Hongaars is trouwens een interessante taal, spreek je het ook?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Yes, Hongarije. En op tijd boeken bij WizzAir en terug met RyanAir. Alleen vliegen die nu niet meer op Eindhoven
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je mentale retardatie? Of is dat er verder niet aan verwant
Ja man je zou maar wat grommende Russen aan de Hongaarse grens zien staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook best goed in de gaten
Ik wist niet dat je zwakzinnigheid zo'n gevoelig onderwerp was. Mijn excusesquote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]jij weet vast niet eens wat schizofrenie inhoud. Dus ga de strijk doen of iets.
Interessant is een understatementquote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hongaars is trouwens een interessante taal, spreek je het ook?
Ligt toch ietsjes dichterbij dan NL dus hier is er eerder en sneller zooi dat in NL denk ik zo...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
Ik denk niet dat je in Hongarije echt gevaar zal lopen. Als het zover komt dan hebben we allemaal een probleem, ook in Nederland.
Nee ik heb geen schizofrenie iets dat er verwant aan is. Wat jij nu doet is haten op Gewas...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zwakzinnigheid zo'n gevoelig onderwerp was. Mijn excuses
Krijg je vaak kaartjes terug? Dit draagt echt bij aan wereldvrede. Als je er dan nog een mooie, slanke, blonde vrouw (die haar plek weet in oorlogsdiscussies) aan over houdt ben je helemaal het mannetje.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:12 schreef Spongeboss het volgende:
Nee dat niet, heb wel profielen gelezen van lui die via die site hun man/vrouw hebben leren kennen. Van elkaar een kaartje sturen tot aan een hele trouwerij. Tja... altijd als ik naar Zweden of Finland zo'n kaartje stuur, dan hoop ik wel op de jackpot man. Maar goed die profielen die ik tegen gekomen dat lui met elkaar zijn gaan trouwen etc dat zullen er 4 zijn geweest. En ik heb al in de 90 kaarten verstuurd.
Wat een stoere trut ben je toch.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zwakzinnigheid zo'n gevoelig onderwerp was. Mijn excuses
ok sorry Spongeboss ik wilde geen woedeaanval bij je losmakenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik heb geen schizofrenie iets dat er verwant aan is. Wat jij nu doet is haten op Gewas...![]()
Dat is niet beleefd dus flikker toch gewoon op je getroll draagt niets bij, domme kip.
Ja natuurlijk, maar het zal zich gewoon beperken tot Oekraïne, denk ik. Als het eenmaal buiten Oekraïne losgaat, dan is heel Europa fucked.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ligt toch ietsjes dichterbij dan NL dus hier is er eerder en sneller zooi dat in NL denk ik zo...
Nee.quote:
Ja je stuurt een kaart via het systeem krijg je een code die zet je op je kaart. Jouw kaart wordt ontvangen en de ontvanger registreert die code, waarop iemand anders die een kaart wilt sturen ook een adres aanvraagt en die krijgt dan mijn code. En zo blijft het doorgaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg je vaak kaartjes terug? Dit draagt echt bij aan wereldvrede. Als je er dan nog een mooie, slanke, blonde vrouw (die haar plek weet in oorlogsdiscussies) aan over houdt ben je helemaal het mannetje.
Ken ik jou?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een stoere trut ben je toch.
Waarschijnlijk wel. Maar toch iets met front linies enzoquote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het zal zich gewoon beperken tot Oekraïne, denk ik. Als het eenmaal buiten Oekraïne losgaat, dan is heel Europa fucked.
capuchon_jongen komt zijn kontmaatje gewoon even verdedigen.quote:
"81% of the country's energy use comes from cheap, clean energy from domestic sources such as geothermal energy."quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als oorlog in Europa is, dan is het daar een stuk beter lijkt me evident.
Ja die agglutinatie is dat toch? Van die ontzettend lange woorden krijg je dan. In het Turks is dat ook, maar het Fins en Hongaars zijn er wel heel erg in.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Interessant is een understatementIk doe m'n best en kan een beetje een gesprek voeren als een Hongaar er op let dat ik vervoegingen fout maak en het geduld heeft dat ik algemeen gewoon kut praat
Gaaf.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja je stuurt een kaart via het systeem krijg je een code die zet je op je kaart. Jouw kaart wordt ontvangen en de ontvanger registreert die code, waarop iemand anders die een kaart wilt sturen ook een adres aanvraagt en die krijgt dan mijn code. En zo blijft het doorgaan.
Woedeaanval? Ik voel niet eens woede. Maar rationeel gezien gedraag je je gewoon als een idiote trut. Dus bagatelliseer het niet door te zeggen dat ik het zeg uit woede.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok sorry Spongeboss ik wilde geen woedeaanval bij je losmaken
Ik hoef je niet te kennen om te weten dat je een stoere trut bent.quote:
En jij komt de kont van house kussen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
capuchon_jongen komt zijn kontmaatje gewoon even verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |