Ik 50 +quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoeveel russen ken jij in het echte leven?
Ik een stuk of 20+.
verarmde arbeiders trekken idd voor ene appel en een half ei naar rusland, werken daar onder barre voorwaarden, en zodra ze klagen direct weer over de grens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:44 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Cijfers spreken voor zich. Rusland is een topimmigratieland (bron), op één na grootste. Miljoenen mensen trekken er allemaal naartoe ondanks de youtubefilmpjes (![]()
) en de negatieve reisadviezen (
![]()
![]()
) waar onze 'intellectueel' het over heeft.
Krushchev had Oekraiens bloed, Breznjev was Oekrains, Chernenko had een Oekraiense vader, Gorbachev was ook een mix van Oekraiens-Russisch....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat verhaal was nogal gericht tegen 1 bevolkingsgroep, na Stalin kwam er zelfs leider uit Oekraine.
Ik heb het ook niet over de argumentatie van Rusland, ik heb het over jouw kijk op argumentatie en nuancering van de situatie omdat het "eerder door ons ook is gedaan". Dat is onzin, en dat is de onzin waar ik naar refereerde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor jou is het onzin. Voor Rusland niet. Die doen nu gewoon precies hetzelfde als het westen. Hebben lijdzaam moeten toezien hoe wij te werk zijn gegaan in bijvoorbeeld Kosovo. Nu zijn de rollen omgedraaid
Dude, je hebt echt geen idee hè? In Zuidoost wonen vooral Surinamers en (zwarte) Afrikanen en die worden nou niet echt in verband gebracht met tasjesroof en homohaat hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
de lui uit zuidoost dan, die komen ook wel eens in het centrum, al was het maar om een tasje te stelen.
nee dat totaal niet. dat maak jij er weer van, in je inmiddels bekende redeneertrand.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is er mis mee deze zaak vanuit Russisch oogpunt te bekijken? Op basis daarvan kan je veel zinniger uitspraken over dit conflict doen.
Maar nee, Poetin is Hitler DERDE WERELDOORLOG ALLEMAAL DOOOOOOD KERNOORLOG. Is meer jouw niveau blijkbaar
Iets wat Nederland ook probeerde, zonder succes. Nu zitten wij allemaal met een marokkanenprobleem. Maar de PVV komt met een endlösung definitieve oplossing voor al onze problemen van godsdienstige niet racistische aard!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:45 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
verarmde arbeiders trekken idd voor ene appel en een half ei naar rusland, werken daar onder barre voorwaarden, en zodra ze klagen direct weer over de grens.
dat is iets anders dan immigratieland zoals canada en australie dat ooit waren.
In absolute aantallen misschien, als je het procentueel bekijkt ontstaat er een heel ander beeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:44 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Cijfers spreken voor zich. Rusland is een topimmigratieland (bron), op één na grootste. Miljoenen mensen trekken er allemaal naartoe ondanks de youtubefilmpjes (![]()
![]()
![]()
Wanneer dit goed uitpakt voorzie ik ook herovering tocht in dat soort vage republieken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Dat was toch al zo in Abchazie en Zuid-Ossetië gelijkgetrokken?
Ik bekijk het niet vanuit normatief oogpunt. Ik geef alleen maar aan welke argumentatie Rusland gebruikt en dat dit door de landen die nu zo verontwaardigd zijn bedacht is. Dat is de situatie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:46 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de argumentatie van Rusland, ik heb het over jouw kijk op argumentatie en nuancering van de situatie omdat het "eerder door ons ook is gedaan". Dat is onzin, en dat is de onzin waar ik naar refereerde.
ze hebben er niets aan maar over een jaar of 20 wordt het wel weer rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wanneer dit goed uitpakt voorzie ik ook herovering tocht in dat soort vage republieken.
Lees jij gewoon even het tabel volledig en dan zie je dat Rusland met 7.7% van de bevolking, verre van een top immigratieland is. Daarnaast is ook niet duidelijk wat nou bijvoorbeeld als immigrant wordt gerekend, wordt de familie van een niet Rus uit het Sovjet tijdperk ook als immigrant gerekend?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:44 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
![]()
![]()
De PVV heeft hier nog nooit in de regering gezeten, enkel oppositie. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:48 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Iets wat Nederland ook probeerde, zonder succes. Nu zitten wij allemaal met een marokkanenprobleem. Maar de PVV komt met een endlösung definitieve oplossing voor al onze problemen van godsdienstige niet racistische aard!
Offtopic.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De PVV heeft hier nog nooit in de regering gezeten, enkel oppositie. Waar heb je het over?
Dit is toch meer een wanhoopsdaad om de zwarte zee vloot veilig te stellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wanneer dit goed uitpakt voorzie ik ook herovering tocht in dat soort vage republieken.
Nee joh, allemaal lulkoek, kijk naar de UAE. Dat is een baken van vrijheid voor immigranten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:45 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
verarmde arbeiders trekken idd voor ene appel en een half ei naar rusland, werken daar onder barre voorwaarden, en zodra ze klagen direct weer over de grens.
dat is iets anders dan immigratieland zoals canada en australie dat ooit waren.
precies. alle rechten, alle plichten, stemrecht, alles.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:50 schreef -0- het volgende:
[..]
Nee joh, allemaal lulkoek, kijk naar de UAE. Dat is een baken van vrijheid voor immigranten.
Niet voor niets is daar 84% van de bevolking immigrant. Dat land is zo gastvrij voor anderen!
Die sexyboy is wel vaker geobsedeerd door andere zaken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen je bilmaatje terminator... Die begon erover
Rusland is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
kosovo was anders. dat was feitelijk een autonoom gebied met 90% onderdrukte kosovaren die werden onderdrukt omdat de serviers hun verloren slag op t merelveld in ere wilden houden. die was, uit me hoofd, in 1372. geen servier is daar bedreigd. de kosovaren wel.
Hm, kans dus dat het met een sisser afloopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef poemojn het volgende:
http://t.co/EZlw6yRLzX The Ukrainian parliament has agreed to negotiating expanded autonomy for the Crimea. A working group will be created.
Van Twitter: http://twitter.com/KevinRothrock/status/440846152162766848
Waarom blijf je op mijreageren, spuitelf? Is mijn punt niet gemaakt door je de afgelopen 2 delen genegeerd te hebben?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De PVV heeft hier nog nooit in de regering gezeten, enkel oppositie. Waar heb je het over?
Wellicht moet je het woord 'oppositie' even opzoeken. Snap dat ze dat begrip in Rusland niet kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |