Ik ben niet bang voor Snowquote:Op maandag 3 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Laat je je niet aanranden door Snow? Als je je zorgen maakt bescherm ik je wel van een afstandje hoor.
Rezania.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rezania.Daar zorgt Rez wel voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ik zou het wel begrijpen als het vervelend zou worden gevonden dat als iemand iedere keer curvefever zou willen spelen met andere fokkers in alle sc waar hij/zij een post geplaatst heeft dingen zoals kom curvefever, mensen die niet curvefever spelenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan? Heb je iets tegen mij ofzo?_
rip in piesquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rezania.Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dan is het goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Snowze weet dat ze haar handen thuis moet houden
![]()
Gefeliciteerd.quote:
Dankjequote:Op maandag 3 maart 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Sargeist
[..]
Gefeliciteerd.
Ik heb LR om mij te beschermenquote:
Dit speelde zich dus al af VOOR curvefever.. En sinds curvefever heb ik t hier maar 2 keer gevraagd ofzoquote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou het wel begrijpen als het vervelend zou worden gevonden dat als iemand iedere keer curvefever zou willen spelen met andere fokkers in alle sc waar hij/zij een post geplaatst heeft dingen zoals kom curvefever, mensen die niet curvefever spelenen curvefever voor de echte bazen zou roepen.
oh, maar het is wel schijtirritantquote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit speelde zich dus al af VOOR curvefever..
Al zal dit wel in Leiden afspelen, Leiden ken ik niet heel goed ben ik bang.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb LR om mij te beschermenMijn beschermengel
Dat komt omdat je niet heel goed ben.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit speelde zich dus al af VOOR curvefever.. En sinds curvefever heb ik t hier maar 2 keer gevraagd ofzo
Ja die 2 keer.. Nou mijn god, wat erg.. Maar ik zal voortaan wel DM'enquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, maar het is wel schijtirritant
Jawel, ik verberg het gewoon.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet heel goed ben.
Vorige week donderdag heb ik het beter leren kennen. Ik begeleid jou door de straten van Leiden terwijl jij mij beschermt van diens gevaren.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al zal dit wel in Leiden afspelen, Leiden ken ik niet heel goed ben ik bang.
Nee hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan? Heb je iets tegen mij ofzo?
je moet echt leren tellen maargoedquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja die 2 keer.. Nou mijn god, wat erg.. Maar ik zal voortaan wel DM'en
3 keerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet echt leren tellen maargoed
wp out ik ga de moeder van david neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |