Elders neerladen dan maar...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh probeer al twee dagen een film die ik gehuurd heb op Pathé Thuis te kijken en krijg steeds deze pokkemelding
[ afbeelding ]
En die film loopt nu dus bijna af en Pathé reageert niet op mijn mailtjeEn nee, ik heb het echt niet ergens anders ook open
Dat is besides the pointquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Het lijkt me toch een vrij matige film
Ik kan hem nergens vinden en weet niet hoe torrent werktquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is besides the pointIk wilde juist even brain candy
(Gisteren trouwens naar American Hustle geweest. Gave film.)
Ja dat is het hele punt uiteraard, je betaald ergens voor dus wil je het product ook krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik word er stiekem een beetje chagrijnig van dat ik er voor betaal nota bene en het dan niet werkt
Het helpt dat mijn bioscoop een potente tequila cocktail serveerde. Vond vooral de cinematografie gaafquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik
En ik vond het maar een zeer matige film (American Hustle) zeer veelbelovende trailers, weinig boeiend verhaal.
Wat onvriendelijk zeg! Ze hadden ook kunnen zeggen 'Zou je het boek alsjeblieft zo spoedig mogelijk kunnen geven?'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Rijksmuseum
"boek nu!"![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/autonerdmodus]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is heel, heel weinig. Tegenwoordig halen ze uit een blok met dezelfde grootte makkelijk 400 pk of meer. 90 pk is al niet echt veel voor een auto die de helft weegtquote:
minder zetmeel/ suiker etenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:04 schreef wyccie het volgende:
Fuck, moet ik alsnog aan een 'dieet' vanwege die after dinner dips.![]()
Maar goed, toch maar eens proberen. Ben die vermoeidheid zat, en het ligt niet aan te weinig slaap.
Ik las het. Dat van de suikers klopt wel, heb net bonboneitjes gehad en gisteren dropwinegums. Hoewel ik een enorme zoetekauw ben, moet dat me wel lukken.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Weer goed en wel thuis. Nog iets gemist hier ?
edit: de verjaardag van C4 zo te zien. Congrats nog
Jazeker. Met jou ook? Nog spectaculair uitgepakt op je verjaardag of hem relatief stilletjes voorbij laten gaan?quote:
Relatief stilletjes. Niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jazeker. Met jou ook? Nog spectaculair uitgepakt op je verjaardag of hem relatief stilletjes voorbij laten gaan?
Het gaat nu wel snel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, je wordt natuurlijk ook een dagje ouder he...![]()
C4 werkt niet meer bij de luchtmacht hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
Heb me dit weekend nog uitgeleefd op een shooting range met een heel wapenarsenaal trouwens. Wel tof en interessant om die verschillende soorten wapentuig waar jij en je collega's mee te maken hebben te ervaren
Herschrijf in hem in gedachten even in verleden tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C4 werkt niet meer bij de luchtmacht he
Alleen met de Redhawk heb ik nooit geschoten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
Heb me dit weekend nog uitgeleefd op een shooting range met een heel wapenarsenaal trouwens. Wel tof en interessant om die verschillende soorten wapentuig waar jij en je collega's mee te maken hebben te ervaren
quote:
Sssstttttquote:
Dan zal ik het even inscannen/overtypen ergens deze weekquote:
Tofquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zal ik het even inscannen/overtypen ergens deze week
die wil ik welquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Wil je dan ook het recept voor 'mijn' Cola-Kip? Die ik al veel te lang niet meer gemaakt heb overigens, binnenkort maar eens iets aan doen.
misschien dit weekend maar eens proberenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://blogs.food24.com/s(...)aked-sticky-chicken/
Beer Can Chicken al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Wil je dan ook het recept voor 'mijn' Cola-Kip? Die ik al veel te lang niet meer gemaakt heb overigens, binnenkort maar eens iets aan doen.
goed verhaal he?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef Puala het volgende:
Wel vermakelijk om je zo met jezelf te zien praten jojo
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wilde jullie eigenlijk een leuke mededeling doen (voor mezelf dan) maar bij gebrek aan interesse doe ik dat volgende week wel
Hoezo gebrek aan interesse? Gebrek aan live aandacht misschien maar belangstellend zijn we altijd!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wilde jullie eigenlijk een leuke mededeling doen (voor mezelf dan) maar bij gebrek aan interesse doe ik dat volgende week wel
weet ik, maar ik kan het nu alleen nog niet zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo gebrek aan interesse? Gebrek aan live aandacht misschien maar belangstellend zijn we altijd!
Eerst wilde je het zeggen en nu kan het nog niet??quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kan het nu alleen nog niet zeggen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Maar zou zij het nog niet weten, waardoor hij het nog niet wil vertellen.quote:
Ik las ananasquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar zou zij het nog niet weten, waardoor hij het nog niet wil vertellen.
Leuk... Jojo als onderwerp van roddels en aannames...
Dikke vette AKQ SC bruiloft lijkt me idd wat vlot... hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Iets met werk.
De rest lijkt me wat vroeg.
Over anderhalf jaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dikke vette AKQ SC bruiloft lijkt me idd wat vlot... haha
Heb je het niet gegoogeldquote:
ha op tijd! Ik eet kip vanavondquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:04 schreef wyccie het volgende:
PS: resterend stukje lemon chicken. Bloemkool en pastinaak met zelfgemaakte 'curry' van kokosmelk met peper, zout, five spice poeder, kurkuma, cayenne, kruidnagel.
Nee, doe ik later welquote:
Ik vermoedde al zoiets, dus ik zeg nietsquote:
Hij stond op de aftitelingquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, dus ik zeg niets
Bedtijd hier
De film komt uit 2006, dan mag dat onderhand welquote:
Vind ik niet. Zo heb ik afgelopen jaar The Great Gatsby gezien. Dat boek is al een jaar of honderd oud maar ik kende het nog niet. Als je dan een spoiler voor de film had geplaatst, was ik gewoon boos geworden hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De film komt uit 2006, dan mag dat onderhand wel
Final destination interesseert me geen zak, het ging me even om het principequote:Op donderdag 6 maart 2014 08:34 schreef Etcetera het volgende:
B., vergelijk je nu The Great Gatsby met Final Destination![]()
Ik vind mijn uitleg leukerquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Final destination interesseert me geen zak, het ging me even om het principe
Daarbij kan je eventueel nog zeggen dat het verhaal opnieuw in de belangstelling staat en daarmee bij een nieuw publiek onder de aandacht komt, en dat het daarom niet netjes is om te spoilen (ben ik het niet helemaal mee eens, maar soit). Final Destination 3 heeft die status niet, en de hele reeks gaat over tieners die op bizarre wijze doodgaan. De specifieke manier waarop een karakter doodgaat (waarvan ik de karakternaam niet heb genoemd, enkel de onbekende acteur) is nou niet echt een megaspoiler.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zo heb ik afgelopen jaar The Great Gatsby gezien. Dat boek is al een jaar of honderd oud maar ik kende het nog niet. Als je dan een spoiler voor de film had geplaatst, was ik gewoon boos geworden hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik herinner me de ochtend van het nieuws dat prinses Diana was overleden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:15 schreef Soempie het volgende:
Ik weet zelfs nog waar en met wie ik de Titanic gekeken heb.![]()
Net als dat mensen zich herinneren waar ze waren bij belangrijke gebeurtenissen in de wereld.
En als je die mensen het geluid van een inbelmodem laat horen staan ze je glazig aan te kijken en hebben geen idee wat het is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:22 schreef wyccie het volgende:
Erger nog. Er zijn mensen die zich de gulden en cassettebandjes niet herinneren of kennen.
Of het leven voordat internet nog niet was ingeburgerd. Ik herinner me nog dat ik een e-mailaccount aanmaakte op de computers van school (er stonden er vier in het atrium), toen ik 16 was.
Volgens mij heb ik die gehadquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Serieus? Was iets met een boot vroeger toch? Een ex van me bleek daar scharrels op te duikelen toen hij nog geen ex was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Wow die Lycos chat bestaat nog geloof ik
Ik heb hem nog, met geld erin.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog zitten chatten by Lycos, die hadden een heel chatsysteem met een schip ofzo, was best wel tof![]()
Ja dus, herinner ik me het goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Serieus? Was iets met een boot vroeger toch? Een ex van me bleek daar scharrels op te duikelen toen hij nog geen ex was.
Guldens? Zondequote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een ex van me bleek daar scharrels op te duikelen toen hij nog geen ex was.
quote:
Per post opsturen:quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ach, misschien een tientje in totaal. Kwam vorig jaar nog ergens een briefje van 50 tegen.
Geen idee Japie, wie ben je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Japie77 het volgende:
Is dit hier ook een gezellig clupje voor Japie?
Tssss, alsof ik toen uberhaupt durfe te sjansen onlinequote:
Uh, after dinner dips dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wyc. kan het kloppen dat ik de aanleiding naar het dieet gemist heb? (ik heb soms ook last van hele stevige after dinner dips)
Ik heb een lief cubje hequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ze kijkt scheel en heeft een deuk in d'r neus. Wat een schatje.
Ik heb nog geen cub:(quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Ja. Dit is de mijne, hoe groot is de jouwe?
[ afbeelding ]
Nu wel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tssss, alsof ik toen uberhaupt durfe te sjansen online
Dat wel. Das Feyenoord.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's niet zo mooi.
Heb je al wel een club?
Daar kun je ook niks aan doen natuurlijkquote:
Klopt. Eenmaal fan dan kom je er niet meer vanaf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar kun je ook niks aan doen natuurlijk
Hoef ik ook niet meer naar de dokter voor een test, Handige stemwijzer van de speldquote:U heeft syfilis! De syfilis-bacterie nestelt zich in de vagina, penis of anus en soms in de mond. Je krijgt het door onveilige seksuele gemeenschap. Syfilis kan ernstige gevolgen hebben.
U bent een christen-populist pur sang. U valt voor de gemakkelijke bijbelse oneliners die iedereen graag wil horen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet meer naar de dokter voor een test, Handige stemwijzer van de speld
Die zijn er gisteren eindelijk uitgegaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:20 schreef wyccie het volgende:
Kijkt iemand hier ook My Kitchen Rules?
Er zit zo'n mannelijk duo waarvan de oudere man arts is en de jongere advocaat. Die advocaat is echt een afschuwelijke man. Zo arrogant.![]()
Haast niet te geloven dat zulke mensen bestaan.
Ik heb ook syfilis!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet meer naar de dokter voor een test, Handige stemwijzer van de speld
Tsja...quote:
Download en installeer utorrent en bezoek een torrentsite.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zelfs met hulp van Pathe wil het niet lukken met de film. kan iemand me leren torrenten?
ik heb dat al wel eens gedaan maar het werd allemaal een groot dramaquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Download en installeer utorrent en bezoek een torrentsite.
Verder zal ik hier maar niks posten daaromtrent...
Een collega van mijn vorige baan had ook zoiets... Kwam echt heel snel op een heel heftig ook. Achteraf bleek het een virus te zijn en na een week was het over.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag was een apart dagje.
Meeting bij een leverancier vandaag gehad en na de lunch werd een collega lijkbleek met duizeligheid, misselijkheid, krampen en buikpijn.
Op een gegeven moment werd het zo erg dat we 'm naar een arts hebben gebracht en de meeting hebben afgebroken. Uiteindelijk hebben we hem naar huis gebracht, terwijl het er niet echt veel beter op werd.
De oorzaak van z'n ellende is nog niet duidelijk, maar het gaat inmiddels wel iets beter met hem, hoorde ik net.
[..]
Tsja...
Drama...quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb dat al wel eens gedaan maar het werd allemaal een groot drama
Ik haalde geloof ik alleen maar virussen binnenquote:
ik wil je wel helpen (via FB chat desnoodsquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik haalde geloof ik alleen maar virussen binnen
Garantie tot op de hoek uiteraard...quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik haalde geloof ik alleen maar virussen binnen
thanksquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ik wil je wel helpen (via FB chat desnoods)
Het is wel de bedoeling dat je vriienden maakt hierquote:
Ow ja ff vergeten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je vriienden maakt hier
Zie je FBquote:
Heb ik ook al advies over gegevenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes met het binnenhalen van nieuwe virussen...
over hoe ze dat het beste kan doen?quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
over hoe ze dat het beste kan doen?
Ben wel benieuwd wat je dan in hemelsnaam in het verleden verkeerd deed...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu als een kind in de snoepwinkel
Ik was er ook altijd wel heel goed in om een Russische versie ofzo binnen te halen ook al stond er duidelijk dat het Engels was enzquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je dan in hemelsnaam in het verleden verkeerd deed...
Dat gebeurt wel vaker, dat de Russen onverwachts binnen komen...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er ook altijd wel heel goed in om een Russische versie ofzo binnen te halen ook al stond er duidelijk dat het Engels was enz
daar hoef je inderdaad niet eens voor op de Krim te wonenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker, dat de Russen onverwachts binnen komen...
Toen lag ik alweer te slapenquote:
Deze uTorrent downloaden: http://www.filehippo.com/download_utorrent/9306/ (toen zattie nog niet vol met crap)quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zelfs met hulp van Pathe wil het niet lukken met de film. kan iemand me leren torrenten?
Nope. En het is tegen de bezuinigingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Kent iemand hier trouwens ook maar 1 iemand die vandaag gaat protesteren en heeft iemand een idee waarom, waarvoor en waartegen?
Het komt op mij een beetje als sneu huilie huilie geneuzel over
Gaaf! Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:32 schreef MaJo het volgende:
Vandaag naar Where The wild things are festival. Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan om geld uit te sparen maar nu heeft een vriendin een huisje gewonnen en ga ik alsnog
1 april is weer in de buurt geloof ik hequote:
Je hebt er toch wel minimaal 30.000 euro voor gevraagd he?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb voor een vriendin van m'n moeder een logo herontworpen voor een dorpsraad. Eerste ontwerp is meteen goedgekeurdnu nog even in de juiste formaten aanleveren en klaar
Beginnen ze daar al op 7 maart mee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1 april is weer in de buurt geloof ik he
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel minimaal 30.000 euro voor gevraagd he?
Het zal je verbazen hoeveel werk mensen er in steken somsquote:
Dan ben je best wel netjes geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Moehahahaha binnen een halve minuut een Bank Giro Loterij verkoper afgepoeierd
Ik heb niet de deur in z'n gezicht dichtgesmetenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet de deur in z'n gezicht dichtgesmetenEn 'm ook nog een fijne dag gewenst
Had je nog een boom over dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:30 schreef iamredleader het volgende:
Het is tuinklusweer (geweest)! Boompje van 8 meter omgezaagd en in stukken gezaagd. Ruimt weer lekker op
quote:
Ik hoop nog op een korte winter deze maand.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef wyccie het volgende:
Echte mannensjaal. Maar ehhh, ik draag al een week geen sjaal meer. Het wordt zondag bijna 20 graden.
Ik durf er eigenlijk niet aan te denken hoe veel uren werk daar wel in zullen zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:13 schreef Soempie het volgende:
Jemig, wat een werk.Wel heel mooi! Wat wyccie zegt: een echte mannensjaal.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Soempie het volgende:
Een heel jong buurmeisje zojuist: 'heee er zit een baby in! Ik dacht dat er een uiltje in zat, maar er zit een baby in!'
Wie weet kan ze wel heel snel breien. Voor mij zou het een jaarproject zijn, geloof ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik durf er eigenlijk niet aan te denken hoe veel uren werk daar wel in zullen zitten.
Ik pakte de sjaal net op het werk uit. Een collega riep meteen dat het de sjaal van Dr Who is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef wyccie het volgende:
Echte mannensjaal. Maar ehhh, ik draag al een week geen sjaal meer. Het wordt zondag bijna 20 graden.
Eska.quote:
Ze ziet er uit alsof ze er ontzettend tevreden mee isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Soempie het volgende:
B. had een muts gemaakt voor M. een poos geleden. M. past hem helaas niet meer, maar J. wel.
[ afbeelding ]
En voor haar is het nog wel te koud om zonder naar buiten te gaan.
Duhquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik pakte de sjaal net op het werk uit. Een collega riep meteen dat het de sjaal van Dr Who is.
Verrek.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik pakte de sjaal net op het werk uit. Een collega riep meteen dat het de sjaal van Dr Who is.
En nu begin je aan het Amsterdamse bos?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had, ja. Had. Verleden tijd. En het was niet zo'n grote als de den.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Soempie het volgende:
Een heel jong buurmeisje zojuist: 'heee er zit een baby in! Ik dacht dat er een uiltje in zat, maar er zit een baby in!'
Jaaaaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Soempie het volgende:
B. had een muts gemaakt voor M. een poos geleden. M. past hem helaas niet meer, maar J. wel.
[ afbeelding ]
Achos wat mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, m'n buurt heeft voorlopig genoeg aanbodquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
En nu begin je aan het Amsterdamse bos?
Ik heb nog nooit Sherlock Holmes gekeken, maar Dr. Whoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ja, Soempie! Waarom draag jij geen uiltje op je buik?!![]()
Ik heb nog nooit Dr Who gekeken. Net zo leuk als Sherlock Holmes?
Blij dat je hier een eindje vandaan woont.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, m'n buurt heeft voorlopig genoeg aanbod
Ik heb beide gekeken (moet seizoen 3 van Sherlock nog) maar het is niet echt te vergelijken eigenlijk. Ik vind beide series in elk geval erg gaaf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Dr Who gekeken. Net zo leuk als Sherlock Holmes?
Hebben ze jou al teruggepoked?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
En dan ben je even wat achterstallig Fb aan het doorscrollen en kom je ineens Ella en Louis tegen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
En dan ben je even wat achterstallig Fb aan het doorscrollen en kom je ineens Ella en Louis tegen
Dan zal je dit nooit meemakenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Moehahahaha binnen een halve minuut een Bank Giro Loterij verkoper afgepoeierd
quote:
Niet zo vaak meer, laatste keer is alweer een paar maanden geleden. Van de groep waarmee ik het vaakst ging, is er nog maar 1 regelmatig op de juiste avond in Leeuwarden (en dat ben ik niet), dus dan wordt het erg lastigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:52 schreef wyccie het volgende:
Bedankt voor het filmpje, Tim.
Ik hoop ook gauw 100 miljoen miljard te winnen.
Afgelopen week pubquiz gehad, we waren 7e van de 21. Best netjes, vind ik zelf.
Hoe vaak ga jij eigenlijk?
Voor Puala. Vier letters max. voor je afkorting vind ik, en vond Pual nog wat maffer.quote:
Ga je dat dan ook doen?quote:
quote:
quote:
ah, het in 'goed nieuws'-jojo! Goedemorgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen![]()
kabouter Wesley schopt konten
alleen staat m'n fiets hier en ligt m'n fietskleding niet hierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vandaag is prima weer om vast te beginnen met fanatieker fietsen. De lente slaat hier keihard toe.
Dan ga je onfanatiek fietsen in normalemensenkleren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
alleen staat m'n fiets hier en ligt m'n fietskleding niet hier
op m'n racefiets? Nee dank jequote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan ga je onfanatiek fietsen in normalemensenkleren.
ik heb 3 goede sets kleren en een goede broek is me te duur om er vandaag ff 1 extra te kopen. Fietsen zit er vandaag niet in voor me.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:55 schreef B.ertha het volgende:
Dan koop je nieuwe kleding! Heb je meteen ook niet het probleem dat je wilt fietsen maar je kleding in de was zit
Nóg erger! Een postbode die dacht dat een CoolBlue envelop vást iets interessant bevattequote:
Hoi tot ziens welkom terug doeiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:49 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Tas uitgepakt. En weer opnieuw ingepakt. Tot over anderhalve week
Was in Estland, ga naar Italie. En komende maand IJsland. Heb het er maar druk meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoi tot ziens welkom terug doei
Waar ben je geweest en waar ga je nu heen
Allemaal voor werk?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was in Estland, ga naar Italie. En komende maand IJsland. Heb het er maar druk mee
quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:34 schreef Etcetera het volgende:
Nóg erger! Een postbode die dacht dat een CoolBlue envelop vást iets interessant bevatte
Ja, maar ik heb het gekocht en dan wil ik het ook ontvangenquote:
En dat van ónze belastingcenten! &¥£×#$!¤%quote:
Wat is het?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Ja, maar ik heb het gekocht en dan wil ik het ook ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |