De pannenset natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een mooi welkoms cadeau kunnen aanschaffen op Ibood?
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
De pannenset natuurlijk![]()
Die is voor hem
ga ook een rondje hardlopenquote:
Om 12 uur snachts? Blij dat ik in m`n warme bedje ligquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ga ook een rondje hardlopenIk barst van de energie nu
Nee geen wok, het zijn kookpannenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Inclusief wokpan om zijn opgedane kennis te demonstreren? Al zal je dan toch eerst uit je 'krot' moeten vertrekken. Al iets op het oog?
Nee tuurlijk. Al krijg je dan wel sneller een ja natuurlijk mocht jij de stuwende factor zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee geen wok, het zijn kookpannen![]()
Maar we hebben het nog nergens over gehad. Zulke dingen moet je gewoon persoonlijk bespreken en bekijken en dat gaat lastig als de een ergens in Thailand rondzwerft.
Net de eerste aflevering gezien. Ziet er leuk uitquote:Op maandag 3 maart 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is leuk heb laatste weken season 1 gekeken
Ik ging netquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om 12 uur snachts? Blij dat ik in m`n warme bedje lig
je moet op blote voeten hardlopennquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorIk ben net op mijn nieuwe hardloopschoenen een klein rondje gaan doen in de hoop dat ik dit keer niet mijn schenen en kuiten vernaggel.
Hoe is het met jou?
Meh, we kijken wel als hij weer hier rondlooptquote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee tuurlijk. Al krijg je dan wel sneller een ja natuurlijk mocht jij de stuwende factor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb barefootschoenen aangeschaftquote:
Geef een blok Milka Oreo danquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ga ook een rondje hardlopenIk barst van de energie nu
Je maakt een doos (hihi) en daar teken je een kruis op. Vervolgens snij je dat kruis op de lijntjes open en vraag je je maten in te leggen. --> profitquote:
Ik heet ook daanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha onderDaan xD
En tuurlijk. Daarbij moest ik iets verzinnen om hier een gesprek gaande te houden. Ik heb morgen immers een tentamen over logopedie om 8:30
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, we kijken wel als hij weer hier rondloopt![]()
Gelijkwaardige relatie jeweetzMooie levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je maakt een doos (hihi) en daar teken je een kruis op. Vervolgens snij je dat kruis op de lijntjes open en vraag je je maten in te leggen. --> profit
Deze vrouwquote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je maakt een doos (hihi) en daar teken je een kruis op. Vervolgens snij je dat kruis op de lijntjes open en vraag je je maten in te leggen. --> profit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |