abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 20:45:39 #1
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137359047

quote:
Tijdlijn van de ontwikkelingen in Oekraïne

- 21 november 2013
President Viktor Janoekovitsj maakt bekend dat de regering niet van plan is een samenwerkingsverdrag met de Europese Unie te tekenen, maar in plaats daarvan de banden met buurland Rusland wil aanhalen. Betogers gaan de straat op.

- 30 november
Beelden van betogers die tot bloedens toe zijn geslagen door agenten met gummiknuppels duiken overal op. Steeds meer mensen sluiten zich aan bij de betogers.

- 1 december
Een demonstratie op het Onafhankelijkheidsplein in Kiev trekt driehonderdduizend betogers. Het is de grootste demonstratie sinds de Oranjerevolutie in 2004. Activisten bezetten het gemeentehuis van de hoofdstad.

- 17 december
De Russische president Vladimir Poetin maakt bekend dat Moskou voor 15 miljard aan Oekraïense staatsobligaties koopt en de gasprijs verlaagt.

- Eind december
De protesten in Kiev blijven tienduizenden mensen trekken, maar de opkomst is een stuk lager dan begin december, toen honderdduizenden mensen zich aansloten bij de protestbeweging.

- 22 januari 2014
Drie betogers komen tijdens vechtpartijen met de politie om het leven. Demonstranten richtten barricades op.

- 28 januari
De Oekraïense premier Mykola Azarov maakt het aftreden van de regering bekend. Het besluit is bedoeld als een concessie aan de protestbeweging. Strenge wetten die de protestbeweging moest beperken in haar bewegingsvrijheid worden herroepen.

- 16 februari
Oppositieleden en demonstranten maken een einde aan de bezetting van het gemeentehuis in Kiev in ruil voor de vrijlating van alle 234 betogers die waren opgepakt en vastgezet.

- 18 februari
Betogers vallen linies van de politie aan en stichten brand bij het parlementsgebouw, nadat een grondwetshervorming die de macht van de president moet inperken, was blijven steken in het parlement. De oproerpolitie reageert met geweld in een poging de betogers te verdrijven van het Onafhankelijkheidsplein. Zeker 26 mensen komen om het leven en honderden raken gewond.

- 20 februari
Enkele uren na de afkondiging van een wapenstilstand breekt opnieuw geweld uit. Scherpschutters van de regering nemen betogers vanaf daken onder vuur. Van de 82 slachtoffers die in totaal omkomen vallen de meesten op deze dag.

- 21 februari
Protestleiders en president Janoekovitsj komen na bemiddeling van de Europese Unie overeen een nieuwe regering te vormen en vervroegde verkiezingen te houden. Het parlement perkt de rechten van de president in en zijn politieke rivaal, Joelia Timosjenko, wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Ondanks de overeenkomst blijven de betogers op het Onafhankelijkheidsplein. Janoekovitsj ontvlucht Kiev.

- 22 februari
Het parlement stemt in met de afzetting van Janoekovitsj en besluit tot nieuwe verkiezingen. Timosjenko komt vrij en spreekt tienduizenden mensen op het Onafhankelijkheidsplein toe.

- 23 februari
Het parlement van Oekraïne draagt de bevoegdheden van de president over aan voorzitter van het parlement Oleksandr Toertsjinov, een bondgenoot van Timosjenko. De nieuwe autoriteiten vragen het Westen om leningen om een naderend bankroet te voorkomen. Pro-Russische betogers op de Krim gaan de straat op om te protesteren tegen de nieuwe regering. De Krim is een schiereiland in Oekraïne met een autonome status, waar de Russische Zwarte Zeevloot is gelegerd.

- 24 februari
De interim-regering in Kiev vaardigt een arrestatiebevel uit tegen Janoekovitsj. De Russische premier Dmitri Medvedev schildert de nieuwe leiders van het land af als mensen in bivakmutsen met kalasjnikovs.

- 26 februari
Leiders van de Oekraïense protestbeweging stellen voor om Arsenij Jatsenjoek aan te wijzen als premier. In Moskou geeft president Vladimir Poetin het leger opdracht tot paraatheidsoefeningen bij de grens met Oekraïne.

- 27 februari
Gemaskerde en gewapende lieden bezetten overheidsgebouwen op de Krim. De Oekraïense regering belooft met steun van het Westen een opsplitsing van Oekraïne te voorkomen. Janoekovitsj wijkt uit naar Rusland.

- 28 februari
Volgens de Oekraïense regering hebben Russische militairen positie gekozen op strategische plekken op de Krim. Het Oekraïense parlement neemt een resolutie aan waarin van Rusland wordt geëist dat maatregelen die in strijd zijn met de soevereiniteit en territoriale integriteit van Oekraïne worden teruggedraaid. Toertsjinov maakt bekend dat hij het leger in opperste staat van paraatheid heeft gebracht vanwege de mogelijke agressie.

- 1 maart
Russische militairen nemen de Krim over zonder een schot te lossen. Poetin krijgt van de Federatieraad toestemming om het leger in te zetten in Oekraïne. De regering in Kiev en haar westerse bondgenoten staan machteloos. De Amerikaanse president Barack Obama belt Poetin en eist dat hij zijn militairen terugtrekt.

- 2 maart
Oekraïne roept de hulp van de internationale gemeenschap in uit vrees voor een Russische invasie. Aanhangers van de regering en haar tegenstanders gaan in diverse steden in Oekraïne en in Moskou de straat op. Volgens de Verenigde Staten heeft Rusland meer dan zesduizend militairen naar de Krim gestuurd. De G7, de groep zeven rijkste landen op aarde, schorten voorbereidende gesprekken voor een G8-top in Rusland op.

- 3 maart
Pro-Russische militairen bezetten een veerbootterminal in Kersj, in het oosten van de Krim. De vrees dat Rusland voorbereidingen treft om meer militairen naar de Krim te sturen neemt toe.
Live blog van FOK! met links naar vorige dagen
Live blog van het NRC
Live blog van RT

[ Bericht 3% gewijzigd door SadPanda op 03-03-2014 20:52:00 ]
Anti-Turkije
pi_137359087
Rusland Polen invallen ja. :9~
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 maart 2014 @ 20:46:29 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_137359094
Lenin, Stalin, Putin...
  maandag 3 maart 2014 @ 20:46:31 #4
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137359096
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Waarom niet? De VS wil vast geen kernoorlog als risico nemen. En de EU zal niet veel meer doen dan wat sancties en veel vergaderen. Ik vindt wat Poetin doet briljant vanuit strategisch oogpunt. En maakt hem razend populair in Rusland zelf. Zie ook de steun van de doema.
Sancties kunnen anders best heftig aankomen. Poetin zal niet meer zo populair zijn als er opeens een stuk minder geld Rusland binnenkomt en de schappen van de winkels niet meer goed gevuld zijn. Poetin herinnert zich nog wel wat economische problemen met Rusland kunnen doen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:47:04 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359116
De werkelijke situatie:

quote:
"We consider the threats against Russia made in a series of public statements by US Secretary of State John Kerry over the latest events in Ukraine and in Crimea to be unacceptable,"

Moscow accused Kerry of relying on "Cold War cliches", saying that he had not bothered to understand the complex processes taking place in Ukrainian society.

Kerry failed to "objectively assess the situation that is continuing to deteriorate after the forcible seizure of power in Kiev by radical extremists," the ministry said.

It accused the United States and its allies of turning a blind eye to the "rampant Russophobia and anti-Semitism" of the opposition protesters who took power in Kiev.

"The West's allies now are outright neo-Nazis who wreck Orthodox churches and synagogues," the ministry said.

15.00 Mr Lavrov also called on Ukraine to revert to the agreement signed by Viktor Yanukovich on February 21 which aimed to end the political crisis.

Lavrov said Yanukovych respected the agreement, but the opposition "did nothing."

"The illegal arms have not been relinquished, the government buildings and streets of Kiev have not been completely freed, radicals maintain control of cities.

"Instead of a promised national unity government a 'government of the victors' has been created."

14.45 A little bit more from Russia's Foreign Secretary Sergei Lavrov who has justified Russian troops entering Crimea as a necessary protection for Russian citizens living there. He told the U.N. Human Rights Council in Geneva:

"We are talking here about protection of our citizens and compatriots, about protection of the most fundamental of the human rights - the right to live, and nothing more"

"Those who are trying to interpret the situation as a sort of aggression and threatening us with sanctions and boycotts, these are the same partners who have been consistently and vigorously encouraging the political powers close to them to declare ultimatums and renounce dialogue,"

"We call upon them to show a responsibility and to set aside geopolitical calculations and put the interests of the Ukrainian people above all."
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:48:28 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_137359181
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:46 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Sancties kunnen anders best heftig aankomen. Poetin zal niet meer zo populair zijn als er opeens een stuk minder geld Rusland binnenkomt en de schappen van de winkels niet meer goed gevuld zijn. Poetin herinnert zich nog wel wat economische problemen met Rusland kunnen doen.
In elk geval is de Krim nu van Rusland. Dus weer een nieuwe dure Bosatlas kopen. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:49:22 #7
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137359216
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

In elk geval is de Krim nu van Rusland. Dus weer een nieuwe dure Bosatlas kopen. :')
rOTTUMERPLAAT GAAT ER OOK AL AAN :(
pi_137359260
quote:

[..]

Googlemaps ftw.
pi_137359279
quote:

[..]

Goed voor de economie :P
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 3 maart 2014 @ 20:50:52 #10
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137359286
quote:

[..]

Klopt, maar willen we eigenlijk wel sancties? Raakt onze economie ook, wij zijn hoofd importeur uit Rusland. Ik verwacht dat ze kijken of ze oekraine zonder conflict kunnen opsplitsen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 3 maart 2014 @ 20:51:14 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_137359311
quote:
4s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
De werkelijke situatie:

[..]

Volgens Russisch-geïndoctrineerde BaajGuardian ja :')
  maandag 3 maart 2014 @ 20:51:55 #12
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137359344
quote:
4s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
De werkelijke situatie:

[..]

heb je een linkje naar de website.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 3 maart 2014 @ 20:52:07 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359357
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Volgens Russisch-geïndoctrineerde BaajGuardian ja :')
Jij dan, iemand die lenin en stalin met elkaar vergelijkt :')
godverdomde simpele.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:52:11 #14
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137359359
quote:
9s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:46 schreef remlof het volgende:
Lenin, Stalin, Putin...
ik zie een verband :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 3 maart 2014 @ 20:52:45 #15
421524 SadPanda
pi_137359382
quote:

[..]

Nee, dan worden de Russen nog sterker in hun haat tegen de VS
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 20:54:14 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_137359466
Los van het bovenstaande het spel van de macht en wie er wint los van het aantal mensenlevens wat het kost en de economische schade is fascinerend.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_137359536
Nog even en het ultimatum loopt af :P
Zonder wrijving geen glans
  maandag 3 maart 2014 @ 20:56:01 #18
421524 SadPanda
pi_137359561
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is en was geen ultimatum
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 20:56:37 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359593
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Megumi het volgende:
Los van het bovenstaande het spel van de macht en wie er wint los van het aantal mensenlevens wat het kost en de economische schade is fascinerend.
Mischien dat het wat mensen wakker schudt wat een spelletje het westen speelt. Ik hoop dat de russen hier positief uitkomen en de kans krijgen om het boven water te laten drijven.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:56:50 #20
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_137359610
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
7 uur is nog wel even.
Say what?
  maandag 3 maart 2014 @ 20:57:59 #21
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137359656
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mischien dat het wat mensen wakker schudt wat een spelletje het westen speelt. Ik hoop dat de russen hier positief uitkomen en de kans krijgen om het boven water te laten drijven.
Heb je nou dat linkje voor me naar die website? :P
pi_137359658
quote:
Het zou tijd worden ook dat Rusland ons confronteert met ons zelf. Al die tijd hebben ze met lede ogen aangezien hoe de internationaal fascisten hier hun gang hebben kunnen gaan.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  maandag 3 maart 2014 @ 20:58:25 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359683
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

heb je een linkje naar de website.
http://www.telegraph.co.u(...)17/Ukraine-live.html
  maandag 3 maart 2014 @ 20:58:40 #24
421524 SadPanda
pi_137359698
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Het zou tijd worden ook dat Rusland ons confronteert met ons zelf. Al die tijd hebben ze met lede ogen aangezien hoe de nationaal fascisten hier hun gang hebben kunnen gaan.
:? Met hier bedoel je NL?
Anti-Turkije
pi_137359721
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:? Met hier bedoel je NL?
Onder andere.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:59:14 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_137359729
quote:

[..]

Nou Poetin is gewoon een gekozen corrupte dictator. En de Russen een volgzaam wodka zuipend volkje wat het blijkbaar prettig vindt om al eeuwen geregeerd te worden door dictators. Ik verwacht daar niet veel positiefs van.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:59:21 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359733
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Het zou tijd worden ook dat Rusland ons confronteert met ons zelf. Al die tijd hebben ze met lede ogen aangezien hoe de nationaal fascisten hier hun gang hebben kunnen gaan.
Jup. Maar maak even ter correctie internationaal van nationaal.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:59:42 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359753
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nou Poetin is gewoon een gekozen corrupte dictator. En de Russen een volgzaam Wodka zuipend volkje wat het blijkbaar prettig vindt om al eeuwen geregeerd te worden door dictators. Ik verwacht daar niet veel positiefs van.
Beter dan nep democratieën waarin je geregeerd word door incapabele imbecielen, ongeacht de mening van het volk. (eu nee etc) ;)
pi_137359767
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jup. Maar maak even ter correctie internationaal van nationaal.
Ok, verander jij je quote dan?
pi_137359784
quote:
BERLIN, March 03. /ITAR-TASS/. Finance ministers from the Group of Seven - the world’s wealthiest nations - have promised a firm aid package to Ukraine “with IMF support”.

In a joint statement, published by Germany’s Finance Ministry on Monday, the finance ministers of the United States, Japan, Germany, France, Great Britain, Canada and Italy said, “We closely monitor the situation in Ukraine. We are united in our commitment to provide strong financial backing to Ukraine.”

The G7 ministers welcomed a planned visit of an International Monetary Fund team to Ukraine this week, “to begin technical and policy discussions with the Ukrainian authorities”.

“IMF support will be critical in unlocking additional assistance from the World Bank, other international financial institutions, the EU, and bilateral sources," the ministers said.
Meer geld rondpompen :7
  maandag 3 maart 2014 @ 21:00:44 #31
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137359796
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Megumi het volgende:
Alleen spijtig dat ik zelf zo weinig inzicht heb om er iets zinnigs over te kunnen zeggen ;(
  maandag 3 maart 2014 @ 21:00:46 #32
421524 SadPanda
pi_137359800
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:59 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Onder andere.
Heb je een steekje los zitten?
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:00:53 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_137359805
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Beter dan nep democratieën. ;)
Ik zou zeggen boek een vakantie in de goelag in de winter.
pi_137359812
Russisch marineschip aangekomen bij Cuba dat informatie verzameld
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:01:26 #35
421524 SadPanda
pi_137359835
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef firefly3 het volgende:
bron
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:01:29 #36
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137359841
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Chazr het volgende:

[..]

Met rondpompen bedoel je door het putje spoelen?

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef firefly3 het volgende:
WWIII :9~
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 3 maart 2014 @ 21:01:30 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359844
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Chazr het volgende:

[..]

Ja indd, -rond- pompen, dit deden ze ook bij jeltsin, dat geld mogen ze weer terugbetalen en daarmee koopt het internationale bankcultje het land op.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:01:50 #38
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137359855
quote:
Ik dacht dat je eerder zei dat veel westerse websites niet te vertrouwen zijn, en dan kom je met deze website? ;)

Hoe dan ook, de amerikanen lullen behoorlijk. Dat ben ik met je eens. Maar de russen doen dat net zo goed. Het lijkt me vreemd om die blindelings te vertrouwen.

Maargoed deze website is westers georienteerd en geeft denk ik niet echt een goed beeld van hoe de russen erover denken.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:01:57 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_137359866
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Alleen spijtig dat ik zelf zo weinig inzicht heb om er iets zinnigs over te kunnen zeggen ;(
Rusland krijgt de Krim dat is duidelijk.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:02:07 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359872
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zou zeggen boek een vakantie in de goelag in de winter.
Neuh, ik ga wel op een rustig rotsje zitten naast een meertje in portugal.
pi_137359889
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Heb je een steekje los zitten?
Nee, we zijn slachtoffer van een geënsceneerde consumptie drift die ingegeven wordt door eeuwen oude heerschappen die o.a. gezorgd hebben voor 9 van de 10 grote politieke veranderingen in Europa.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:03:24 #42
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137359928
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Rusland krijgt de Krim dat is duidelijk.
ja het is strategisch enorm belangrijk voor ze
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_137359936
Russisch marineschip in Cuba dat aangekomen is:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:04:26 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359978
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik dacht dat je eerder zei dat veel westerse websites niet te vertrouwen zijn, en dan kom je met deze website? ;)

Joh anders gaat men weer tiefeshard janken hier dat het een site is dat 'kemplatte hebt'.

En het gaat niet om het vertrouwen van de russen, maar om de waarheid. En de vs verdraait al een tijdje alles wat er in en om rusland plaatsvind, dat is een tendens, dat is een programma onderhand.
Het zijn bepaalde patronen die erg op beginnen te vallen, vooral in een nog groter plaatje dat al een decennium uitstrijkt.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:04:53 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137359995
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]
is dat bigfoot?
pi_137360001
quote:

[ afbeelding ]
Wat heeft het in Cuba te zoeken? Sigaren inslaan voor Poetin?
  maandag 3 maart 2014 @ 21:05:08 #47
421524 SadPanda
pi_137360016
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Nee, we zijn slachtoffer van een geënsceneerde consumptie drift die ingegeven wordt door eeuwen oude heerschappen die o.a. gezorgd hebben voor 9 van de 10 grote politieke veranderingen in Europa.
Slachtoffer? Ik heb geen last van de consumptie drift, net als bijna elke westers mens. Nederland is gewoon een democratie.
Anti-Turkije
pi_137360019
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Joh anders gaat men weer tiefeshard janken hier dat het een site is dat 'kemplatte hebt'.

En het gaat niet om het vertrouwen van de russen, maar om de waarheid. En de vs verdraait al een tijdje alles wat er in en om rusland plaatsvind, dat is een tendens, dat is een programma onderhand.
Het zijn bepaalde patronen die erg op beginnen te vallen, vooral in een nog groter plaatje dat al een decennium uitstrijkt.
Dit topic gaat over de Oekraine en Rusland, niet de vs. De VS is 1 van de zoveel landen dat tegen Rusland is.
pi_137360022
:')
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 maart 2014 @ 21:05:20 #50
421524 SadPanda
pi_137360033
quote:

[ afbeelding ]
Ik vroeg om een bron
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:05:27 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360044
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Slachtoffer? Ik heb geen last van de consumptie drift, net als bijna elke westers mens. Nederland is gewoon een democratie.
Heb jij een mobieltje?
  maandag 3 maart 2014 @ 21:05:57 #52
421524 SadPanda
pi_137360066
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Heb jij een mobieltje?
Ja, is dat relevant?
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:06:13 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360085
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit topic gaat over de Oekraine en Rusland, niet de vs. De VS is 1 van de zoveel landen dat tegen Rusland is.
Ja en exact het land dat werkelijk alles wat enigzins positief was in rusland zo heeft verdraait dat het extreem negatief in het nieuws kwam de laatste 10 jaar, en met name sinds snowden onderdak kreeg en de russen syrië hebben behoed van hetzelfde lot als libië.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:06:26 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360095
quote:

[..]

Ja, is dat relevant?
Dan ben je consument.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:06:33 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_137360099
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja het is strategisch enorm belangrijk voor ze
Neenee het is omdat de Russen die de meerderheid vormen op de Krim gevaar liepen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:06:38 #56
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137360103
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoho, als het om de waarheid gaat moet je zelf in een helikopter boven dat gebied gaan hangen, anders krijg je die waarheid echt niet hoor. Zowel rusland als de VS als oekraine hebben allemaal hun eigen versie van wat er gebeurd.

Het beste wat je kan doen is verschillende bronnen combineren om een iets beter beeld te krijgen.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:07:09 #57
421524 SadPanda
pi_137360127
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dan ben je consument.
Ik bedoelde dat niemand last van heeft dat er een consumptie drift is, niet dat ik er zelf geen "last" van heb.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:07:11 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_137360130
quote:

[..]

Ja en exact het land dat werkelijk alles wat enigzins positief was in rusland zo heeft verdraait dat het extreem negatief in het nieuws kwam de laatste 10 jaar, en met name sinds snowden onderdak kreeg en de russen syrië hebben behoed van hetzelfde lot als libië.
Dat is 2 jaar, niet tien
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:07:18 #59
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137360138
quote:

[..]

Ja idd het gaat nu geweldig in Syrië.
pi_137360146
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef JimmyJames het volgende:

Met rondpompen bedoel je door het putje spoelen?

meer van de broekzak van de belastingbetaler naar de vestzak van de investeerder :X
pi_137360151
quote:

[..]

Ik vroeg om een bron
Diverse, het staat zo overal al op het internet inclusief filmpjes en fotos. Waarom die drang? Geloof je het niet ofzo :')
  maandag 3 maart 2014 @ 21:07:56 #62
421524 SadPanda
pi_137360177
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Niet dankzij Rusland.

Hoe gaat het nu in Libië na de bombardementen? Erg slecht en nog steeds geen democratie.
Anti-Turkije
pi_137360184
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Diverse, het staat zo overal al op het internet inclusief filmpjes en fotos. Waarom die drang? Geloof je het niet ofzo :')
wauw

een schip
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 maart 2014 @ 21:08:46 #64
421524 SadPanda
pi_137360216
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Foto's zeggen me niks, die kunnen overal en altijd zijn genomen. Geef gewoon een bron, want het lijkt me inderdaad sterk dat Poetin een schip naar Cuba stuurt.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:09:05 #65
247452 startcool
In Nomine Patri, Filii et Spir
pi_137360228
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti
pi_137360248
quote:

[..]

Vanwaar die drang om van deze situatie met Rusland een anti-vs topic te maken?
  maandag 3 maart 2014 @ 21:10:03 #67
421524 SadPanda
pi_137360297
quote:
Thursday, February 27, 2014 :') :')

Verder is die bron nou ook niet echt goed.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:10:08 #68
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_137360302
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:

[..]

De grootste uitvindingen zeker in de vorige eeuw werden gedaan in tijden van oorlog. En ook politieke veranderingen kwamen na aanleiding van oorlog tot stand. Helaas.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:10:13 #69
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360308
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het beste wat je kan doen is verschillende bronnen combineren om een iets beter beeld te krijgen.
Ik heb genoeg bronnen om te combineren.
pi_137360342
:P
Zonder wrijving geen glans
  maandag 3 maart 2014 @ 21:10:48 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137360348
quote:
Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Betere bron:

http://www.theguardian.co(...)ip-docks-havana-cuba

heeft niet eens echt met dit te maken volgens mij.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:11:02 #72
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137360364
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klopt, maar willen we eigenlijk wel sancties? Raakt onze economie ook, wij zijn hoofd importeur uit Rusland. Ik verwacht dat ze kijken of ze oekraine zonder conflict kunnen opsplitsen
Natuurlijk willen we die liever niet, maar er is wel een grens voor Poetin.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:11:12 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360371
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ja dat gaat het, de terroristen zijn aan de verliezende hand, in tegenstelling tot wat het westen trachtte door de bevoorrading aan ze.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:11:40 #74
421524 SadPanda
pi_137360392
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[/img] Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Betere bron:

http://www.theguardian.co(...)ip-docks-havana-cuba
[/quote]
Ook dat is Friday 28 February 2014 09.02 GMT. Onzin dus om het nu te posten zonder te vermelden dat het niet vandaag was.
Anti-Turkije
pi_137360413
De enige echte "goede" bronnen zullen wel RT en globalresearch zijn :D
  maandag 3 maart 2014 @ 21:12:45 #76
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137360449
quote:
Ook dat is Friday 28 February 2014 09.02 GMT. Onzin dus om het nu te posten zonder te vermelden dat het niet vandaag was.
mee eens.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:13:01 #77
421524 SadPanda
pi_137360466
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:11 schreef firefly3 het volgende:
De enige echte "goede" bronnen zullen wel RT en globalresearch zijn :D
Waarom post je het nu zonder te vermelden dat het op 28 feb was?
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:13:16 #78
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137360484
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:52 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, dan worden de Russen nog sterker in hun haat tegen de VS
In de recente geschiedenis werden de Russen meestal ook pissig op de leider van hun land, in zulke gevallen. Ook bij economische problemen ten tijde van de Russische Federatie.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:13:37 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360500
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijkbaar boeit toedracht jou geen zak, jij bent zeker van de symptoomdiscussies.
En tief op te stoken met een volstrekt normaal iets, er komen zovaak russische schepen bij cuba.
pi_137360527
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat hij overal een anti-vs topic van maakt _O-
  maandag 3 maart 2014 @ 21:14:07 #81
421524 SadPanda
pi_137360529
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

In de recente geschiedenis werden de Russen meestal ook pissig op de leider van hun land, in zulke gevallen. Ook bij economische problemen ten tijde van de Russische Federatie.
Klopt, alleen kwamen die economische problemen door Jeltsin en dus niet door sancties door de VS
Anti-Turkije
pi_137360537
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Waarom post je het nu zonder te vermelden dat het op 28 feb was?
Om jou te misleiden, er zit immers overal een complot achter
pi_137360568
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Blijkbaar boeit toedracht jou geen zak, jij bent zeker van de symptoomdiscussies.
En tief op te stoken met een volstrekt normaal iets, er komen zovaak russische schepen bij cuba.
:'(
  maandag 3 maart 2014 @ 21:15:02 #84
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137360575
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Niet dankzij Rusland.

Hoe gaat het nu in Libië na de bombardementen? Erg slecht en nog steeds geen democratie.
Nu al resultaten verwachten is ook niet erg realistisch, of je nou voor of tegen het NAVO-optreden was. :P
pi_137360576
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Klopt, alleen kwamen die economische problemen door Jeltsin en dus niet door sancties door de VS
jeltsin _O_
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 maart 2014 @ 21:15:36 #86
421524 SadPanda
pi_137360593
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Om jou te misleiden, er zit immers overal een complot achter
Dat moet je tegen baai zeggen niet tegen mij
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:16:15 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360634
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef SadPanda het volgende:

[..]

quote:
Via vriendjespolitiek, steekpenningen en oplichting zijn veel Russische staatseigendommen voor belachelijke prijzen in handen gekomen van door Rothschild gefinancierde gewiekste zakenlui. De belangrijkste waren een zevental Russische zakenmannen die als groep de bijnaam “zeven bankiers” of “G-7” kregen vanwege hun bankeigendommen en hun invloed op de Russische politiek onder het presidentschap van Boris Jeltsin. Tijdens de regering van Vladimir Poetin verloren deze Rothschild vazallen het grootste deel van hun politieke macht weer. Een aantal van hen vluchtte naar het buitenland. De bekendste onder hen is de van joodse afkomst zijnde Michail Chodorkovski, eigenaar en CEO van oliemaatschappij “Yukos Oil”
  maandag 3 maart 2014 @ 21:16:19 #88
421524 SadPanda
pi_137360638
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:15 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nu al resultaten verwachten is ook niet erg realistisch, of je nou voor of tegen het NAVO-optreden was. :P
Het is al 3 jaar geleden.. En ook in Irak of Afghanistan gaat het nog steeds niet goed.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:16:23 #89
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137360640
Mensen zijn nogal zwart-wit hier. Veel mensen trouwens. Niet alleen de bekende.

Dat is juist wat uiteindelijk mede zorgt voor dit soort conflicten. Niet verder dan je neus lang is kijken.

En met dat laatst bedoel ik dus beide kanten op, niet alleen CNN kijken, maar ook niet alleen RT kijken en denken dat je dan de waarheid weet oid :')
  maandag 3 maart 2014 @ 21:16:46 #90
421524 SadPanda
pi_137360658
quote:
99s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]

jeltsin _O_
stalin _O_
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:17:00 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360668
quote:
99s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]

jeltsin _O_
Dat dat varken mag branden in de hel.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:17:17 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360687
quote:
9s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:16 schreef SadPanda het volgende:

[..]

stalin _O_
stalin en poetin _O_
  maandag 3 maart 2014 @ 21:17:53 #93
104871 remlof
Europees federalist
pi_137360717
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

stalin en poetin _O_

Echt, blijf je dit topic verzieken?
pi_137360791
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij dan met je Rusland bash comment
  maandag 3 maart 2014 @ 21:19:10 #95
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360793
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Snel, post een 'echt, blijf je dit topic verzieken' jank bericht omdat ik op iemand reageer met eenzelfde post!
  maandag 3 maart 2014 @ 21:19:10 #96
421524 SadPanda
pi_137360794
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

stalin en poetin _O_
Ik had er niet voor niks een 9.gif smiley bijgezet hè
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:19:31 #97
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360808
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:19 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik had er niet voor niks een [ afbeelding ] smiley bijgezet hè
ik niet.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:20:02 #98
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137360842
Als ze polen binnenvallen gaat het leuk worden jongens, tot nu toe volg ik het niet zo echt.
graag op anoniem
pi_137360845
De (jonge) Russen die ik ken hebben vreemd genoeg allemaal heimwee naar Jeltsin en Gorbatsjov, omdat ze toen vrijheid hadden en nu niet meer. Tevens zeggen ze dat Poetin enkel nog aan de macht is vanwege het geld wat verdiend wordt en waarmee hij onrusten in de kiem smoort.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 21:21:51 ]
pi_137360889
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Als ze polen binnenvallen gaat het leuk worden jongens, tot nu toe volg ik het niet zo echt.
Gaat niet gebeuren, doei
pi_137360901
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef J.B. het volgende:
De (jonge) Russen die ik ken hebben vreemd genoeg allemaal heimwee naar Jeltsin en Gorbatsjov, omdat ze toen vrijheid hadden en nu niet meer.
Jeltsin was een dwaas, hij 'verkocht' Rusland zowat aan het westen.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:21:01 #102
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360904
quote:
De (jonge) Russen die ik ken hebben vreemd genoeg allemaal heimwee naar Jeltsin en Gorbatsjov, omdat ze toen vrijheid hadden en nu niet meer.
Dan zijn het niet al te snuggere russen.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:21:20 #103
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137360917
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jeltsin was een dwaas, hij 'verkocht' Rusland zowat aan het westen.
Dat zeg ik ook al de hele reeks maar hey.
Mensen willen niet begrijpen hoeveel poetin op zn schouders heeft, hoeveel hij heeft gedaan en nog moet doen om rusland er weer bovenop te laten komen. En waarom het dus zo belangrijk is dat hij nu niet achterbaks door europa aangevreten wordt op de kaart.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:21:34 #104
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137360930
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:16 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het is al 3 jaar geleden.. En ook in Irak of Afghanistan gaat het nog steeds niet goed.
Ik zou zeggen "pas 3 jaar geleden". Ken jij landen die zo snel na een omwenteling, waarbij geweld gepaard ging, alle zaken tiptop in orde hadden? Ongeacht of die omwenteling door interne of externe invloeden kwam.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:22:24 #105
421524 SadPanda
pi_137360970
quote:
Hebben die Russen er toen ook onder geleefd of baseren ze zich op verhalen? Of ze behoorde tot de elite. Zowel Jeltsin als Gorbatsjov zijn niet democratisch gekozen.

Tijdens Gorbatsjov moest je overal voor in de rij staan en tijdens Jeltsin ging het economische zeer slecht, salarissen en pensioenen werden niet betaald

Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:23:06 #106
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137361003
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mensen willen niet begrijpen hoeveel poetin op zn schouders heeft, hoeveel hij heeft gedaan en nog moet doen om rusland er weer bovenop te laten komen. En waarom het dus zo belangrijk is dat hij nu niet achterbaks door europa aangevreten wordt op de kaart.
Rusland wordt aangevreten? :D
  maandag 3 maart 2014 @ 21:23:09 #107
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137361004
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef J.B. het volgende:
De (jonge) Russen die ik ken hebben vreemd genoeg allemaal heimwee naar Jeltsin en Gorbatsjov, omdat ze toen vrijheid hadden en nu niet meer. Tevens zeggen ze dat Poetin enkel nog aan de macht is vanwege het geld wat verdiend wordt en waarmee hij onrusten in de kiem smoort.
Van wat ik er van mee heb gekregen vond ik Gorbatsjov best een goed politicus :D Jeltsin was gewoon niet zo capabel.
pi_137361023
quote:

[..]

Dan zijn het niet al te snuggere russen.
Allemaal een universitaire opleiding af waarmee ze, dankzij het fantastische economische beleid, met geen mogelijkheid een baan op niveau kunnen vinden. Mede door vriendjespolitiek en corruptie overigens.
pi_137361024
URGENT - NATO Poland Article 4 Ukraine

(CNN) -- Representatives of the 28-member North Atlantic Treaty Organization will meet Tuesday because Poland has invoked the NATO treaty's Article 4, which calls for ally consultations when an ally believes its territorial integrity, political independence or security is threatened, NATO said in a news release Monday. "The developments in and around Ukraine are seen to constitute a threat to neighboring Allied countries and having direct and serious implications for the security and stability of the Euro-Atlantic area," the release said.

http://www.kspr.com/news/(...)ne/21051646_24779188

Na Litouwen ook Polen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 3 maart 2014 @ 21:24:02 #110
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137361039
quote:

[..]

Want verlangen naar meer persoonlijke vrijheid is dwaas?
pi_137361040

maandag 3 maart 2014 @ 21:24:11 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137361045
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:23 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Rusland wordt aangevreten? :D
Wat denk jij dan dat oekraïne's 'mooie europa beloften' waren?
pi_137361071
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:24 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]
Ze zijn het deel bij Kalingrad vergeten :')
  maandag 3 maart 2014 @ 21:25:01 #114
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137361088
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat denk jij dan dat oekraïne's 'mooie europa beloften' waren?
Iets wat geen invloed hoort te hebben op de kaart van Rusland.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:26:00 #115
421524 SadPanda
pi_137361162
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Van wat ik er van mee heb gekregen vond ik Gorbatsjov best een goed politicus :D Jeltsin was gewoon niet zo capabel.
Gorbatsjov was ook niet capabel, er werd een coup tegen hem gepleegd... Tijdens Gorbatsjov moesten de mensen in de rij staan.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:26:28 #116
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137361205
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Iets wat geen invloed hoort te hebben op de kaart van Rusland.
Wel iets wat er voor gezorgd heeft dat neonazis nu aan de macht zijn in kiev.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:26:29 #117
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 3 maart 2014 @ 21:27:47 #118
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137361286
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het aanvreten van Rusland?
pi_137361295
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

lol. Zo enorm zwart wit denken dat je denkt dat er alleen neo nazis zijn die heel kiev hebben? Wel in russische propaganda geloven en globalresearch, maar niet zelf kunnen nadenken :{w
  maandag 3 maart 2014 @ 21:29:00 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137361348
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het aanvreten van Rusland?
1: vazal bevolking, die neonazi's zijn nogal anti russisch en pro hitler enzo he.
2: basissen van rusland, nogal belangrijk in die straat (navalbase)
  maandag 3 maart 2014 @ 21:30:52 #121
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137361455
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

1: vazal bevolking, die neonazi's zijn nogal anti russisch en pro hitler enzo he.
2: basissen van rusland, nogal belangrijk in die straat (navalbase)
Je legt nog steeds niet uit wat dit te maken heeft met het aanvreten van Rusland.
pi_137361499
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:24 schreef k3vil het volgende:

[..]

Ze zijn het deel bij Kalingrad vergeten :')
En een stukje bij Kazakhstan ook :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 3 maart 2014 @ 21:31:55 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137361501
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:30 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Je legt nog steeds niet uit wat dit te maken heeft met het aanvreten van Rusland.
Mischien zou je dat dan begrijpen als je je beter inleest in de recente historie van rusland en poetin, en het in het licht houd van de laatste tijd waar ik al deze hele reeks op hamer; snowden en syrië.
pi_137361547
1914-2014
  maandag 3 maart 2014 @ 21:35:03 #125
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137361675
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mischien zou je dat dan begrijpen als je je beter inleest in de recente historie van rusland en poetin, en het in het licht houd van de laatste tijd waar ik al deze hele reeks op hamer; snowden en syrië.
Misschien moet je je uitspraken gewoon even uitleggen. Je vertelt twee dingen, maar weigert het verband hiertussen te benoemen. In plaats daarvan kom je aanzetten met een ontzettend makkelijke en algemene opmerking over 'inlezen'.
pi_137361774
quote:
Why Russia No Longer Fears the West

The West is blinking in disbelief – Vladimir Putin just invaded Ukraine. German diplomats, French Eurocrats and American pundits are all stunned. Why has Russia chosen to gamble its trillion-dollar ties with the West?

Western leaders are stunned because they haven’t realized Russia’s owners no longer respect Europeans the way they once did after the Cold War. Russia thinks the West is no longer a crusading alliance. Russia thinks the West is now all about the money.

Putin’s henchmen know this personally. Russia’s rulers have been buying up Europe for years. They have mansions and luxury flats from London’s West End to France’s Cote d’Azure. Their children are safe at British boarding and Swiss finishing schools. And their money is squirrelled away in Austrian banks and British tax havens.

Putin’s inner circle no longer fear the European establishment. They once imagined them all in MI6. Now they know better. They have seen firsthand how obsequious Western aristocrats and corporate tycoons suddenly turn when their billions come into play. They now view them as hypocrites—the same European elites who help them hide their fortunes.

Once Russia’s powerful listened when European embassies issued statements denouncing the baroque corruption of Russian state companies. But no more. Because they know full well it is European bankers, businessmen and lawyers who do the dirty work for them placing the proceeds of corruption in hideouts from the Dutch Antilles to the British Virgin Islands.

We are not talking big money. But very big money. None other than Putin’s Central Bank has estimated that two thirds of the $56 billion exiting Russia in 2012 might be traceable to illegal activities. Crimes like kickbacks, drug money or tax fraud. This is the money that posh English bankers are rolling out the red carpet for in London.
Artikel gaat verder.
Incelfrikandel
pi_137361972
Ik denk niet dat die 3.500 Russen in Pruisen iets kunnen doen.
Ура для россии
  maandag 3 maart 2014 @ 21:41:01 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137361978
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Artikel gaat verder.

"Russia’s rulers have been buying up Europe for years"

_O-

godver.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:43:08 #129
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137362066
Verrassend zeg dat de Amerikanen en Europeanen het achter de schermen niet eens zijn over eventuele economische sancties :') De VS hebben bijna niks te verliezen, wij wel.
pi_137362090
Zin in oorlog. _O_

Nederland wordt het machtigste land ter wereld. _O_

Als we maar neutraal blijven, beetje wapens dealen beetje coke dealen. _O_
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 maart 2014 @ 21:44:03 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137362106
quote:
99s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
Zin in oorlog. _O_

Nederland wordt het machtigste land ter wereld. _O_

Als we maar neutraal blijven, beetje wapens dealen beetje coke dealen. _O_
Toffe feesten met de russen :)
  maandag 3 maart 2014 @ 21:44:30 #132
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137362123
Zijn complotdenkers trouwens zo pro-Poetin omdat ze het aluminium van Rusland nodig hebben om hun hoedjes te vervaardigen?
  maandag 3 maart 2014 @ 21:44:52 #133
104871 remlof
Europees federalist
pi_137362144
Er zouden net nog 2000 Russische troepen op de Krim zijn geland volgens CNN.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:45:18 #134
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_137362168
De Krim mag absoluut niet in Russische handen vallen en de NAVO moet zich daarvoor inzetten. Poetin heeft meer dan genoeg.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:45:34 #135
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137362179
vplus twitterde op maandag 03-03-2014 om 21:40:12 CNN: Up to 12 trucks of Russian troops have crossed into the eastern Crimean city of Kerch -Ukraine Defense Ministry reageer retweet
Breaking...
  maandag 3 maart 2014 @ 21:45:38 #136
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137362185
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:45 schreef Khazad-dum het volgende:
De Krim mag absoluut niet in Russische handen vallen en de NAVO moet zich daarvoor inzetten. Poetin heeft meer dan genoeg.
Beetje laat.
pi_137362189
quote:

[..]

Artikel gaat verder.

Heel erg interessant. We zijn inderdaad hypocriet hier bezig.
pi_137362211
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:43 schreef JimmyJames het volgende:
Verrassend zeg dat de Amerikanen en Europeanen het achter de schermen niet eens zijn over eventuele economische sancties :') De VS hebben bijna niks te verliezen, wij wel.
Met 'wij' bedoel je Europa of Nederland?
Incelfrikandel
pi_137362212
Weer wat posts weg.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:46:43 #140
421524 SadPanda
pi_137362226
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:45 schreef Khazad-dum het volgende:
Ja laten we de bevolking van de Krim onderdrukken! Goed idee ^O^
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:46:59 #141
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137362239
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Met 'wij' bedoel je Europa of Nederland?
Beide.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:47:01 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137362242
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Weer wat posts weg.
Werp die firefly ook weg met zn imbeciele getroll.
pi_137362244
meh..... die gaat niet lekker aflopen :(
nee echt niet !
  maandag 3 maart 2014 @ 21:47:25 #144
421524 SadPanda
pi_137362250
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:47 schreef HighVolume het volgende:
meh..... die gaat niet lekker aflopen :(
De Krim wordt van Rusland en dat was het.
Anti-Turkije
pi_137362253
quote:

[..]

Artikel gaat verder.

Interessant stuk
  maandag 3 maart 2014 @ 21:47:33 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137362258
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:46 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ja laten we de bevolking van de Krim onderdrukken! Goed idee ^O^
Ja ze gewoon laten afslachten door die kaalkoppen uit kiev. Inderdaad, fantastisch plan van de mensen hier.
pi_137362291
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:47 schreef SadPanda het volgende:

[..]

De Krim wordt van Rusland en dat was het.
zou mooi zijn.
nee echt niet !
  maandag 3 maart 2014 @ 21:48:44 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137362314
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja ze gewoon laten afslachten door die kaalkoppen uit kiev. Inderdaad, fantastisch plan van de mensen hier.
Waarom zou dat nu opeens gebeuren? Ze leven al jaren samen....
  maandag 3 maart 2014 @ 21:48:47 #149
421524 SadPanda
pi_137362316
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef HighVolume het volgende:

[..]

zou mooi zijn.
Er is geen enkele aanwijzing dat het verder gaat, alleen wat onzin geroep van beroepshypocrieten als Kerry.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 21:48:48 #150
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137362320
vplus twitterde op maandag 03-03-2014 om 21:36:51 CNN BREAKING: Ukraine says Russian troops crossing maritime border into Ukraine reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')