SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Script voor de chat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn net ook een aantal wilde Cyndaquils tegen gekomen (maar niet gevangen).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is ook een Crystal hack, alle pokemon zijn verkrijgbaar.
Hij kan niet reeksen, alleen cijfers was verkeerd inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:19 schreef delano.888 het volgende:
Je hebt niet gereekst, EN je hebt het verkeerde cijfer.
Zo moet het dus wel:
ONZ / Twitch.tv is slecht in Pokémon #6 Christal! Go for Ho-oh!
Correct. Heb het wel ergens gelezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef Omentuva het volgende:
Zo erg vind ik dat nou ook niet. Dikke kans dat het alleen de niet-aanwezig-zijnde Pokémon aanpast, plus misschien evolutions voor trade-Pokémon. (Kadabra etc).
Hoe deed je dat dan? Ik ken alleen de PC abuse waarmee je pokemon en items kon klonen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:04 schreef eQuaL het volgende:
Zelf ook weer met Crystal begonnen. Met alle 3 de starters, zonder cheats/romhacks. Gewoon oldskool PC abuse
Saven voor pokemon uitkiezen. 1tje uitkiezen, doorgaan tot je een pokeball hebt. Pokemon vangen, starter in pc stoppen. Box veranderen, en dan bij 'dont turn off power' hem uitzetten. Je start daarna weer bij pokemon uitkiezen, maar als je bij de pc komt zit je vorige starter erinquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe deed je dat dan? Ik ken alleen de PC abuse waarmee je pokemon en items kon klonen.
Dit idd, gaat ook veel te snel allemaal nu. Geen uitdaging meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:06 schreef HPLC het volgende:
Is er nog iemand die kijkt? Ze hadden eigenlijk moeten stoppen na Red
Als je de juiste aanvallen weet te raken wel ja. Maar als je de slapste aanvallen gebruikt en/of Pokéballs gaat gooien...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef Omentuva het volgende:
Het erge is dat Koga fucking makkelijk is met ook maar elk half-decent team. Bruno is makkelijker, maar dat is de enige makkelijkere E4 member uit alle gens als je 't mij vraagt.
Minder mensen die spelen, democracy mode meer en sneller gebruikt en relatief makkelijk spel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Seam het volgende:
Hoe kan het dat het deze keer zo snel ging?
Nee verder, Kanto is niet zo groot als in Gen 1.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |