meest snelle manier voor een fuckdate met een "normaal" persoon naar eigen wens hehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee nog nooit gedaan, ik vind datingsites gay.
Ik vraag het me af. Lijkt me dat iedere 6/10 dagelijks minimaal 38 mailtjes moet doorwerken. Moet ze je maar net aanstaan in dr eerste indruk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
meest snelle manier voor een fuckdate met een "normaal" persoon naar eigen wens hehe
tja, daarom moet je ook werken in een systeem..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Lijkt me dat iedere 6/10 dagelijks minimaal 38 mailtjes moet doorwerken. Moet ze je maar net aanstaan in dr eerste indruk.
ik doe alleen maar van die mobility wods van kelly starlett etc.. meestal heupen/hamstrings gerelateerdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Klokov het volgende:
Zijn er flexibiliteitsoefeningen die jullie op offdays doen? Ik wil om en om kracht en flexibiliteit + grip gaan trainen.
Nee dat niet. Sowieso is online daten niet mijn ding. Ben MsMessy dan ook op een fok-meet tegen gekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:13 schreef Klokov het volgende:
Sap, kijk je wel eens op datingsites voor volslanke mensen?(idem Weissman)
die sigquote:
Doe de groeten aan Sap daarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee dat niet. Sowieso is online daten niet mijn ding. Ben MsMessy dan ook op een fok-meet tegen gekomen.
Ik zit wel op een BBW-forum, als je daar wat mee kan
wow ik ben gewoon deel van jullie relatie gewordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
Iedere x als ik een Asian in de gym zie, tik ik JB aan en fluister ik in haar oor: 'Seto'.Cant help it.
ja leuk he!!1quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
wow ik ben gewoon deel van jullie relatie geworden
ben blij dat ik zo'n positieve impact heb
Nu nog trio regelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
wow ik ben gewoon deel van jullie relatie geworden
ben blij dat ik zo'n positieve impact heb
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Awesome_ het volgende:
Beach waarom ben jij ineens een meisje bitch?
Lol sickening. Maarja ik trek die hele dating game niet. Profiel maken, contact leggen, praten, bedenken wat je gaat zeggen. Nah geen zin in. Heb liever dat iets spontaan irl gebeurd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tja, daarom moet je ook werken in een systeem..
splittesten(A/B/C etc) met diverse profielen van jezelf die andere foto's/texten/bericht hebben om zo data te verzamelen en te zien welke het beste converteert tot een gewenst resultaat.
Vrouwen zijn mensen, mensen zijn schapen, ons onbewuste brein handelt voor een groot gedeelte van de mensen hetzelfde... dus er is een "gouden formule" te vinden .. mits je maar genoeg data verzamelt. Sla die data op in een excel sheet, geef iedere actie van een vrouw een nummer/letter... en werk vervolgens met percentages daarin. Na een paar weken intensief testen ga je duidelijke resultaten zien.
dus dima ^^
Lolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zit wel op een BBW-forum, als je daar wat mee kan
gewoon neuke jongequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol sickening. Maarja ik trek die hele dating game niet. Profiel maken, contact leggen, praten, bedenken wat je gaat zeggen. Nah geen zin in. Heb liever dat iets spontaan irl gebeurd.
[..]
Lol
aah, nicequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef Snakey het volgende:
Zo, winkeltje gevonden wat allerlei kogellagers en schroeven en bouten verkoopt, en dus ook M8 met engelse draad.
Het is geen titanium bout, maar ik kan voorlopig weer deadliften en squaten enzo.
huh, hele OP staat vol met uitleg, plus de tv uitzendingen in de vorm van youtube clips lolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
cliffs on misc @ tv? Ik snap er weinig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |