Ik zou Dijkshoorn niet in dezelfde hoek plaatsen. Die is meer van het ten koste van anderen zichzelf naar voren willen schuiven. Hoewel tussen beiden gedragingen natuurlijk wel een flinke overlap zit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:10 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Derksen, Borst én Dijkshoorn.
Alle 3 zijn het ongelofelijk gefrustreerde zeikstralen die met hun negatieve gelul niks goeds meegeven aan de samenleving.
Dit is toch zou oud als productplacement zelf? Of dacht je dat het toeval was dat in zo veel series Windows Phone, Windows en Windows RT zo prominent in beeld komt? Of al die Apple producten (Apple betaalt zgn. niet, maar stuurt wel een teringladig aan gratis spullen de kant van een productie op wanneer daarom gevraagd wordt)? Verder al die LiveStrong-bandjes? Wat feitelijk een manier was van Nike om hun merk, Lance Armstrong centraal te zetten, op een manier die breder ging dan het wielrenpubliek? En dan nog had je van die domme klootviolen die het zo lang bleven dragen omdat ze zo voor het initiatief waren. Alsof je ook maar iets bijdraagt aan kankerbestrijding door dat ding te dragen en het ze daadwerkelijk daarom ging. 'Ja, ik draag het, wat ik sta er achter', alsof er ook maar iemand tegen de bestrijding van dat soort ziektes is en je met het dragen ervan ook maar iets bijdraagt. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat het ze helemaal niet om die zgn. boodschap ging, maar puur omdat ze wilden laten zien dat ze zo waren en dat op zijn beurt alleen maar omdat Armstrong erbij betrokken was. Domme lemmings die gewoon in de Nike promotie trappen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/20(...)ookte-pr-stunt.dhtml
Eng eng eng eng. Aangeklede apen. Het media wereldje.![]()
Doordeweeks is dat topic dood. Dan probeert ie het maar hier.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dan kijk je toch studio voetbal met de witte Chinees.
Ik zag trouwens gisteren dat ze bij de NOS eindelijk erin geslaagd zijn om Toine te klonen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:15 schreef Zipportal het volgende:
Ja, toen werd Peperstreet nog uitgenodigd voor dit soort feestjes. Maar hij moet nu FOX op de kaart zetten. Toen was hij al anti-VI.
Huh dat mag 'ie toch gewoon zeggen? Zeker met onderbouwing?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dan kijk je toch studio voetbal met de witte Chinees.
Iedereen in dit land mag een mening hebben, zelfs Kenjuquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh dat mag 'ie toch gewoon zeggen? Zeker met onderbouwing?
Natuurlijk. Mensen met een mening heb je niet zoveelquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh dat mag 'ie toch gewoon zeggen? Zeker met onderbouwing?
Heel bekend nederland doet dat toch? En gelijk hebben ze, als men je geld wil geven om ergens je kop te laten zien waarom zou je het niet doen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ik vind het nogal raar dat iemand klaagt over de voorzichtige sponsoring van VI. De heren doen daar zelf ook lacherig over, maar dit is nu eenmaal noodzaak voor een programma bij een kleine zender als RTL7. Ook met de eigen mediaoptredens en schnabbels wordt de draak gestoken. Voor geld doet Johan alles en daar is hij niet geheimzinnig over.
Inderdaad en Johan geeft gewoon toe dat hij zo'n commercial voor de poen doet. Nee, dan die zogenaamde BN'ers die zogenaamd oprecht een product geweldig vinden. Neem Jack van Gelder. Die krijgt een zak geld van Samsung om hun producten te promoten. En tweet vervolgens vanaf zijn iphone hoe geweldig de telefoons van Samsung zijn! Dat is toch niet te geloven! En dan valt meneer Kenju Johan Derksen aan op zijn geschnabbelquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel bekend nederland doet dat toch? En gelijk hebben ze, als men je geld wil geven om ergens je kop te laten zien waarom zou je het niet doen?
Ik moet 40 uur per week in een kantoor zitten voor mijn geld, ik zou het ook wel weten.
Daarom, je bent niet goed bij je hoofd als je dat soort kansen niet gewoon aanpakt, het is bijna gratis geld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad en Johan geeft gewoon toe dat hij zo'n commercial voor de poen doet. Nee, dan die zogenaamde BN'ers die zogenaamd oprecht een product geweldig vinden. Neem Jack van Gelder. Die krijgt een zak geld van Samsung om hun producten te promoten. En tweet vervolgens vanaf zijn iphone hoe geweldig de telefoons van Samsung zijn! Dat is toch niet te geloven! En dan valt meneer Kenju Johan Derksen aan op zijn geschnabbel
Maar net zoals Johan over alles en iedereen oordeelt mag Kenju dat dus ook doen. Raar om hem juist daarom naar het Studio Voetbal topic te sturen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ik vind het nogal raar dat iemand klaagt over de voorzichtige sponsoring van VI. De heren doen daar zelf ook lacherig over, maar dit is nu eenmaal noodzaak voor een programma bij een kleine zender als RTL7. Ook met de eigen mediaoptredens en schnabbels wordt de draak gestoken. Voor geld doet Johan alles en daar is hij niet geheimzinnig over.
Ik ontzeg niemand zijn mening, maar houdt je dan wel bij de feiten. Feitelijke onwaarheden betreur ik ten zeerstequote:Op woensdag 5 maart 2014 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar net zoals Johan over alles en iedereen oordeelt mag Kenju dat dus ook doen. Raar om hem juist daarom naar het Studio Voetbal topic te sturen.
En jij kijkt graag naar een programma met René van der Gijp en Johan Derksen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ontzeg niemand zijn mening, maar houdt je dan wel bij de feiten. Feitelijke onwaarheden betreur ik ten zeerste
Dat is correctquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij kijkt graag naar een programma met René van der Gijp en Johan Derksen...
Aad kennende zong hij SP-AR-TAad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel goed showtje, alleen sloeg Hugo een beetje de plank mis wat betreft Aad300
Kijk eens wat een passie, een echte Spartaan die Aad.
SP-AR-TA
Ach laat hem, leuk voor die jongen manquote:
Ik vond het wel duidelijke taal. Topshow!quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach laat hem, leuk voor die jongen man.
Binnenkort komt er ook een film over Spartaad300, heeft iets met Griekenland te maken geloof ik. Zal dus wel over Aads tijd bij Kavala zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Aad kennende zong hij SP-AR-TAad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |