Dacht ook dummyquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je jachttraining ook alleen met dummy's doen of moet ie uiteindelijk achter een echt konijn of eend of zo aan?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dacht ook dummy
Vriezer is besteld, vloer ligt er bijna in. Kipfilet ligt gesneden in de vriezer en de droogmachine is binnen.
De trainingen zijn normaal gesproken met dummy's, soms wordt er bij een training met koud wild geoefend, dus een eend of konijn (of kraai voor de puppy's) o.i.d. uit de diepvries. Dat is zodat de honden dat leren vastpakken en er niet bang van worden of het op gaan eten of zo. Op diplomadagen wordt er bijna altijd met dummy's gewerkt. KNJV-proeven zijn wel met koudwild; verder zijn die het zelfde als diplomadagen, dan moet een hond dus die dingen kunnen die ik eerder gepost heb in spoiler maar dan met een echte dooie eend ipv een dummy.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je jachttraining ook alleen met dummy's doen of moet ie uiteindelijk achter een echt konijn of eend of zo aan?
Like duhquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al een geboortekaartje klaarliggen???
quote:
Het lijkt me ook leuk voor Charlie, misschien toch maar eens verder onderzoeken. Dankje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
[..]
De trainingen zijn normaal gesproken met dummy's, soms wordt er bij een training met koud wild geoefend, dus een eend of konijn (of kraai voor de puppy's) o.i.d. uit de diepvries. Dat is zodat de honden dat leren vastpakken en er niet bang van worden of het op gaan eten of zo. Op diplomadagen wordt er bijna altijd met dummy's gewerkt. KNJV-proeven zijn wel met koudwild; verder zijn die het zelfde als diplomadagen, dan moet een hond dus die dingen kunnen die ik eerder gepost heb in spoiler maar dan met een echte dooie eend ipv een dummy.
Echt levend wild afschieten en dan laten apporteren gebeurd alleen op speciale dagen (of bij gewone jagers natuurlijk).
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk voor Charlie, misschien toch maar eens verder onderzoeken. Dankje.
quote:
Kom voornamelijk clubs tegen die alleen van labs houden.quote:
Haha u jelly!quote:
Allang gebeurd. Je loopt achterquote:
MAAR WIJ HOUDEN OOK VAN GOLDENSquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom voornamelijk clubs tegen die alleen van labs houden.
[..]
Haha u jelly!
Ja!quote:
Ik hoop dat ie straks past als ie dr isquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
Hij draagt de zakdoek wel als een badass.
Op de club waar mijn man traint zit echt een heel leger goldens zo'n beetjequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk voor Charlie, misschien toch maar eens verder onderzoeken. Dankje.
Ah shit, was ie zo krap al?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie straks past als ie dr is![]()
Mo moet er op zijn minst een week mee buiten hebben gelopen met hem
Ik kom helemaal in de babydierenblijheid door dit topic, dus heb me maar aangemeld als gastopvang voor zwerfkittensquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!
We hebben net besloten de trap ook maar dicht te maken aan de zijkant. Aan de andere kant zit een voorraadkast waar link dus als hij zou willen zo in kan lopen. NP voor ons, maar als hij de chips, chocolade e.d open gaat maken... mja doe maar niet
Weet ik niet zo goed meerquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah shit, was ie zo krap al?
Miss_Isis, nog een vraagje. Ik lees bij sommige clubs dat het is voor honden die voor 't schot of na 't schot werken. Enlighten me please
Ik zag het in dieetquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kom helemaal in de babydierenblijheid door dit topic, dus heb me maar aangemeld als gastopvang voor zwerfkittens. Puppy's gaat hem echt niet worden ben ik bang, maar kitty's opvoeden kan ik wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |