Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En jij komt de kont van house kussen?
Wel fijn dat je toch nog tot rationaliteit in staat bent, misschien moet je dat vaker laten merkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Woedeaanval? Ik voel niet eens woede. Maar rationeel gezien gedraag je je gewoon als een idiote trut. Dus bagatelliseer het niet door te zeggen dat ik het zeg uit woede.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En jij komt de kont van house kussen?
Preciesquote:Op maandag 3 maart 2014 19:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja die agglutinatie is dat toch? Van die ontzettend lange woorden krijg je dan. In het Turks is dat ook, maar het Fins en Hongaars zijn er wel heel erg in.
klopt, doeiquote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te kennen om te weten dat je een stoere trut bent.
www.postcrossing.comquote:
Nou nou, wat een diss zegquote:
Je geeft het tenminste toe.quote:
Dus dit is je vriendin Deadprez? Jullie zitten de hele dag wat te FOK!en samen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Dit plaatje verliest zo wel alle betekenis.
nogal jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Dit plaatje verliest zo wel alle betekenis.
jeweettogzellufquote:
Gisteren heeft hij zich klem gelult met zijn linkse praat. Hij is er ook nooit op terug gekomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je loopt gewoon weer tegen je kunnen aan deadprez.
Linkse stakker.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij zich klem gelult met zijn linkse praat.
Ja, Uralische talen inderdaad. Volgens mij wordt het Estisch daar ook tot gerekend. Ik zit zelf niet in de talen maar ik vind het wel leuk om er dingen over te lezen. Vooral geisoleerde talen zijn best fascinerendquote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
PreciesIs echt kut zeg maar om het zachtjes uit te drukken... En ze denken ook dat Hongaars van het Fins afstamt. Zit je in de talen ofzo?
Dat was eergisteren toch? Heb ik ook gewoon zelf toegegeven.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij zich klem gelult met zijn linkse praat. Hij is er ook nooit op terug gekomen.
Van een allochtoon mag je niets zeggen volgens deadprez. Maar autochtonen mag je gewoon voor vieze tokkies uitmaken. Lang leven links!quote:
Ja maar als jij dan volhoudt dat ik een idioot bent, maar ik en een paar andere jou klem krijgen. Dan moet je toch toegeven dat ik geen complete mentale retardatie heb.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was eergisteren toch? Heb ik ook gewoon zelf toegegeven.
Natuurlijk mag dat welquote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Van een allochtoon mag je niets zeggen volgens deadprez. Maar autochtonen mag je gewoon voor vieze tokkies uitmaken. Lang leven links!
Jij verdiend toch een goede pak rammel met de riemquote:
House is geloof ik een moslim of zo? Die krijgt een of andere vent die haar wel even africht.Zo eentje die heel erg stinkt.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij verdiend toch een goede pak rammel met de riem
Linkse Gutmenschquote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Van een allochtoon mag je niets zeggen volgens deadprez. Maar autochtonen mag je gewoon voor vieze tokkies uitmaken. Lang leven links!
Ik had mezelf klemgepraat, dat had verder weinig met jou te maken. Ik geef alcohol de schuld. Maar goed, ik heb helemaal nooit gezegd dat je een retard bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar als jij dan volhoudt dat ik een idioot bent, maar ik en een paar andere jou klem krijgen. Dan moet je toch toegeven dat ik geen complete mentale retardatie heb.
capuchon_jongen, alsjeblieft, ik vind je echt totaal niet boeiend. Ga gewoon wegquote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij verdiend toch een goede pak rammel met de riem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |