abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128338876
quote:
Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.

Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.

Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus..........
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:43:15 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_128338907
Verkapt marcel adoratie topic :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_128338962
moest toch wat met de titel
Dus..........
pi_128339022
Viel het niemand op dat de camera kort op Marcels buik inzoomde toen ze bij de achtbaan stonden?
pi_128339061
dat was mij ook opgevallen ja
Dus..........
pi_128339248
wat ik dan wel weer netjes vond van ewout is dat ze schijnbaar de man die nare opmerking richting Marcel maakte zowel bij de achtbaan als bij het hotdog fiasco eruit hebben gelaten.
Dus..........
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:50:33 #7
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_128339267
Ok, afgekoeld na de trolls.

Ja ik sport weer, nee het is niet de sportschool, nee ik focus mij niet op gewichts verlies vanwege frustratie en daarna afhaking, dus focus ik mij op conditie opbouw gewichts verlies is een mooie bonus.

Ja ik werk ook aan mijn lage zelfvertrouwen, wacht nu op uitnodeging voor de instantie waar ik met de therapie ga beginnen plus om de twee weken afspraak met psycholoog bij de huisarts.

Snacken, ik heb twee dagen in de week opgeschreven dat het ok is om te snacken, dus dat ben ik aan het afbouwen.

Daar ben ik wel blij mee ja, had liever dat de hele scene er uit was, maar ja wat is gebeurd is geberud.
Dit is in Engels als je niet kijkt
pi_128339382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:50 schreef De-Dwerg het volgende:

Ja ik sport weer, nee het is niet de sportschool, nee ik focus mij niet op gewichts verlies vanwege frustratie en daarna afhaking, dus focus ik mij op conditie opbouw gewichts verlies is een mooie bonus.

Ja ik werk ook aan mijn lage zelfvertrouwen, wacht nu op uitnodeging voor de instantie waar ik met de therapie ga beginnen plus om de twee weken afspraak met psycholoog bij de huisarts.

Snacken, ik heb twee dagen in de week opgeschreven dat het ok is om te snacken, dus dat ben ik aan het afbouwen.

Daar ben ik wel blij mee ja, had liever dat de hele scene er uit was, maar ja wat is gebeurd is geberud.
^O^
pi_128339461
Kijk daar worden we blij van omdat te horen/lezen Marcel :Y
Dus..........
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:59:25 #10
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_128339712
Alleen bij het sporten heb ik even totaal niet nagedacht over de zomerstop, dus ga twee maal weeks beginne in augustus.
Maar ja dat krijg je als een openbare ruimte huurt, moet ik even denken wat ik in die twee maand ga doen.
pi_128339766
quote:

Vergeet niet foto's van jezelf te maken (in ondergoed) per week zodat je later kan kijken hoe ver je al gekomen bent. Dan weet je direct weer waar je het voor doet ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:01:59 #12
391839 2013
Op FOK daar post een kuikentje
pi_128339820
quote:

Iedereen gunt het je wel, ze maken geen opmerkingen om je even lekker af te zeiken (de meesten dan). Maar omdat jij je (in mijn ogen) iets teveel opstelt van: "ze moeten me nemen zoals ik ben, als ik dit of dat verander dan ben ik mezelf niet". Jongen, je hebt volgens mij zo weinig zelfvertrouwen dat je jezelf juist nu niet durft te zijn. Alleen als je je kan verschuilen achter een game-karakter of een LARP-kostuum durf/kan je dat. Niet dat je die hobby's moet opgeven, hoogstens je tijd wat beter verdelen, maar je zou zo ook meer in het echt moeten proberen te zijn qua lef en zelfvertrouwen.

Niet alles waar jij je niet direct makkelijk bij voelt is verraad aan jezelf. En zeker niet iets wat je moet doen 'omdat men het wil'.
pi_128339828
Waarom zijn wij trolls omdat we ook maar onze mening geven? Sinds wanneer is dit forum er alleen maar om de kandidaten schouderklopjes te geven? Volgens mij is dit topic gestart om onze kijk op bepaalde zaken te geven.

Laten we dan maar positief afsluiten en hopen dat je je goede voornemens vast weet te houden. Je bent iig niet zo bijdehand als jassie en lexie en hebt een goede zelfreflectie. Ik gun je het om je doelstellingen te bereiken al kan een beetje boos worden op jezelf en je die schop onder je kont geven geen kwaad op zijn tijd. Sorry voor de ietwat harde opmerkingen, maar begrijp ook dat iedereen een ander karakter heeft en dus ook anders reageert...
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:04:18 #14
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_128339921
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:01 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Vergeet niet foto's van jezelf te maken (in ondergoed) per week zodat je later kan kijken hoe ver je al gekomen bent. Dan weet je direct weer waar je het voor doet ;)
Ugh nee bedankt, dat is een van de dingen waardoor ik juist ga afhaken. Ik moet gewoon leker bezig zijn, wat trainen wat op het snacken letten en dan komen de dingen wel goed.
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:04:25 #15
391839 2013
Op FOK daar post een kuikentje
pi_128339925
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:59 schreef De-Dwerg het volgende:
Alleen bij het sporten heb ik even totaal niet nagedacht over de zomerstop, dus ga twee maal weeks beginne in augustus.
Maar ja dat krijg je als een openbare ruimte huurt, moet ik even denken wat ik in die twee maand ga doen.
Leuk doel voor je: elk uur dat je gamed of voor de tv hangt, schrijf je op en zet daar een uur sporten of b.v. wandelen tegenover. Win-win situatie: en je zit wat minder achter zo'n kastje, én je valt af/wordt fit.
pi_128339958
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:04 schreef De-Dwerg het volgende:

[..]

Ugh nee bedankt, dat is een van de dingen waardoor ik juist ga afhaken. Ik moet gewoon leker bezig zijn, wat trainen wat op het snacken letten en dan komen de dingen wel goed.
Ik heb spijt van dat ik geen foto's heb van waar ik 73 kilo was. Ben momenteel ~100 kilo.
pi_128340101
Begrijp ook niet waarom je trolls noemt.

De mensen van RTL dat zijn de trollen.
pi_128340225
eens, de mensen bij de publieke omroep waren denk ik veel beter met format en de deelnemers omgegaan.
Dus..........
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:13:08 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128340340
Als mensen het over gewicht hebben en het dan over een "format" gaan hebben, vind ik dat ongepast :P ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_128340387
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
Als mensen het over gewicht hebben en het dan over een "format" gaan hebben, vind ik dat ongepast :P ;)
:')
pi_128340576
eeehm, oops :@
Dus..........
pi_128340595
Marcel weet jij trouwens welk werk Marc doet? Dat is iets wat ik nu wel eens wil weten. Het lijkt me echt zo'n supervisor bij mc donalds of KFC...
pi_128340668
nee het hebben over mc donals en kfc wanneer iemand af probeert te vallen is wel gepast zeker :{
Dus..........
pi_128340683
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef il_fenomeno het volgende:
Marcel weet jij trouwens welk werk Marc doet? Dat is iets wat ik nu wel eens wil weten. Het lijkt me echt zo'n supervisor bij mc donalds of KFC...
Hij werkt in de administratie bij een bedrijf dus nee.
pi_128340727
Stadswacht of parkeerwachter lijkt me ook wel iets voor hem. Beetje autoritair doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')