Ah ja, ik ben om. Rusland is het paradijs op aarde en al die verhalen over homo's, anti-putin demonstranten en negers die worden aangevallen door Russische skinheads onder bescherming van de politie zijn leugens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Bron, bron en nog eens bron. Rusland is nog altijd het op één na grootste immigratieland ter wereld en kent actieve programma's om mensen naar Rusland toe te trekken. Dit i.t.t. landen waar politici het openlijk over marokkanenproblemen hebben, landen waar turken decennialang ongestraft kunnen worden afgeschoten en landen waar nachtelijke Christelijke patrouilles moslims openlijk op straat mogen intimideren. Intellectueel...![]()
Op het platteland heb je best wat dronken kutjeugd ja, maar de politie pakt dat soort volk hard aan wanneer ze wat flikken. In de steden valt het heel erg mee, te vergelijken met amsterdam hier. Er gebeurd weleens wat ja, zoals overal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op de site van buitenlandse zaken:
[..]
en ze drinken ook niet veel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben om. Rusland is het paradijs op aarde en al die verhalen over homo's, anti-putin demonstranten en negers die worden aangevallen door Russische skinheads onder bescherming van de politie zijn leugens.
Ja, er is geen land waar homo's beter afzijn dan Rusland. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben jij homo en weleens in rusland een bar binnengelopen hand in hand met je vriend?
Ik ken homo's die dat wel deden en totaal geen last ondervinden.
Migranten vetrekken niet naar Rusland omdat het zo leuk te vertoeven is, maar omdat ze als goedkope arbeidskrachten nogal in trek zijn. Het is simpelweg omdat ze niet anders kunnen; vaak sturen die migranten ook nog gewoon hun loon terug naar hun geboorteland, als ze hun lood in ieder geval op tijd hebben gekregen, waar het in Rusland ook nog weleens aan schort.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Bron, bron en nog eens bron. Rusland is nog altijd het op één na grootste immigratieland ter wereld en kent actieve programma's om mensen naar Rusland toe te trekken. Dit i.t.t. landen waar politici het openlijk over marokkanenproblemen hebben, landen waar turken decennialang ongestraft kunnen worden afgeschoten en landen waar nachtelijke Christelijke patrouilles moslims openlijk op straat mogen intimideren. Intellectueel...![]()
behalve uganda. das homo-paradijsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, er is geen land waar homo's beter afzijn dan Rusland. Je hebt helemaal gelijk.
In de grote steden in Rusland is het anders een groter probleem dan in de plattelandsgebieden. Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op het platteland heb je best wat dronken kutjeugd ja, maar de politie pakt dat soort volk hard aan wanneer ze wat flikken. In de steden valt het heel erg mee, te vergelijken met amsterdam hier. Er gebeurd weleens wat ja, zoals overal.
Dat homo's het daar zo slecht hebben is ook maar westelijke propaganda!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
behalve uganda. das homo-paradijs
precies. de helft van de sosji-bouwvakkers kreeg geen verblijfsvergunning, bleven dus illegaal, werkten hard en werden zonder loon weer de grens over geflikkerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Migranten vetrekken niet naar Rusland omdat het zo leuk te vertoeven is, maar omdat ze als goedkope arbeidskrachten nogal in trek zijn. Het is simpelweg omdat ze niet anders kunnen; vaak sturen die migranten ook nog gewoon hun loon terug naar hun geboorteland, als ze hun lood in ieder geval op tijd hebben gekregen, waar het in Rusland ook nog weleens aan schort.
Voor bewijs hoef je slechts de rapporten van de desbetreffende instanties te lezen, of op Youtube te kijken of door simpelweg de reisadviezen van verscheidene landen te lezen.
Onafhankelijke vrijheidsstrijders zijn dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
Dat Poetin volhoudt dat het geen Russische troepen zijn is natuurlijkmaar verder heeft hij gelijk
Ik vond de buitenwijken van Sint Petersburg anders niet erg aangenaam, veel dronken Russen op straat, veel militaire politie die het vooral gemunt had op donker ogende mensen (mensen uit de cuacasus meen ik) die ze zonder reden vroegen om een paspoort.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op het platteland heb je best wat dronken kutjeugd ja, maar de politie pakt dat soort volk hard aan wanneer ze wat flikken. In de steden valt het heel erg mee, te vergelijken met amsterdam hier. Er gebeurd weleens wat ja, zoals overal.
Dus voor wiens vrijheid strijden die dan eigenlijk? Als ze zo onafhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Onafhankelijke vrijheidsstrijders zijn dat.
Ach, het westen doet eigenlijk hetzelfde. Waren al special forces op de grond in Libie voordat dit officieel was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Onafhankelijke vrijheidsstrijders zijn dat.
HOHO WESTERSE LEUGENS!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik vond de buitenwijken van Sint Petersburg anders niet erg aangenaam, veel dronken Russen op straat, veel militaire politie die het vooral gemunt had op donker ogende mensen (mensen uit de cuacasus meen ik) die ze zonder reden vroegen om een paspoort.
dat is wat anders. de fransen hebben naar mijn weten libië niet ingelijfd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach, het westen doet eigenlijk hetzelfde. Waren al special forces op de grond in Libie voordat dit officieel was.
Ach in Amsterdam zijn er ook grachten waar ze ingegooid worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
behalve uganda. das homo-paradijs
Ja, hoort Libië nu weer bij Frankrijk ja? Anders is het namelijk helemaal niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach, het westen doet eigenlijk hetzelfde. Waren al special forces op de grond in Libie voordat dit officieel was.
Ik ben geen homo, en ik ben nog nooit in Rusland geweest, was het ook niet van plan ook. Maar er is de laatste tijd volop in het nieuws geweest wat de risisco's zijn van het openlijk homo zijn in Rusland. Maar ik bgerijp dat jij daar liever je hoofd voor in het zand steekt, dus ik hou er mee op nu, zinloos.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben jij homo en weleens in rusland een bar binnengelopen hand in hand met je vriend?
Ik ken homo's die dat wel deden en totaal geen last ondervinden.
De Krim is ook niet ingelijfd. Gaat wel gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:34 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dat is wat anders. de fransen hebben naar mijn weten libië niet ingelijfd.
In Rusland wordt alles met een kleurtje een zwartkont genoemd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik vond de buitenwijken van Sint Petersburg anders niet erg aangenaam, veel dronken Russen op straat, veel militaire politie die het vooral gemunt had op donker ogende mensen (mensen uit de cuacasus meen ik) die ze zonder reden vroegen om een paspoort.
das beter dan van een hoge flatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ach in Amsterdam zijn er ook grachten waar ze ingegooid worden.
Hoeveel russen ken jij in het echte leven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, en ik ben nog nooit in Rusland geweest, was het ook niet van plan ook. Maar er is de laatste tijd volop in het nieuws geweest wat de risisco's zijn van het openlijk homo zijn in Rusland. Maar ik bgerijp dat jij daar liever je hoofd voor in het zand steekt, dus ik hou er mee op nu, zinloos.
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, hoort Libië nu weer bij Frankrijk ja? Anders is het namelijk helemaal niet hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |