mensen die meer factoren in overweging nemen dan zongebruinde kutjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alleen de achterlijke gaan naar Ijsland. Wie gaat daar nou vrijwillig wonen tegenover Brazilie?
Je voegt hier écht niks toe, sorry.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Om even inhoudelijk te reageren: neen.
Dan heb je hier niets te zoeken dit is mannen praat oorlog en zo.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Om even inhoudelijk te reageren: neen.
Oorlog is een echte mannen ding inderdaad. Vrouwen willen dit alleen maar weer oplossen met liefde... Daar hebben we niks aan!quote:
okquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je voegt hier écht niks toe, sorry.
Haha, dat vraag ik me ook af. Nou ja, iets om over na te denken op het hete Copacabana strand.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alleen de achterlijke gaan naar Ijsland. Wie gaat daar nou vrijwillig wonen tegenover Brazilie?
wel blijvenquote:
Ik heb geen zin in oorlog, maar het is en blijft wel mannenpraat. Vrouwen worden achter een naaimachine gezet en mogen uniformen maken of zo.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Oorlog is een echte mannen ding inderdaad. Vrouwen willen dit alleen maar weer oplossen met liefde... Daar hebben we niks aan!Of heb jij soms ook liever oorlog? Dan mag je meepraten
Dat is inderdaad redelijk belangerijkquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mensen die meer factoren in overweging nemen dan zongebruinde kutjes.
En IJsland komt dichtbij de shit als Rusland heel Europa op slokt.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad redelijk belangerijkMaar wat dacht je van het klimaat en de economische toestand? Ijsland? Iets met IceSave
Lijkt mij dat het alsnog in staat is een hogere levensstandaard te bieden dan Brazilie.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad redelijk belangerijkMaar wat dacht je van het klimaat en de economische toestand? Ijsland? Iets met IceSave
Hoo... Je vergeet ook kogels samestellen en op raketten slaan met een hamer om te testen of ze "live" zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in oorlog, maar het is en blijft wel mannenpraat. Vrouwen worden achter een naaimachine gezet en mogen uniformen maken of zo.
Behalve de Russen die gebruiken vrouwelijke snipers.
En omdat je dat denkt kun je beter de tegels gaan soppen, vrouwmens.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het alsnog in staat is een hogere levensstandaard te bieden dan Brazilie.
Sorry dat is waar.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hoo... Je vergeet ook kogels samestellen en op raketten slaan met een hamer om te testen of ze "live" zijn
Ik woon hier nu ook in een land met een lage levensstandaard... Kom niks tekortquote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het alsnog in staat is een hogere levensstandaard te bieden dan Brazilie.
Met een je spaargeld kun je in Brazilië meer luxe veroorloven dan in IJsland, zeker als de EU in Russische handen is.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben jij nu zo achterlijk of wat? IJsland is een koud land je hebt gas nodig...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen BitCoins?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sorry dat is waar.
Overigens ik heb al mijn geld al omgezet naar reals.
Ja inmiddels hebben we allemaal zitten schuddebuiken om je grapje, leuk was hetquote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En omdat je dat denkt kun je beter de tegels gaan soppen, vrouwmens.
Denk dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef Gewas het volgende:
Worden schizofrenen ook opgeroepen met de dienstplicht enz als de pleuris uitbreekt?
Zijn wel goed in complotten spotten deenk ik.
Volgens officiële Russische bronnen was er een negatief opkomst percentage bij de Oekraïniërs.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef Gewas het volgende:
Worden schizofrenen ook opgeroepen met de dienstplicht enz als de pleuris uitbreekt?
Zijn wel goed in complotten spotten deenk ik.
Brazilië gebruikt de real en niet de bitcoin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |