Jij hebt inside informatie?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan kan het te laat zijn , poetin is nog niet klaar hoor
Als ze het nu zouden ondertekenen, kun je er gif op innemen dat de pro-Russische partijen gaan winnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, het is ondemocratisch om het nu te tekenen als een niet-gekozen regering terwijl het nog meer de vraag is of pro-EU partijen gaan winnen bij de verkiezingen.
Volgens mij kunnen die treinen sowieso niet over ons spoor heen. Althans ik dacht dat de grens tussen verschillende spoortypen ergens bij rusland in de buurt lag.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Onze grootste vijand (het nederlands spoor) wordt straks onze grootste vriend
Dit lijkt me het eerste nieuws in uren weer, niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef Chazr het volgende:
[..]
http://www.nato.int/cps/en/natolive/news_107711.htm
Te laat zijn? Bedoel je dat de Russen doorstoten tot Kiev?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Spannende tijden. Gaat Poetin verder WO3 wat eerder dan ik dacht.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat er uit de consultaties zal worden geconcludeerd dat artikel 4 hier op z'n plaats is.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef Chazr het volgende:
[..]
http://www.nato.int/cps/en/natolive/news_107711.htm
je bedoelt oorlog. WO3 zou pas zijn als veel landen ermee zich gaan bemoeien, maar als rusland aanvalt zit europa eerst nog 3 weken te vergaderen, en de VS denkt, meh.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Spannende tijden. Gaat Poetin verder WO3 wat eerder dan ik dacht.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Spannende tijden. Gaat Poetin verder WO3 wat eerder dan ik dacht.
Polen schijt waarschijnlijk peuken om de oefeningen van Rusland bij Kalingrad.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat er uit de consultaties zal worden geconcludeerd dat artikel 4 hier op z'n plaats is.
Niet ondenkbaar de houding van de EU met name is zwak. En wil de VS een oorlog met Rusland? In dat licht zou Rusland het best kunnen proberen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Te laat zijn? Bedoel je dat de Russen doorstoten tot Kiev?
Dan houden we weer een 'spoedvergadering' over 5 dagenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
je bedoelt oorlog. WO3 zou pas zijn als veel landen ermee zich gaan bemoeien, maar als rusland aanvalt zit europa eerst nog 3 weken te vergaderen, en de VS denkt, meh.
Daarom denk ik dat het niet onmogelijk is dat Poetin voor meer gaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]Poetin gaat niet verder dan de Krim, en de NAVO doet niks.
Wat kan jij zeggen over CNN dan? Je kijkt toch geen televisie? Nogal tegenstrijdig vind je niet, misschien dat het wat meer zegt over de credibiliteit van wat je hier pretendeert.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je vooral CNN volgen als je op de hoogte wilt blijven van de werkelijkheid......
quote:
Wat een onzin. Ze hebben er geen enkel voordeel bij om dat te doen, ze kweken alleen maar anti-Russische sedimenten.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar de houding van de EU met name is zwak. En wil de VS een oorlog met Rusland? In dat licht zou Rusland het best kunnen proberen.
Dat geloof ik wel, maar je kunt natuurlijk niet zeggen dat je soevereiniteit wordt bedreigd omdat een buurland op eigen grondgebied oefeningen houdt.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:31 schreef k3vil het volgende:
[..]
Polen schijt waarschijnlijk peuken om de oefeningen van Rusland bij Kalingrad.
Oh jawel hoor, noem het maar ervaring. En goede contacten.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wat kan jij zeggen over CNN dan? Je kijkt toch geen televisie? Nogal tegenstrijdig vind je niet, misschien dat het wat meer zegt over de credibiliteit van wat je hier pretendeert.
Het lijkt me dat waar jij je informatie weghaalt ook niet echt bijdraagt aan een breed perspectief
Poetin heeft er geen enkel voordeel bij, alleen maar nadeel.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat het niet onmogelijk is dat Poetin voor meer gaat.
Lachte me kapot net toen ik dat plaatje zag, moest het ook ff uploaden en plaatsen.quote:
Nee, maar het kan wel een artikel 5 aanvraag van de oekraine versoepelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat er uit de consultaties zal worden geconcludeerd dat artikel 4 hier op z'n plaats is.
Proestquote:Op maandag 3 maart 2014 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, noem het maar ervaring. En goede contacten.
Wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel een artikel 5 aanvraag van de oekraine versoepelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |