mensen die meer factoren in overweging nemen dan zongebruinde kutjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alleen de achterlijke gaan naar Ijsland. Wie gaat daar nou vrijwillig wonen tegenover Brazilie?
Je voegt hier écht niks toe, sorry.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Om even inhoudelijk te reageren: neen.
Dan heb je hier niets te zoeken dit is mannen praat oorlog en zo.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Om even inhoudelijk te reageren: neen.
Oorlog is een echte mannen ding inderdaad. Vrouwen willen dit alleen maar weer oplossen met liefde... Daar hebben we niks aan!quote:
okquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je voegt hier écht niks toe, sorry.
Haha, dat vraag ik me ook af. Nou ja, iets om over na te denken op het hete Copacabana strand.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alleen de achterlijke gaan naar Ijsland. Wie gaat daar nou vrijwillig wonen tegenover Brazilie?
wel blijvenquote:
Ik heb geen zin in oorlog, maar het is en blijft wel mannenpraat. Vrouwen worden achter een naaimachine gezet en mogen uniformen maken of zo.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Oorlog is een echte mannen ding inderdaad. Vrouwen willen dit alleen maar weer oplossen met liefde... Daar hebben we niks aan!Of heb jij soms ook liever oorlog? Dan mag je meepraten
Dat is inderdaad redelijk belangerijkquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mensen die meer factoren in overweging nemen dan zongebruinde kutjes.
En IJsland komt dichtbij de shit als Rusland heel Europa op slokt.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad redelijk belangerijkMaar wat dacht je van het klimaat en de economische toestand? Ijsland? Iets met IceSave
Lijkt mij dat het alsnog in staat is een hogere levensstandaard te bieden dan Brazilie.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad redelijk belangerijkMaar wat dacht je van het klimaat en de economische toestand? Ijsland? Iets met IceSave
Hoo... Je vergeet ook kogels samestellen en op raketten slaan met een hamer om te testen of ze "live" zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in oorlog, maar het is en blijft wel mannenpraat. Vrouwen worden achter een naaimachine gezet en mogen uniformen maken of zo.
Behalve de Russen die gebruiken vrouwelijke snipers.
En omdat je dat denkt kun je beter de tegels gaan soppen, vrouwmens.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het alsnog in staat is een hogere levensstandaard te bieden dan Brazilie.
Sorry dat is waar.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hoo... Je vergeet ook kogels samestellen en op raketten slaan met een hamer om te testen of ze "live" zijn
Ik woon hier nu ook in een land met een lage levensstandaard... Kom niks tekortquote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het alsnog in staat is een hogere levensstandaard te bieden dan Brazilie.
Met een je spaargeld kun je in Brazilië meer luxe veroorloven dan in IJsland, zeker als de EU in Russische handen is.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben jij nu zo achterlijk of wat? IJsland is een koud land je hebt gas nodig...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen BitCoins?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sorry dat is waar.
Overigens ik heb al mijn geld al omgezet naar reals.
Ja inmiddels hebben we allemaal zitten schuddebuiken om je grapje, leuk was hetquote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En omdat je dat denkt kun je beter de tegels gaan soppen, vrouwmens.
Denk dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef Gewas het volgende:
Worden schizofrenen ook opgeroepen met de dienstplicht enz als de pleuris uitbreekt?
Zijn wel goed in complotten spotten deenk ik.
Volgens officiële Russische bronnen was er een negatief opkomst percentage bij de Oekraďniërs.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef Gewas het volgende:
Worden schizofrenen ook opgeroepen met de dienstplicht enz als de pleuris uitbreekt?
Zijn wel goed in complotten spotten deenk ik.
Brazilië gebruikt de real en niet de bitcoin.quote:
Hoe kom je er bij dat ik een grapje maak?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja inmiddels hebben we allemaal zitten schuddebuiken om je grapje, leuk was het
vrouw, keuken, etc
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben jij nu zo achterlijk of wat? IJsland is een koud land je hebt gas nodig...Rusland heeft gas je bent afhankelijk.
Brazilië geen verwarming nodig, en eten kun je op een warme dag prima. Beetje een eitje kapot slaan op de voorkant van een auto.
Die moet je omwisselen vlak voordat je een banaan gaat kopen. Dan kan je nog goedkoper etenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Brazilië gebruikt de real en niet de bitcoin.
Daar verlies je momenteel alleen maar geld mee.quote:
Leven is daar toch ook veel goedkoperquote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ja man, ga jij lekker in Brazilië wonen, het feit dat je geen verwarming nodig hebt bespaart je inderdaad zo veel dat je daar als een koning kunt leven.
Daar gaat het niet om domme trut, het gaat erom dat dat gas van Rusland niet zo hard nodig is.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ja man, ga jij lekker in Brazilië wonen, het feit dat je geen verwarming nodig hebt bespaart je inderdaad zo veel dat je daar als een koning kunt leven.
Ja, ben je daar gelukkig?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik woon hier nu ook in een land met een lage levensstandaard... Kom niks tekortGeef mij maar zon, zee, strand, steak en zon gebruinde kutjes
Ligt aan je instap moment natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Daar verlies je momenteel alleen maar geld mee.
http://www.plus500.nl/Ins(...)H59rwCFSsKwwodlpoAJw
Ga nu ergens anders trollen of je vent een sandwich maken. Doe hem ook eens lol, zodat hij zich niet kut hoeft te voelen dat hij met jou opgescheept zit. Pff je zou maar zo'n kip zonder kop als jou rond hebben lopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, ben je daar gelukkig?dat is wel leuk ja
Officieel zijn het dan ook nog steeds geen Russen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ten-op-de-Krim.dhtml
Al die selfies, ze lijken zo totaal niet evil die Russen.
Als het hier over 2-3 maanden weer 40 graden is ben ik weer heel gelukkig jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, ben je daar gelukkig?dat is wel leuk ja
Je argumenten worden inderdaad vele malen sterker wanneer je me uitmaakt voor ''domme trut'' en me ''achterlijk'' noemt.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om domme trut, het gaat erom dat dat gas van Rusland niet zo hard nodig is.
Is dit omdat ik een opmerking maakte over je piemel van 4 cm?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga nu ergens anders trollen of je vent een sandwich maken. Doe hem ook eens lol, zodat hij zich niet kut hoeft te voelen dat hij met jou opgescheept zit. Pff je zou maar zo'n kip zonder kop als jou rond hebben lopen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
Als oorlog in Europa is, dan is het daar een stuk beter lijkt me evident.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je argumenten worden inderdaad vele malen sterker wanneer je me uitmaakt voor ''domme trut'' en me ''achterlijk'' noemt.![]()
Echt weer dat fabeltje dat het leven zo goed is daar in die ''up and coming'' economieen.
Ja ja. In je washok is het ongetwijfeld beter.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je argumenten worden inderdaad vele malen sterker wanneer je me uitmaakt voor ''domme trut'' en me ''achterlijk'' noemt.![]()
Echt weer dat fabeltje dat het leven zo goed is daar in die ''up and coming'' economieen.
Ik leef in een soortgelijk land. En ja, het leven is goed!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Momenteel niet, mijn droger is kapotquote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ja. In je washok is het ongetwijfeld beter.
Ja, dat zijn soldaten, die zijn meestal zo.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
Nouja de bevolking daar zijn vooral Russen geloof ik. Er waren ook Duitsers die rond Rusland leefde en niet naar huis komen. Toen Hitler kwam zijn die Duitsers bevrijd. Dus die waren ook helemaal Hitler fan/Duitse leger fan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Nastico het volgende:
[..]![]()
Volgens mij maken wij ons hier drukker dan zij daar.
Nostalgisch de was ophangen, wat zul je gelukkig zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Momenteel niet, mijn droger is kapot
Mag ik je komen bezoeken?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik leef in een soortgelijk land. En ja, het leven is goed!
Hoeveel persoonlijke ervaring heb jij met IJsland? Zo te lezen niet heel veel, zeg maar niks.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben jij nu zo achterlijk of wat? IJsland is een koud land je hebt gas nodig...![]()
Nee, ik krijg kramp in mijn zwakke vrouwenarmpjesquote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nostalgisch de was ophangen, wat zul je gelukkig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |