Thnx! Ik heb zwaar het idee dat we nog wat vergeten, weet alleen niet watquote:Op woensdag 5 maart 2014 07:25 schreef Cici het volgende:
Wat een schatje, en wat zijn jullie goed voorbereid!!
Don't mention it, ik vind dat ook gewoon leuk om te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde eerst een bakfiets kopen, maar dat vond Mo weer debiel
En echt bedankt voor al je hulp
Haha, echt hè! 'ff nieuwe vloer'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Link.
Q en haar allesvoordehond-houding.
Ja ,bij een Chinees verzendhuis op Ebay (geen verzendkosten )quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah, dat dacht MM ook. Blij dat we geen teefje hebben, dan had hij dr Zelda genoemd
By the way, waar heb jij die mini ice cube trays vandaan? Ebay zoals men in je topic opperde?
Ik zag het staan idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:36 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ja ,bij een Chinees verzendhuis op Ebay (geen verzendkosten )
DDA had als kanttekening dat je wel iets meer kans op bacteriën hebt doordat je nogmaals invriest en op lage temperatuur droogt .
Beste is vers/niet bevroren van poelier,paardenslager ,Marokkaanse slager en dan enkel snijden als bewerking voor het drogen .
Ik maak zelf nooit meer dan een week aan,maar dat is een gevoelskwestie
Rond de 0 graden is het het beste verwerkbaar .quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag het staan idd.
Ik zal eens kijken of het werkt om spiervlees in de blender te flikkeren. Anders eens kijken naar een 2de hands vleesmolen, want ik vind het nu al leuk om te doen
Ik ga ff ebay afstruinen.
Slagersmes en plank heb ik welquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:57 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Rond de 0 graden is het het beste verwerkbaar .
daaronder kost het je messen ,
daarboven gaat het ten koste van van het vlees/drukt de cel kapot .
Goed slagersmes en een houten (want bacteriën ) snijplank volstaat
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1314139
Ga je voor een elektrische molen ,dan liefst met slipkoppeling en achteruit.
Als een Kitchenaid of Braun vastloopt ,stript hij de nylon tandwielen namelijk .
Neh, dat is me teveel werk. Telkens exact het aantal percentages enzo doen. Maar beter dit soort simpele dingen geven dan koekjes met toegevoegde shizzle telkens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Harajuku. het volgende:
Nog een jaartje en q is volledig aan het barfen
en een aanzetstaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slagersmes en plank heb ik welMoet straks toch boodschappen doen, zal eens langs de toko gaan om te vragen of ze spiervleesch hebben.
Wel vet handig idee ook van je, want de puppycursus werkt met beloningen (brokjes), kan ik mooi die eigen dingen geven.
Commerciële gedroogde snacks uit China, doe eens nader specificeren?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:04 schreef JerryLee het volgende:
[..]
en een aanzetstaal![]()
....en blijf weg van commerciële gedroogde snacks uit China (levensbedreigend )
In het seizoen heb ik hier wel eens 20 wilde eenden staan te plukken ,of een half hert op de aanrecht gehad .quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Harajuku. het volgende:
Nog een jaartje en q is volledig aan het barfen
https://www.facebook.com/jerkytreat.cautionquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Commerciële gedroogde snacks uit China, doe eens nader specificeren?
Het gaat eigenlijk om hoe glad de oppervlakte is. Als het hardhout is dat niet te bekrassen is dan is het goed. Maar een goedkoop houten plankje wordt heel snel ruw en dus voedingsbron voor bacterien.quote:
Ik bak zelf hondenkoekjes (met zalm, tonijn, lever enz enz en rijstebloem en ei als binder). En ik gebruik houdbare KVV worsten (in kleine stukjes gesneden).quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slagersmes en plank heb ik welMoet straks toch boodschappen doen, zal eens langs de toko gaan om te vragen of ze spiervleesch hebben.
Wel vet handig idee ook van je, want de puppycursus werkt met beloningen (brokjes), kan ik mooi die eigen dingen geven.
Dat is heel goed ,voed ons maar op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:56 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk om hoe glad de oppervlakte is. Als het hardhout is dat niet te bekrassen is dan is het goed. Maar een goedkoop houten plankje wordt heel snel ruw en dus voedingsbron voor bacterien.
(DDA is heel streng)
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:02 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik bak zelf hondenkoekjes (met zalm, tonijn, lever enz enz en rijstebloem en ei als binder). En ik gebruik houdbare KVV worsten (in kleine stukjes gesneden).
Die hebben liever een Jos Brinkie bij de snackbarquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die rotzakken van mij vreten dat nooit, en ik me maar uitsloven.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:13 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Die hebben liever een Jos Brinkie bij de snackbar
Recept?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:02 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik bak zelf hondenkoekjes (met zalm, tonijn, lever enz enz en rijstebloem en ei als binder). En ik gebruik houdbare KVV worsten (in kleine stukjes gesneden).
In principe zou dan glas toch het beste zijn? Ware het niet dat dat funest is voor je messenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:56 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk om hoe glad de oppervlakte is. Als het hardhout is dat niet te bekrassen is dan is het goed. Maar een goedkoop houten plankje wordt heel snel ruw en dus voedingsbron voor bacterien.
(DDA is heel streng)
Even opzoeken... Grootmoeders geheim receptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:31 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Even opzoeken... Grootmoeders geheim recept![]()
Men neme een![]()
Zij doen alleen allerlei kruiden en knoflook er in. Het is al niet bevordelijk voor mijn eigen spijsvertering, laat staan voor die van de hond, dus dat gebruik ik niet. Zalmkoekjes vind ik zelf ook lekker als zij nog vers zijnDus dan verdwijnt het geregeld wat in mijn mond terwijl de hond ernaast teleurgesteld staat te kijken.
Kruiden en knoflook ga ik er niet in doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik 144 red een dier ga bellen... duidelijk mishandel je je hond geestelijk.
Wat voor hond heb je eigenlijk?!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Mijn hond staat onder strenge controle van de Dierenbescherming.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kruiden en knoflook ga ik er niet in doen![]()
Ik denk dat ik 144 red een dier ga bellen... duidelijk mishandel je je hond geestelijk.
Wat voor hond heb je eigenlijk?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een heel schattig klein hondje, dat graag op schoot kruipt. Eigenlijk een soort wawa.Ter illustratie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |