Nee hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan? Heb je iets tegen mij ofzo?
je moet echt leren tellen maargoedquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja die 2 keer.. Nou mijn god, wat erg.. Maar ik zal voortaan wel DM'en
3 keerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet echt leren tellen maargoed
wp out ik ga de moeder van david neuken
Ik hoop dat jij morgen op een legoblokje staptquote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ga maar verder over de DM, of scheld elkaar goed verrot.
Zoals ik al zeg, je stelt je nogal aanquote:Op maandag 3 maart 2014 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kom hier binnen en jij moet gelijk mij hebben. Komop man
Het is gewoon onzin om gelijk op iemand te gaan bashen als die een topic binnenkomt. Stop maar gewoonquote:Op maandag 3 maart 2014 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, je stelt je nogal aan
Hou nou eens op met je gejank zeg, domme kleuter. Ik maak een grapje en jij blijft nu doorzaniken over bashen en weet ik het watquote:Op maandag 3 maart 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin om gelijk op iemand te gaan bashen als die een topic binnenkomt. Stop maar gewoon
Ja leuk grapje manquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je gejank zeg, domme kleuter. Ik maak een grapje en jij blijft nu doorzaniken over bashen en weet ik het wat
IK WIL TRANEN ZIEN DAVIDquote:Op maandag 3 maart 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin om gelijk op iemand te gaan bashen als die een topic binnenkomt. Stop maar gewoon
Als je daar niet tegen kunt is dat je eigen probleem. Je stelt je nu aan als een ongesteld kutjequote:
Haha je zei kutje.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt is dat je eigen probleem. Je stelt je nu aan als een ongesteld kutje
Ik ben er wel klaar mee ook met je zielige gedoe om een grapje
Doeiquote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat de eerste aflevering van House of Cards kijken
is leuk heb laatste weken season 1 gekekenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat de eerste aflevering van House of Cards kijken
quote:
Wat een trouwe onderdaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Technisch gezien mag mijn ondertitel al weg, maar ik houd stand tot Sof daadwerkelijk een post zeg. Met haar sociale leven
haha onderDaan xDquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt is dat je eigen probleem. Je stelt je nu aan als een ongesteld kutje
Ik ben er wel klaar mee ook met je zielige gedoe om een grapje
ik heb een debiel lange tijd bij een logopedist gelopen vroegerquote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb morgen immers een tentamen over logopedie om 8:30
Logopedie wat? Ik nee aan dat je hiermee bedoeld het stotterprobleem van George the 4th want verder trek ik daar niet veel historische verbanden uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha onderDaan xD
En tuurlijk. Daarbij moest ik iets verzinnen om hier een gesprek gaande te houden. Ik heb morgen immers een tentamen over logopedie om 8:30
Ik ook even. Schijnt dat ik tijdelijk doof was als klein kind wat verholpen werd met buisjes. Maar daardoor had ik als kind kennelijk wel een kleine achterstand opgelopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb een debiel lange tijd bij een logopedist gelopen vroeger
einde verhaal
Lerarenopleiding he. Je stemgebruik en dergelijke hoort daar ook bij, maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee waar het vak over gaat en wat ik morgen krijg.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logopedie wat? Ik nee aan dat je hiermee bedoeld het stotterprobleem van George the 4th want verder trek ik daar niet veel historische verbanden uit.
Buisjes hebben mijn linkeroor permanent vernaggeld.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook even. Schijnt dat ik tijdelijk doof was als kleinkind wat verholpen werd met buisjes maar daardoor had ik als kind kennelijk wel een kleine achterstand opgelopen.
Einde persoonlijke anekdote.
Ja hoorquote:
#TOMTOMSTRUGGLESquote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
Toch wel knap dat ik, op slecht 1,78km, volgens de GPS 7 keer dwars door een gebouw ben gegaan.
't is wat inderdaad.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou voor jou ook door muren lopen![]()
Hey Ess. Het is bijna zover he
De pannenset natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een mooi welkoms cadeau kunnen aanschaffen op Ibood?
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
De pannenset natuurlijk![]()
Die is voor hem
ga ook een rondje hardlopenquote:
Om 12 uur snachts? Blij dat ik in m`n warme bedje ligquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ga ook een rondje hardlopenIk barst van de energie nu
Nee geen wok, het zijn kookpannenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Inclusief wokpan om zijn opgedane kennis te demonstreren? Al zal je dan toch eerst uit je 'krot' moeten vertrekken. Al iets op het oog?
Nee tuurlijk. Al krijg je dan wel sneller een ja natuurlijk mocht jij de stuwende factor zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee geen wok, het zijn kookpannen![]()
Maar we hebben het nog nergens over gehad. Zulke dingen moet je gewoon persoonlijk bespreken en bekijken en dat gaat lastig als de een ergens in Thailand rondzwerft.
Net de eerste aflevering gezien. Ziet er leuk uitquote:Op maandag 3 maart 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is leuk heb laatste weken season 1 gekeken
Ik ging netquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om 12 uur snachts? Blij dat ik in m`n warme bedje lig
je moet op blote voeten hardlopennquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorIk ben net op mijn nieuwe hardloopschoenen een klein rondje gaan doen in de hoop dat ik dit keer niet mijn schenen en kuiten vernaggel.
Hoe is het met jou?
Meh, we kijken wel als hij weer hier rondlooptquote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee tuurlijk. Al krijg je dan wel sneller een ja natuurlijk mocht jij de stuwende factor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb barefootschoenen aangeschaftquote:
Geef een blok Milka Oreo danquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ga ook een rondje hardlopenIk barst van de energie nu
Je maakt een doos (hihi) en daar teken je een kruis op. Vervolgens snij je dat kruis op de lijntjes open en vraag je je maten in te leggen. --> profitquote:
Ik heet ook daanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha onderDaan xD
En tuurlijk. Daarbij moest ik iets verzinnen om hier een gesprek gaande te houden. Ik heb morgen immers een tentamen over logopedie om 8:30
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, we kijken wel als hij weer hier rondloopt![]()
Gelijkwaardige relatie jeweetzMooie levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je maakt een doos (hihi) en daar teken je een kruis op. Vervolgens snij je dat kruis op de lijntjes open en vraag je je maten in te leggen. --> profit
Deze vrouwquote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je maakt een doos (hihi) en daar teken je een kruis op. Vervolgens snij je dat kruis op de lijntjes open en vraag je je maten in te leggen. --> profit
quote:
Hoiquote:
How's life treating you my dear?quote:
Goedquote:
Ess Sciencequote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sportiefquote:Op maandag 3 maart 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
GoedNet lekker een klein rondje hardgelopen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |