Strooi wat zand over je aanrecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mag ik je komen bezoeken?is er een strand?
Mwah... Als je een kussie geeft en niet kijkt op een gouden tand!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mag ik je komen bezoeken?is er een strand?
De Russen hebben de oorspronkelijke Krim bevolking verhuisd naar Kazachstan meen ik en er voor in de plaatst wat stromannen neergezet.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef Spongeboss het volgende:
Nouja de bevolking daar zijn vooral Russen geloof ik. Er waren ook Duitsers die rond Rusland leefde en niet naar huis komen. Toen Hitler kwam zijn die Duitsers bevrijd. Dus die waren ook helemaal Hitler fan/Duitse leger fan.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben jij alle realiteitszin verloren?
Ja maar veel gaan graag met ze op de foto blijkbaar. En wij hier maken ons druk.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De Russen hebben de oorspronkelijke Krim bevolking verhuisd naar Kazachstan meen ik en er voor in de plaatst wat stromannen neergezet.
Maar ik las ook wel dingen op internet dat de Russen op de Krim ook niet zo blij zijn met al die toestanden, pro-Russisch zijn is nog iets anders dan blij zijn met een zootje soldaten in je achtertuin.
Klinkt als een interessante plek. Helaas zit ik vast in deze grauwe koude stad.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mwah... Als je een kussie geeft en niet kijkt op een gouden tand!Er is wel een strand ja... Alhoewel er geen zee is...
Heb je wel eens sexdates op die manier?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar veel gaan graag met ze op de foto blijkbaar. En wij hier maken ons druk.Ik heb ook nog ansichtkaarten naar Oekraïne moeten versturen via postcrossing. Vraag me af of die post aankomt. Toen ik die kaart stuurde was er daar nog niets aan de hand, dus komt zo'n kaart met how are you etc.
Nee hij is gewoon gek.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerst dacht ik altijd dat hij gewoon mastertroll4lyfe was.
Jammer want ik bven echt een briljante scherpschutter.quote:
Negatieve opkomst van schizofrenen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens officiële Russische bronnen was er een negatief opkomst percentage bij de Oekraïniërs.
Ben een keer retour gevlogen naar NL voor 25eurquote:Op maandag 3 maart 2014 19:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Klinkt als een interessante plek. Helaas zit ik vast in deze grauwe koude stad.
Nee, Oekraïnse soldaten.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jammer want ik bven echt een briljante scherpschutter.
[ afbeelding ]
[..]
Negatieve opkomst van schizofrenen?
Meen je niet, waar zit je dan? Of is dat een geheimpjequote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ben een keer retour gevlogen naar NL voor 25eur
Whut. Hongarije woon je toch? Is wel extreem goedkoop.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ben een keer retour gevlogen naar NL voor 25eur
Nee dat niet, heb wel profielen gelezen van lui die via die site hun man/vrouw hebben leren kennen. Van elkaar een kaartje sturen tot aan een hele trouwerij. Tja... altijd als ik naar Zweden of Finland zo'n kaartje stuur, dan hoop ik wel op de jackpot man. Maar goed die profielen die ik tegen gekomen dat lui met elkaar zijn gaan trouwen etc dat zullen er 4 zijn geweest. En ik heb al in de 90 kaarten verstuurd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je wel eens sexdates op die manier?
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meen je niet, waar zit je dan? Of is dat een geheimpje
Yes, Hongarije. En op tijd boeken bij WizzAir en terug met RyanAir. Alleen vliegen die nu niet meer op Eindhovenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whut. Hongarije woon je toch? Is wel extreem goedkoop.
Probleem is denk ik dat psychologische toestanden niet gewaardeerd worden in combinatie met wapens. Zeelfs ik zou niet aan de bak komen, en ik heb niet eens volledige schiofrenie slechts iets wat verwant is aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jammer want ik bven echt een briljante scherpschutter.
[ afbeelding ]
[..]
Negatieve opkomst van schizofrenen?
Ben je niet bang? Rusland zit wel wat dichterbij etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Yes, Hongarije. En op tijd boeken bij WizzAir en terug met RyanAir. Alleen vliegen die nu niet meer op Eindhoven
Dit verklaart een hoop.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Spongeboss het volgende:
ik heb niet eens volledige schiofrenie slechts iets wat verwant is aan.
Mijn vader is duivenmelker en heeft 100den duivenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja wij zullen de wereld opnieuw opbouwen, ik heb al een vogel in een kooitje gevangen die later op zoek naar land kan gaan.
Je mentale retardatie? Of is dat er verder niet aan verwantquote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Probleem is denk ik dat psychologische toestanden niet gewaardeerd worden in combinatie met wapens. Zeelfs ik zou niet aan de bak komen, en ik heb niet eens volledige schiofrenie slechts iets wat verwant is aan.
Daarom hou ik het ook best goed in de gatenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben je niet bang? Rusland zit wel wat dichterbij etc.
Nice jouw vader gaat mee op de loveboat!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn vader is duivenmelker en heeft 100den duiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |