Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)45-9d44-66810c8e7415quote:Mensen denken blijkbaar vaak dat Avithal een slet of een hoer is, maar ze is gewoon maagd.
Aan die balie bij de opticien ookquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef SEMTEX het volgende:
Die Rob, wat zit die verschrikkelijk onder de plak bij zijn moeder! Hij durft zelfs niet meer zelf te praten of ergens zonder zijn moeder heen te gaan.
heb je al geneuqt?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik denk laar ik hier maar weer eens een kijkje nemen.
heeeeeyquote:Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik denk laar ik hier maar weer eens een kijkje nemen.
Nee, maar z'n moeder komt vaak langs zeiden ze.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef Bucketlist het volgende:
Rob: zielig moederskindje. Die moeder is kansloos. Woont die gast nog thuis?
Eh? Let je wel op, ze hebben ze wel.. Maar die bidden ze dan weg. Whatever floats their boat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef Bucketlist het volgende:
geloof; niet bijzonder dat die nog maagd is. Als je als vrouw van 21 geen seksuele verlangens hebt dan spoor je gewoon niet. Ik hoop voor haar dat zij het gewoon
"Ja we hadden oogcontact.." "En ik heb Hoi gezegd"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh? Let je wel op, ze hebben ze wel.. Maar die bidden ze dan weg. Whatever floats their boat.
Die Rob moet juist eerst van een vrouw afkomen voordat hij iets nieuws zoekt. Hij kan nog niet eens naar de opticient zonder zijn moeder. En nog wachten tot zij het woord doet ook.
Ik zat het geheel weer met plaatsvervangende schaamte te kijken. Vooral vanwege Marc (die moet niet aan de vrouw maar aan het paard (in een land waar dat toegestaan is)) en Rob. Ja ik had hoi gezegd.. en dan op de meest awkward manier die er is.
Omdat bij de achtbaanscene is heel anders werd geinterpreteerd ... niet zo moeilijk he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Vorig seizoen Marcel boos over die achtbaanscène, zie je in die preview hem als zo'n oude Aziatische opa met grijze pruik en alles, like wut![]()
En Ewout maar lachend zijn geld tellen
Valt toch wel mee. Dat korte fragment over hem in een cafe waar hij werkt, daar kwam hij toch niet zo contactgestoord over. Die gozer moet gewoon een trap onder z'n reet krijgen en eens wat zonder z'n moeder doen. Al was dat 'hoi' fragment op de kartbaan best triest jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:30 schreef nameofuser het volgende:
Die Rob ook, dat word toch niks of zie ik dat verkeerd? Hij kan zelf niet eens het woord voeren, laat staan dat ie dalijk een echt gesprek moet voeren met een vrouw. Zijn grote evenbeeld Marc is er ook weer, als Rob niet uitkijkt zit hij dalijk ook tussen de paarden zijn opgekropte verdriet weg te praten.
Hij heeft hier nog gereageerdquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er echt een kandidaat bronyen iemand nog van marcel gehoord hier? Heeftie nog gescoort?
Madelinde was toch die mollige rooie die ging trouwen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Henrieke, ik moest binnenmonds braken. Wel een beetje als Madelinde alleen dan een tandje erger/irritanter.
henrieke moet nog wachten tot ze meerderjarig is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Madelinde was toch die mollige rooie die ging trouwen?
Die vond ik juist heel sympathiek.![]()
Henrieke is echt een trutje.
Die ja. Ze is wel sympathiek jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:24 schreef vencodark het volgende:
Madelinde was toch die mollige rooie die ging trouwen?
Die vond ik juist heel sympathiek.![]()
Henrieke is echt een trutje.
Nee ik bedoelde wel degelijk madelinde. Dat andere koppel was wel ernstig ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:37 schreef De-Dwerg het volgende:
Madelinde is denk niet zo streng gelovig, je denkt waarschijnlijk aan dat andere chirstelijke kopeltje uit seizoen 1.
Niks boeiends of nieuws imo.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Aethereal het volgende:
Wat komt hij vertellen? Kan zelf niet kijken nu.
Ej, jij ook hier?quote:
Jup!quote:
dit. Dat bevordert een eventueel seksleven natuurlijk niet.quote:
HAHA!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
19 en nog maagd. Ze is heus niet de enige hoor.....
Wat? Voel je je aangesproken?quote:
Verschrikkelijk!quote:
Iddquote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Als mijn moeder het woord neuken had gebruikt was ik gillend weggerend denk ik.
Idd.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Als mijn moeder het woord neuken had gebruikt was ik gillend weggerend denk ik.
Ditquote:Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef imikethat het volgende:
Echt triest dat mensen van 19 en 21 hier worden neergezet als 'apart' omdat ze nog nooit seks hebben gehad. En dan moeilijk doen dat er 14 jarige moeders rondlopen.
Ernstigquote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef -0- het volgende:
Een dildo party![]()
Een dildo party georganiseerd door je moeder.![]()
![]()
Alles is beter dan een dildoparty.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
Een cartparty is wel stukken beter dan een dildoparty.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
'Dildoparty' wat in de neuk moet ik me daar bij voorstellen?
Zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
'Dildoparty' wat in de neuk moet ik me daar bij voorstellen?
Zoiets?
[ afbeelding ]
En 1.32 m.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Thezeurminator het volgende:
Die Rob is knapper dan 80 procent van de Nederlandse mannen van 31. Hij is alleen zwaar autistisch.
Idd...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Thezeurminator het volgende:
Die Rob is knapper dan 80 procent van de Nederlandse mannen van 31. Hij is alleen zwaar autistisch.
Heeft niks met autisme te maken, maar met onzekerheidquote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Thezeurminator het volgende:
En hij is even lang als Roel van Velzen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Thezeurminator het volgende:
Hij heeft ook z'n babbel niet klaar. Dat is wel sneu voor hem.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Heeft niks met autisme te maken, maar met onzekerheid
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:39 schreef CaptainCab het volgende:
Volgens mij werkt dat meisje waar Rob interesse in had bij mij in het gebouw, beneden in de lunchroom
Ik geloof dat ie 1.70 is.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Zo klein is die ook weer niet? hij is groter dan de gemidelde vrouw.
Oekrainequote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef arjan1112 het volgende:
Marcel.. ga naar een derde wereldland ofzo, dat word hier toch niks man
Is spier, hij is aan het bulken.quote:
quote:
Alsof die mensen achterlijk zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef arjan1112 het volgende:
Marcel.. ga naar een derde wereldland ofzo, dat word hier toch niks man
Ik snap ook niet waarom die moeder hem niet allang het huis uit heeft getrapt.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Thezeurminator het volgende:
mams heeft haar een probleem aangepraatquote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef Aethereal het volgende:
Rob baasje, die komt er wel. S
Snap niet echt waarom die Macy in dit programma zit, ze is niet speciaal ofzo. Ze is 19 jaar oud en waarschijnlijk haar eerste de beste vriend wordt haar eerste keer.
M'n buren staan nu op m'n stoepquote:Op maandag 10 maart 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens 10 x hardop uit te spreken
Ja maar pas na de uitzending, hij is nu aan het sportenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heeft ie dat de vorige keer gedaan???
vrouwen plannen hun huwelijk, mannen hun 1e keerquote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
Hij heeft het in gedachten al 10000x gedaan.
Hij is gewoon een sociaal onhandige knappe jongen. Sociaal onhandig gemaakt door z'n moeder...quote:
Maar dan nog he. Er zijn zat onzekere, verlegen jongens (en meisjes) die wel een vriendin/vriend hebben dus dat is het niet alleen lijkt me.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is gewoon een sociaal onhandige knappe jongen. Sociaal onhandig gemaakt door z'n moeder...
Er was er ook zo eentje in de programma van "hoe versier ik een vrouw"... Superleuke jongen om te zien, maar gewoon erg onzeker
ja dat hoopt hij ookquote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef arjan1112 het volgende:
ow dat is echt fantastisch, ik hoop dat ie zo komt dan.
dat ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is gewoon een sociaal onhandige knappe jongen. Sociaal onhandig gemaakt door z'n moeder...
Er was er ook zo eentje in de programma van "hoe versier ik een vrouw"... Superleuke jongen om te zien, maar gewoon erg onzeker
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef De-Dwerg het volgende:
Ok, afgekoeld na de trolls.
Ja ik sport weer, nee het is niet de sportschool, nee ik focus mij niet op gewichts verlies vanwege frustratie en daarna afhaking, dus focus ik mij op conditie opbouw gewichts verlies is een mooie bonus.
Ja ik werk ook aan mijn lage zelfvertrouwen, wacht nu op uitnodeging voor de instantie waar ik met de therapie ga beginnen plus om de twee weken afspraak met psycholoog bij de huisarts.
Snacken, ik heb twee dagen in de week opgeschreven dat het ok is om te snacken, dus dat ben ik aan het afbouwen.
Daar ben ik wel blij mee ja, had liever dat de hele scene er uit was, maar ja wat is gebeurd is geberud.
verkeerde plaats, verkeerde tijd... Zoiets denk ikquote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan nog he. Er zijn zat onzekere, verlegen jongens (en meisjes) die wel een vriendin/vriend hebben dus dat is het niet alleen lijkt me.
Ik denk dat het hem gewoon niet lukt om ergens over te praten. Dus dan komt er nooit echt een leuk gesprek.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
Maar dan nog he. Er zijn zat onzekere, verlegen jongens (en meisjes) die wel een vriendin/vriend hebben dus dat is het niet alleen lijkt me.
Op maandag sport 'ie altijd, zei hij hierboven in een post.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:46 schreef arjan1112 het volgende:
whahahha in dit topic bedoel ik
ik hoop ook altijd dat jeroen pauw zich meld in het pauw en witteman topic
Tsja als je niet van stappen houdt, werkt op een plek zonder vrouwelijke collega's. Dan gaat het al snel mis wanneer je uitgestudeerd bent denk ikquote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
wie? Jeroen pauwquote:Op maandag 10 maart 2014 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op maandag sport 'ie altijd, zei hij hierboven in een post.
Nee, Marcelquote:
Maar ook dan zijn er mogelijkheden zat toch, datingsites zijn volledig geaccepteerd tegenwoordig volgens mij.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja als je niet van stappen houdt, werkt op een plek zonder vrouwelijke collega's. Dan gaat het al snel mis wanneer je uitgestudeerd bent denk ik
Is efficiënt en staat lekker pittig.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom heeft die Macy dat kapsel.
En die flessenquote:
Niemand mag eraan komen!!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef OProg het volgende:
Kunnen deze vriendinnen niet enig advies geven over het kapsel?
Neuh ik heb dat spel nog nooit gespeeld noch een dildoparty bijgewoondquote:Op maandag 10 maart 2014 21:54 schreef -0- het volgende:
Ik hoop dat dit niet normaal is voor vrouwen, anders ben ik blijkbaar wereldvreemd?
Was wel lekker leeg dus hij doet vaak de wasquote:Op maandag 10 maart 2014 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
Wat was dat nou weer voor een kansloos shot van de wasmand
Die moeder is misschien nog wel het ergste jaquote:Op maandag 10 maart 2014 21:42 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
mams heeft haar een probleem aangepraat
Ook echt vrouwelijk dat jou dat opvaltquote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Was wel lekker leeg dus hij doet vaak de was
Net een brugpieper.quote:
Die van mij is stukken vollerquote:Op maandag 10 maart 2014 21:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ook echt vrouwelijk dat jou dat opvalt
Dan doet ie vaker de was dan ikquote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Was wel lekker leeg dus hij doet vaak de was
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:56 schreef imikethat het volgende:
'De enige die ik beklim is mijn man'. Ongemakkelijk
Ik had een glimlach.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:56 schreef imikethat het volgende:
'De enige die ik beklim is mijn man'. Ongemakkelijk
Vooral fokkersquote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hier moet je toch kunnen hosselen. Zelfs fokkers.
Hier zijn alleen fokkersquote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hier moet je toch kunnen hosselen. Zelfs fokkers.
Fok!kers komen toch niet buiten?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |