Nee. Dat je daarom een Russische invasie wel tof vind wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Is het zo vreemd als ik vind dat de bevolking in de Krim bij Rusland mag horen, als ze dat willen door een referendum?
Er zit een verschil tussen "Wij verdienen meer aan Rusland dan andersom" en "Het is voor Rusland een groter probleem dan voor ons".quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
Net op NOS hebben ze bevestigd dat economische sancties tegen Rusland niet verstandig zijn. Aangezien wij (Europa) meer verdienen aan Rusland dan andersom.
Dan moet je vooral denken aan het gas en olie. Ik zou eigenlijk wel eens de bronnen willen zien van mensen die anders beweren.
Er is geen andere optie, een referendum mag niet en tegen separatisme wordt hard opgetreden.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee. Dat je daarom een Russische invasie wel tof vind wel.
Wie is 'ze'?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
Net op NOS hebben ze bevestigd dat economische sancties tegen Rusland niet verstandig zijn. Aangezien wij (Europa) meer verdienen aan Rusland dan andersom.
Dan moet je vooral denken aan het gas en olie. Ik zou eigenlijk wel eens de bronnen willen zien van mensen die anders beweren.
Het is voor Rusland geen enkel probleem, niemand doet er wat tegen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen "Wij verdienen meer aan Rusland dan andersom" en "Het is voor Rusland een groter probleem dan voor ons".
Net andersom, EU koopt meer van Rusland, dan dat zij invoeren zag ik op het journaal netquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik doelde natuurlijk op de economische sancties, gezien de post waar ik op reageerde.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is voor Rusland geen enkel probleem, niemand doet er wat tegen.
Die komen er toch niet, de EU heeft er ook veel last van als het gebeurt.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de economische sancties, gezien de post waar ik op reageerde.
Dat was niet het punt.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die komen er toch niet, de EU heeft er ook veel last van als het gebeurt.
Op zich kun je best de cijfers van im-en export op een rijtje zetten en daar een rekensommetje van maken. We importeren nou eenmaal veel gas als EU, en zij kopen minder van ons. Ik betwijfel de juistheid van deze theorie op zich niet.quote:
Misschien is het ook wel gewoon niet waar he.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Net zoals de vermeende etnische zuiveringen in Ossetië, waarom Rusland wel in moest grijpen. Achteraf bleek het eerder andersom te zijn maar daar maalt dan niemand meer om.
Rusland ontkent nu weer dat ze een ultimatum hebben gesteld. Uiteraard. De vertwijfeling is al gezaaid.
Alles wat van Fox komt moet je sowieso niet serieus nemen. Stelletje randdebielen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:39 schreef Nielsch het volgende:
Dankzij FOX gaan we Rusland vernietigen!
http://www.foxnews.com/op(...)without-firing-shot/
Dat is aanzienlijk. Al vraag ik me wel af in hoe verre dat uit goud en SDR's bestaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:37 schreef Charismatisch het volgende:
Relevant i.v.m. economische sancties?
Reserves of foreign exchange and gold
China $3,820,000,000,000
Japan $1,268,000,000,000
European Union $863,800,000,000
Saudi Arabia $739,500,000,000
Switzerland $531,100,000,000
Russia: $515,600,000,000
Het is al zinnig om erover te praten als ze genoemd worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is nogal onzin om over sancties te praten als die er toch niet komen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:39 schreef Nielsch het volgende:
Dankzij FOX gaan we Rusland vernietigen!
http://www.foxnews.com/op(...)without-firing-shot/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |