Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En jij komt de kont van house kussen?
Wel fijn dat je toch nog tot rationaliteit in staat bent, misschien moet je dat vaker laten merkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Woedeaanval? Ik voel niet eens woede. Maar rationeel gezien gedraag je je gewoon als een idiote trut. Dus bagatelliseer het niet door te zeggen dat ik het zeg uit woede.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En jij komt de kont van house kussen?
Preciesquote:Op maandag 3 maart 2014 19:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja die agglutinatie is dat toch? Van die ontzettend lange woorden krijg je dan. In het Turks is dat ook, maar het Fins en Hongaars zijn er wel heel erg in.
klopt, doeiquote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te kennen om te weten dat je een stoere trut bent.
www.postcrossing.comquote:
Nou nou, wat een diss zegquote:
Je geeft het tenminste toe.quote:
Dus dit is je vriendin Deadprez? Jullie zitten de hele dag wat te FOK!en samen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Dit plaatje verliest zo wel alle betekenis.
nogal jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Dit plaatje verliest zo wel alle betekenis.
jeweettogzellufquote:
Gisteren heeft hij zich klem gelult met zijn linkse praat. Hij is er ook nooit op terug gekomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je loopt gewoon weer tegen je kunnen aan deadprez.
Linkse stakker.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij zich klem gelult met zijn linkse praat.
Ja, Uralische talen inderdaad. Volgens mij wordt het Estisch daar ook tot gerekend. Ik zit zelf niet in de talen maar ik vind het wel leuk om er dingen over te lezen. Vooral geisoleerde talen zijn best fascinerendquote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
PreciesIs echt kut zeg maar om het zachtjes uit te drukken... En ze denken ook dat Hongaars van het Fins afstamt. Zit je in de talen ofzo?
Dat was eergisteren toch? Heb ik ook gewoon zelf toegegeven.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij zich klem gelult met zijn linkse praat. Hij is er ook nooit op terug gekomen.
Van een allochtoon mag je niets zeggen volgens deadprez. Maar autochtonen mag je gewoon voor vieze tokkies uitmaken. Lang leven links!quote:
Ja maar als jij dan volhoudt dat ik een idioot bent, maar ik en een paar andere jou klem krijgen. Dan moet je toch toegeven dat ik geen complete mentale retardatie heb.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was eergisteren toch? Heb ik ook gewoon zelf toegegeven.
Natuurlijk mag dat welquote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Van een allochtoon mag je niets zeggen volgens deadprez. Maar autochtonen mag je gewoon voor vieze tokkies uitmaken. Lang leven links!
Jij verdiend toch een goede pak rammel met de riemquote:
House is geloof ik een moslim of zo? Die krijgt een of andere vent die haar wel even africht.Zo eentje die heel erg stinkt.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij verdiend toch een goede pak rammel met de riem
Linkse Gutmenschquote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Van een allochtoon mag je niets zeggen volgens deadprez. Maar autochtonen mag je gewoon voor vieze tokkies uitmaken. Lang leven links!
Ik had mezelf klemgepraat, dat had verder weinig met jou te maken. Ik geef alcohol de schuld. Maar goed, ik heb helemaal nooit gezegd dat je een retard bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar als jij dan volhoudt dat ik een idioot bent, maar ik en een paar andere jou klem krijgen. Dan moet je toch toegeven dat ik geen complete mentale retardatie heb.
capuchon_jongen, alsjeblieft, ik vind je echt totaal niet boeiend. Ga gewoon wegquote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij verdiend toch een goede pak rammel met de riem
Ik snap links niet, allochtonen verdedigen steeds voor ze in de bres springen. En autochtonen als de slechteriken zien.quote:
Je kan best stellen dat het Hongaars een geisoleerde taal is jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, Uralische talen inderdaad. Volgens mij wordt het Estisch daar ook tot gerekend. Ik zit zelf niet in de talen maar ik vind het wel leuk om er dingen over te lezen. Vooral geisoleerde talen zijn best fascinerend
Ja maar kijk ik zit hier gewoon serieus mee te doen komt die house of holy trollen. Dat is alles mijn man.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had mezelf klemgepraat, dat had verder weinig met jou te maken. Ik geef alcohol de schuld. Maar goed, ik heb helemaal nooit gezegd dat je een retard bent.
Ja, waar tover je deze onzin nou weer vandaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
House is geloof ik een moslim of zo? Die krijgt een of andere vent die haar wel even africht.Zo eentje die heel erg stinkt.
Oh dat zou kunnen, heb het topic verder niet zo gevolgd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar kijk ik zit hier gewoon serieus mee te doen komt die house of holy trollen. Dat is alles mijn man.
Of zo? Nergens duidelijk maar je hebt een mocro in je fobo en zo. Zou me dus niet verbazen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, waar tover je deze onzin nou weer vandaan?
Ja, en ze hebben allemaal Wajong en dat soort dingen, zootje gore nozems.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik snap links niet, allochtonen verdedigen steeds voor ze in de bres springen. En autochtonen als de slechteriken zien.
Right... Ik zit ongeveer 10km af van een zeer belangerijke Amerikaanse basis die nu momenteel gesloten is maar tijdens de eerste golf oorlog zeer veelvuldig werd gebruikt voor bombardementenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Jij hebt nog het geluk dat je op het platteland zit. Ik zit midden in het (politieke) hart.
Nou dit wordt wel een beetje obsessief zo hequote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar kijk ik zit hier gewoon serieus mee te doen komt die house of holy trollen. Dat is alles mijn man.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Of zo? Nergens duidelijk maar je hebt een mocro in je fobo en zo. Zou me dus niet verbazen.
Tss... Partij trekken voordat je de situatie bekijkt.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, heb het topic verder niet zo gevolgd.
I know.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Probleem is denk ik dat psychologische toestanden niet gewaardeerd worden in combinatie met wapens. Zeelfs ik zou niet aan de bak komen, en ik heb niet eens volledige schiofrenie slechts iets wat verwant is aan.
Ohquote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Right... Ik zit ongeveer 10km af van een zeer belangerijke Amerikaanse basis dus nu momenteel gesloten is maar tijdens de eerste golf oorlog zeer veelvuldig werd gebruikt voor bombardementen
Jij kan ook gewoon weg gaan hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
capuchon_jongen, alsjeblieft, ik vind je echt totaal niet boeiend. Ga gewoon weg
Oh ok, goede redeneringquote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Of zo? Nergens duidelijk maar je hebt een mocro in je fobo en zo. Zou me dus niet verbazen.
hehehquote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tss... Partij trekken voordat je de situatie bekijkt.Tis maar goed dat jij geen Putin bent want dan was de wereld nu al kloten.
Lijkt me inderdaad beter. Vrouwen in oorlog topicsquote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon weg gaan hoor.
ze zijn overal open je ogen!1quote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef switchboy het volgende:
Ik was even dota 2 spelen, daar waren ze ook al. De Russen
Baskisch is pas geisoleerd! Echt bizar.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je kan best stellen dat het Hongaars een geisoleerde taal is jaEn er is echt bijna geen 1 woord wat te vergelijken is met de Germaanse taal
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef switchboy het volgende:
Ik was even dota 2 spelen, daar waren ze ook al. De Russen
Heb jij ook een gevoeligheid voor alcohol? Man man als ik soldaat was en ik zou wat alcohol in mijn handen krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
I know.![]()
Ik blijf dus thuis als de pleuris uitbreekt. Mja ik heb last van constant terugkerende psychoses, dus opzich best goed als ze mijn geen wapen in de handen drukken.
Die hebben hier niets te zoeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad beter. Vrouwen in oorlog topics.
Nou gelukkig zeg, nu is je regio no#1 doelwit voor de Russen. Anders was het relatief insignificant.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
DHL wilde het kopen... Maar dat is niet doorgegaan gelukkig
Ja, daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Je kan best stellen dat het Hongaars een geisoleerde taal is ja En er is echt bijna geen 1 woord wat te vergelijken is met de Germaanse taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |