik moest heel erg wennen aan Link, maar hij is wel tof ja.
Linx is ook coolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ken een Linx zoals ik al zei, dus ik wen dr wel snel an
Nou ja, ik wilde eerst een bakfiets kopen, maar dat vond Mo weer debielquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht al, ik zie Q al gaan met een bolderkar
Alles voor het hondjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Wat leuk: Link! En wat een toewijding, nu al. Geweldig.
batavus cabbyquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde eerst een bakfiets kopen, maar dat vond Mo weer debiel
En echt bedankt voor al je hulp
Batavusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:09 schreef JerryLee het volgende:
[..]
batavus cabby,Vertrouw ze niet verder dan dat ik ze zie .
die van Nintendo is wel stoerquote:
Jah, dat dacht MM ook. Blij dat we geen teefje hebben, dan had hij dr Zelda genoemdquote:
Schattigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:00 schreef Qwea het volgende:
Link is een reutje, en heeft 1 broertje en 3 zusjes. Waarvan 1 wit zusje
Jij hoeft toch niet in de bench?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
SchattigKlein nestje voor een lab, worden vast wel dikke goede showconditie pups. Oh, wacht even, het is een werklijn
Goede showconditie Mooie slanke pups
Het hele huis is zijn hotelquote:Jij hoeft toch niet in de bench?Misschien vindt Link het helemaal leuk, eigen holletje
![]()
Ik heb goddank ook nog een kerel die ik kan opzadelen met dingenquote:Dat wordt geloof ik een fulltime baan om voor Link te zorgenSnacks drogen en de bolderkar trekken en zo
Goed geregeld
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Link.
Q en haar allesvoordehond-houding.
Thnx! Ik heb zwaar het idee dat we nog wat vergeten, weet alleen niet watquote:Op woensdag 5 maart 2014 07:25 schreef Cici het volgende:
Wat een schatje, en wat zijn jullie goed voorbereid!!
Don't mention it, ik vind dat ook gewoon leuk om te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde eerst een bakfiets kopen, maar dat vond Mo weer debiel
En echt bedankt voor al je hulp
Haha, echt hè! 'ff nieuwe vloer'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Link.
Q en haar allesvoordehond-houding.
Ja ,bij een Chinees verzendhuis op Ebay (geen verzendkosten )quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah, dat dacht MM ook. Blij dat we geen teefje hebben, dan had hij dr Zelda genoemd
By the way, waar heb jij die mini ice cube trays vandaan? Ebay zoals men in je topic opperde?
Ik zag het staan idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:36 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ja ,bij een Chinees verzendhuis op Ebay (geen verzendkosten )
DDA had als kanttekening dat je wel iets meer kans op bacteriën hebt doordat je nogmaals invriest en op lage temperatuur droogt .
Beste is vers/niet bevroren van poelier,paardenslager ,Marokkaanse slager en dan enkel snijden als bewerking voor het drogen .
Ik maak zelf nooit meer dan een week aan,maar dat is een gevoelskwestie
Rond de 0 graden is het het beste verwerkbaar .quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag het staan idd.
Ik zal eens kijken of het werkt om spiervlees in de blender te flikkeren. Anders eens kijken naar een 2de hands vleesmolen, want ik vind het nu al leuk om te doen
Ik ga ff ebay afstruinen.
Slagersmes en plank heb ik welquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:57 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Rond de 0 graden is het het beste verwerkbaar .
daaronder kost het je messen ,
daarboven gaat het ten koste van van het vlees/drukt de cel kapot .
Goed slagersmes en een houten (want bacteriën ) snijplank volstaat
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1314139
Ga je voor een elektrische molen ,dan liefst met slipkoppeling en achteruit.
Als een Kitchenaid of Braun vastloopt ,stript hij de nylon tandwielen namelijk .
Neh, dat is me teveel werk. Telkens exact het aantal percentages enzo doen. Maar beter dit soort simpele dingen geven dan koekjes met toegevoegde shizzle telkens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Harajuku. het volgende:
Nog een jaartje en q is volledig aan het barfen
en een aanzetstaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slagersmes en plank heb ik welMoet straks toch boodschappen doen, zal eens langs de toko gaan om te vragen of ze spiervleesch hebben.
Wel vet handig idee ook van je, want de puppycursus werkt met beloningen (brokjes), kan ik mooi die eigen dingen geven.
Commerciële gedroogde snacks uit China, doe eens nader specificeren?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:04 schreef JerryLee het volgende:
[..]
en een aanzetstaal![]()
....en blijf weg van commerciële gedroogde snacks uit China (levensbedreigend )
In het seizoen heb ik hier wel eens 20 wilde eenden staan te plukken ,of een half hert op de aanrecht gehad .quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Harajuku. het volgende:
Nog een jaartje en q is volledig aan het barfen
https://www.facebook.com/jerkytreat.cautionquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Commerciële gedroogde snacks uit China, doe eens nader specificeren?
Het gaat eigenlijk om hoe glad de oppervlakte is. Als het hardhout is dat niet te bekrassen is dan is het goed. Maar een goedkoop houten plankje wordt heel snel ruw en dus voedingsbron voor bacterien.quote:
Ik bak zelf hondenkoekjes (met zalm, tonijn, lever enz enz en rijstebloem en ei als binder). En ik gebruik houdbare KVV worsten (in kleine stukjes gesneden).quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slagersmes en plank heb ik welMoet straks toch boodschappen doen, zal eens langs de toko gaan om te vragen of ze spiervleesch hebben.
Wel vet handig idee ook van je, want de puppycursus werkt met beloningen (brokjes), kan ik mooi die eigen dingen geven.
Dat is heel goed ,voed ons maar op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:56 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk om hoe glad de oppervlakte is. Als het hardhout is dat niet te bekrassen is dan is het goed. Maar een goedkoop houten plankje wordt heel snel ruw en dus voedingsbron voor bacterien.
(DDA is heel streng)
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:02 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik bak zelf hondenkoekjes (met zalm, tonijn, lever enz enz en rijstebloem en ei als binder). En ik gebruik houdbare KVV worsten (in kleine stukjes gesneden).
Die hebben liever een Jos Brinkie bij de snackbarquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die rotzakken van mij vreten dat nooit, en ik me maar uitsloven.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:13 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Die hebben liever een Jos Brinkie bij de snackbar
Recept?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:02 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik bak zelf hondenkoekjes (met zalm, tonijn, lever enz enz en rijstebloem en ei als binder). En ik gebruik houdbare KVV worsten (in kleine stukjes gesneden).
In principe zou dan glas toch het beste zijn? Ware het niet dat dat funest is voor je messenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:56 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk om hoe glad de oppervlakte is. Als het hardhout is dat niet te bekrassen is dan is het goed. Maar een goedkoop houten plankje wordt heel snel ruw en dus voedingsbron voor bacterien.
(DDA is heel streng)
Even opzoeken... Grootmoeders geheim receptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:31 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Even opzoeken... Grootmoeders geheim recept![]()
Men neme een![]()
Zij doen alleen allerlei kruiden en knoflook er in. Het is al niet bevordelijk voor mijn eigen spijsvertering, laat staan voor die van de hond, dus dat gebruik ik niet. Zalmkoekjes vind ik zelf ook lekker als zij nog vers zijnDus dan verdwijnt het geregeld wat in mijn mond terwijl de hond ernaast teleurgesteld staat te kijken.
Kruiden en knoflook ga ik er niet in doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik 144 red een dier ga bellen... duidelijk mishandel je je hond geestelijk.
Wat voor hond heb je eigenlijk?!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Mijn hond staat onder strenge controle van de Dierenbescherming.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kruiden en knoflook ga ik er niet in doen![]()
Ik denk dat ik 144 red een dier ga bellen... duidelijk mishandel je je hond geestelijk.
Wat voor hond heb je eigenlijk?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een heel schattig klein hondje, dat graag op schoot kruipt. Eigenlijk een soort wawa.Ter illustratie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat mag ik ook hopen. Hondjes zij heilig hierquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooi hondje, mooi topic
Ik kan alleen maar hopen dat onze toekomstige pupkopers zich net zo grondig zullen voorbereiden op de komst van hun labje!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Mijn hond staat onder strenge controle van de Dierenbescherming.Elke donderdag moet zij daar langs komen voor koekjes. Puur om haar showconditie op peil te houden
![]()
Oh-oh, hier uitleg over de showconditie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een heel schattig klein hondje, dat graag op schoot kruipt. Eigenlijk een soort wawa.Ter illustratie:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de droger binnenen inmiddels het vlees in de vriezer gesneden en al (kipfilet) geflikkerd, trek ik het er volgende week uit om te drogen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat blondjequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef Qwea het volgende:
Update van de fokker
Met Link gaat het uitstekendHij weegt 3.8 kg en is nu 6 weken bijna (Zaterdag 6 weken). Ze spelen iig al lekker buiten met zijn allen
Inmiddels is Link gechipt en worden ze a.s Maandag ingeënt en gecontroleerd op de rest van de gezondheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ouders van Link zijn James van de Waterlandspolder en Tessa van de Waterlandspolder (geen familieband).quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Dat blondje![]()
Over een poos komt er hier ook nog zeker weten een blondje bijen als het aan mij ligt ook eentje die wat achtergrond heeft in de jacht.
Wat zijn de ouders van jouw pupje eigenlijk Qwea? Doen ze ook mee aan jachtdagen/wedstrijden, hebben ze diploma's? En gaan jullie ook jachttraining er mee doen (is leuk!)?
Ah, die kennelnaam was ik al eens tegen gekomen op de dekreuenlijsten ja. Leuk!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
De ouders van Link zijn James van de Waterlandspolder en Tessa van de Waterlandspolder (geen familieband).
Dus ja, achtergrond in de jachtJachttraining geen idee. Wel aporteren en speuren zeer waarschijnlijk. Eerst maar eens de pupcursus doen en elementaire gehoorzaamheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /verkooppraatje
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
Wanneer qua tijd hangt een beetje af van het seizoen en van de jachtclub(s) in je buurt. De club waar mijn man met onze Nori bij traint is voornamelijk recreatief (al doen ze wel mee aan wedstrijden/diplomadagen) en zij houden een winterstop. Grotere clubs trainen vaak ook wel door in de winter maar minder frequent en als het echt koud is zonder te zwemmen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer kan je met jacht beginnen eigenlijk?
Bij de meeste jachttrainingen moet je je hond wel jaarlijks laten inenten tegen de ziekte van Weil (leptospirose). Dit omdat zulke honden het water ingaat en kunnen dus besmet raken (en ook andere honden besmetten).quote:
Hmm en hoe zit dat qua titeren dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Bij de meeste jachttrainingen moet je je hond wel jaarlijks laten inenten tegen de ziekte van Weil (leptospirose). Dit omdat zulke honden het water ingaat en kunnen dus besmet raken (en ook andere honden besmetten).(DDA is weer streng bezig
)
Heb je nog niet voorbereid voor de beloofde tentamenvragen?quote:
Nori traint hier: http://www.retrievervriendenkring.nl/ maar dat zal misschien niet bij jou in de buurt zijnquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:41 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Heb je nog niet voorbereid voor de beloofde tentamenvragen?![]()
Ziekte van Weil/Leptospirose kan je niet titreren. Dit is een bacteriele ziekte dus je moet niet verwachten dat de vaccinatie jarenlang bescherming biedt. Het is geregistreerd voor 1 jaar, maar mogelijk is de bescherming zelfs korter dan dat. Dus het is verstandig om de hond in het voorjaar te laten vaccineren.
Ik ga zo eerst eens even het zweet van me afdouchen en dan zal ik google eens aanmikken...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:42 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Je kan vaak ergens in het land een workshop Jachttraining volgen. Dan kan je beslissen of je het leuk vindt (Link vindt alles leuk, vermoed ik). Of je loop eerst een les mee op je locale jachttraining-school.
Tof, ga ik straks even naar kijken. Echt jagen wil ik sowieso niet doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:29 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nori traint hier: http://www.retrievervriendenkring.nl/ maar dat zal misschien niet bij jou in de buurt zijn
Hier staat een overzichtje van locaties waar ze puppy-jachttraining geven:
http://jachthonden.raadva(...)689&cHash=8a5f1d8c92
Maar ook andere lokale hondenscholen en kynologenclubs geven vaak wel jachttraining. Gewoon even google-en naar jachttraining in jouw regio en informeren bij de plaatselijke kynologenclubs. Dan kun je ook direct informatie vragen over de instroomleeftijd van puppy's e.d.
Ik zou je wel aanraden om de websites van verenigingen die je vindt goed te bekijken en veel informatie op te vragen bij wie de training geeft. Trainingsmethoden en de insteek van de training kunnen nog al verschillen tussen verenigingen. Wil je bijvoorbeeld alleen een paar diploma's gaan halen, echt zo ver mogelijk komen in de wedstrijden, gewoon een leuk wekelijks uitje voor de hond, wil je echt met de hond gaan jagen, of nog iets anders. Je kan het best een vereniging/trainingsmethode zoeken die bij jullie en bij Link en bij jullie wensen gaat passen. Vaak kun je ook wel een proefles mee draaien en dan heb je een beetje een idee van hoe het is en of jullie het allebei leuk gaan vinden
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Link![]()
Envoor Q! Echt een hondenparadijs bij jullie!
Haha, trek maar raak zou ik zeggen. Dan zal ik m'n best doen om een goed antwoord te gevenquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst eens even het zweet van me afdouchen en dan zal ik google eens aanmikken...Ik vind het wel tof klinken iig.
[..]
Tof, ga ik straks even naar kijken. Echt jagen wil ik sowieso niet doen.
Maar goed om te weten dat jij dus ook aan die trainingen meedoet, dan kan ik je aan je jasje trekken als ik iets wil weten
[..]
Einde v/h topic zei ikquote:
Dacht ook dummyquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je jachttraining ook alleen met dummy's doen of moet ie uiteindelijk achter een echt konijn of eend of zo aan?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dacht ook dummy
Vriezer is besteld, vloer ligt er bijna in. Kipfilet ligt gesneden in de vriezer en de droogmachine is binnen.
De trainingen zijn normaal gesproken met dummy's, soms wordt er bij een training met koud wild geoefend, dus een eend of konijn (of kraai voor de puppy's) o.i.d. uit de diepvries. Dat is zodat de honden dat leren vastpakken en er niet bang van worden of het op gaan eten of zo. Op diplomadagen wordt er bijna altijd met dummy's gewerkt. KNJV-proeven zijn wel met koudwild; verder zijn die het zelfde als diplomadagen, dan moet een hond dus die dingen kunnen die ik eerder gepost heb in spoiler maar dan met een echte dooie eend ipv een dummy.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je jachttraining ook alleen met dummy's doen of moet ie uiteindelijk achter een echt konijn of eend of zo aan?
Like duhquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al een geboortekaartje klaarliggen???
quote:
Het lijkt me ook leuk voor Charlie, misschien toch maar eens verder onderzoeken. Dankje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
[..]
De trainingen zijn normaal gesproken met dummy's, soms wordt er bij een training met koud wild geoefend, dus een eend of konijn (of kraai voor de puppy's) o.i.d. uit de diepvries. Dat is zodat de honden dat leren vastpakken en er niet bang van worden of het op gaan eten of zo. Op diplomadagen wordt er bijna altijd met dummy's gewerkt. KNJV-proeven zijn wel met koudwild; verder zijn die het zelfde als diplomadagen, dan moet een hond dus die dingen kunnen die ik eerder gepost heb in spoiler maar dan met een echte dooie eend ipv een dummy.
Echt levend wild afschieten en dan laten apporteren gebeurd alleen op speciale dagen (of bij gewone jagers natuurlijk).
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk voor Charlie, misschien toch maar eens verder onderzoeken. Dankje.
quote:
Kom voornamelijk clubs tegen die alleen van labs houden.quote:
Haha u jelly!quote:
Allang gebeurd. Je loopt achterquote:
MAAR WIJ HOUDEN OOK VAN GOLDENSquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom voornamelijk clubs tegen die alleen van labs houden.
[..]
Haha u jelly!
Ja!quote:
Ik hoop dat ie straks past als ie dr isquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
Hij draagt de zakdoek wel als een badass.
Op de club waar mijn man traint zit echt een heel leger goldens zo'n beetjequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk voor Charlie, misschien toch maar eens verder onderzoeken. Dankje.
Ah shit, was ie zo krap al?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie straks past als ie dr is![]()
Mo moet er op zijn minst een week mee buiten hebben gelopen met hem
Ik kom helemaal in de babydierenblijheid door dit topic, dus heb me maar aangemeld als gastopvang voor zwerfkittensquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!
We hebben net besloten de trap ook maar dicht te maken aan de zijkant. Aan de andere kant zit een voorraadkast waar link dus als hij zou willen zo in kan lopen. NP voor ons, maar als hij de chips, chocolade e.d open gaat maken... mja doe maar niet
Weet ik niet zo goed meerquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah shit, was ie zo krap al?
Miss_Isis, nog een vraagje. Ik lees bij sommige clubs dat het is voor honden die voor 't schot of na 't schot werken. Enlighten me please
Ik zag het in dieetquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kom helemaal in de babydierenblijheid door dit topic, dus heb me maar aangemeld als gastopvang voor zwerfkittens. Puppy's gaat hem echt niet worden ben ik bang, maar kitty's opvoeden kan ik wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |