Elders neerladen dan maar...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh probeer al twee dagen een film die ik gehuurd heb op Pathé Thuis te kijken en krijg steeds deze pokkemelding
[ afbeelding ]
En die film loopt nu dus bijna af en Pathé reageert niet op mijn mailtjeEn nee, ik heb het echt niet ergens anders ook open
Dat is besides the pointquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Het lijkt me toch een vrij matige film
Ik kan hem nergens vinden en weet niet hoe torrent werktquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is besides the pointIk wilde juist even brain candy
(Gisteren trouwens naar American Hustle geweest. Gave film.)
Ja dat is het hele punt uiteraard, je betaald ergens voor dus wil je het product ook krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik word er stiekem een beetje chagrijnig van dat ik er voor betaal nota bene en het dan niet werkt
Het helpt dat mijn bioscoop een potente tequila cocktail serveerde. Vond vooral de cinematografie gaafquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik
En ik vond het maar een zeer matige film (American Hustle) zeer veelbelovende trailers, weinig boeiend verhaal.
Wat onvriendelijk zeg! Ze hadden ook kunnen zeggen 'Zou je het boek alsjeblieft zo spoedig mogelijk kunnen geven?'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Rijksmuseum
"boek nu!"![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/autonerdmodus]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is heel, heel weinig. Tegenwoordig halen ze uit een blok met dezelfde grootte makkelijk 400 pk of meer. 90 pk is al niet echt veel voor een auto die de helft weegtquote:
minder zetmeel/ suiker etenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:04 schreef wyccie het volgende:
Fuck, moet ik alsnog aan een 'dieet' vanwege die after dinner dips.![]()
Maar goed, toch maar eens proberen. Ben die vermoeidheid zat, en het ligt niet aan te weinig slaap.
Ik las het. Dat van de suikers klopt wel, heb net bonboneitjes gehad en gisteren dropwinegums. Hoewel ik een enorme zoetekauw ben, moet dat me wel lukken.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Weer goed en wel thuis. Nog iets gemist hier ?
edit: de verjaardag van C4 zo te zien. Congrats nog
Jazeker. Met jou ook? Nog spectaculair uitgepakt op je verjaardag of hem relatief stilletjes voorbij laten gaan?quote:
Relatief stilletjes. Niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jazeker. Met jou ook? Nog spectaculair uitgepakt op je verjaardag of hem relatief stilletjes voorbij laten gaan?
Het gaat nu wel snel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, je wordt natuurlijk ook een dagje ouder he...![]()
C4 werkt niet meer bij de luchtmacht hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
Heb me dit weekend nog uitgeleefd op een shooting range met een heel wapenarsenaal trouwens. Wel tof en interessant om die verschillende soorten wapentuig waar jij en je collega's mee te maken hebben te ervaren
Herschrijf in hem in gedachten even in verleden tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C4 werkt niet meer bij de luchtmacht he
Alleen met de Redhawk heb ik nooit geschoten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
Heb me dit weekend nog uitgeleefd op een shooting range met een heel wapenarsenaal trouwens. Wel tof en interessant om die verschillende soorten wapentuig waar jij en je collega's mee te maken hebben te ervaren
quote:
Sssstttttquote:
Dan zal ik het even inscannen/overtypen ergens deze weekquote:
Tofquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zal ik het even inscannen/overtypen ergens deze week
die wil ik welquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Wil je dan ook het recept voor 'mijn' Cola-Kip? Die ik al veel te lang niet meer gemaakt heb overigens, binnenkort maar eens iets aan doen.
misschien dit weekend maar eens proberenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://blogs.food24.com/s(...)aked-sticky-chicken/
Beer Can Chicken al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Wil je dan ook het recept voor 'mijn' Cola-Kip? Die ik al veel te lang niet meer gemaakt heb overigens, binnenkort maar eens iets aan doen.
goed verhaal he?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef Puala het volgende:
Wel vermakelijk om je zo met jezelf te zien praten jojo
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wilde jullie eigenlijk een leuke mededeling doen (voor mezelf dan) maar bij gebrek aan interesse doe ik dat volgende week wel
Hoezo gebrek aan interesse? Gebrek aan live aandacht misschien maar belangstellend zijn we altijd!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wilde jullie eigenlijk een leuke mededeling doen (voor mezelf dan) maar bij gebrek aan interesse doe ik dat volgende week wel
weet ik, maar ik kan het nu alleen nog niet zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo gebrek aan interesse? Gebrek aan live aandacht misschien maar belangstellend zijn we altijd!
Eerst wilde je het zeggen en nu kan het nog niet??quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kan het nu alleen nog niet zeggen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kan het nu alleen nog niet zeggen
Maar zou zij het nog niet weten, waardoor hij het nog niet wil vertellen.quote:
Ik las ananasquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar zou zij het nog niet weten, waardoor hij het nog niet wil vertellen.
Leuk... Jojo als onderwerp van roddels en aannames...
Dikke vette AKQ SC bruiloft lijkt me idd wat vlot... hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Iets met werk.
De rest lijkt me wat vroeg.
Over anderhalf jaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dikke vette AKQ SC bruiloft lijkt me idd wat vlot... haha
Heb je het niet gegoogeldquote:
ha op tijd! Ik eet kip vanavondquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:04 schreef wyccie het volgende:
PS: resterend stukje lemon chicken. Bloemkool en pastinaak met zelfgemaakte 'curry' van kokosmelk met peper, zout, five spice poeder, kurkuma, cayenne, kruidnagel.
Nee, doe ik later welquote:
Ik vermoedde al zoiets, dus ik zeg nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |