Zegt de regering van Oekraïne dat ook? CNN bericht nog gewoon dat ze tegenstrijdige berichten krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, want de berichten over het ultimatum zijn nep. Zowel de Russen als de regering van Oekraïne zegt dat.
ja joh ontzettend verstandig voor iemand die in de bak zat voor machtsmisbruik.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze praat wel verstandig, nu onmiddellijk dat associatieverdrag tekenen voor poetin de volgende truc uithaalt
quote:
twitter:shaunwalker7 twitterde op maandag 03-03-2014 om 16:31:19Just spoke to UKR defence min source who is on a base now. Neither he nor base commanders heard about 0300GMT ultimatum, say prob nonsense. reageer retweet
Moet je vooral CNN volgen als je op de hoogte wilt blijven van de werkelijkheid......quote:Op maandag 3 maart 2014 20:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zegt de regering van Oekraïne dat ook? CNN bericht nog gewoon dat ze tegenstrijdige berichten krijgen.
Politiek proces, die is zo schuldig aan machtsmisbruik als Piet de weerman van SBS 6.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja joh ontzettend verstandig voor iemand die in de bak zat voor machtsmisbruik.
Nee, daar gaat Poetin nooit mee akkoord, dan moet Russische tijd worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:21 schreef Ali_boo het volgende:
Komt er nu een invsie van de Russen om 4 uur in de ochtend onze tijd?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat Poetin nooit mee akkoord, dan moet Russische tijd worden.
Flikker nou eens op met je complot onzin, ik volg verschillende nieuwsbronnen waaronder CNN, maar ik kijk net zo goed naar RT, twitterbronnen etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je vooral CNN volgen als je op de hoogte wilt blijven van de werkelijkheid......
Ze is gewoon corrupt en tevens prijst ze antisemieten.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Politiek proces, die is zo schuldig aan machtsmisbruik als Piet de weerman van SBS 6.
onderbouwing?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Politiek proces, die is zo schuldig aan machtsmisbruik als Piet de weerman van SBS 6.
flikker zelf op, jij roept zeker ook meteen troll als iemand een andere mening heeft of niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je complot onzin, ik volg verschillende nieuwsbronnen waaronder CNN, maar ik kijk net zo goed naar RT, twitterbronnen etc.
http://rt.com/news/russia-dismiss-ultimatum-ukraine-644/quote:Op maandag 3 maart 2014 20:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zegt de regering van Oekraïne dat ook? CNN bericht nog gewoon dat ze tegenstrijdige berichten krijgen.
ik ben van mening dat als je minister van buitenlandse zaken een grote bek heeft het land dit ook moet uitdragen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij bent dus voor economische sancties?
Vroeger was ze nog best knapquote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef DeJori het volgende:
Over een paar minuten begint een interview met Yulia Tymoshenko bij Amanpour (CNN) voor de geintresseerden.
http://www.nato.int/cps/en/natolive/news_107711.htmquote:Secretary General announces North Atlantic Council to meet following Poland's request for Article 4 consultations
The North Atlantic Council, which includes the ambassadors of all 28 NATO Allies, will meet on Tuesday 4 March, following a request by Poland under article 4 of NATO's founding Washington Treaty.
Under article 4 of the Treaty, any Ally can request consultations whenever, in the opinion of any of them, their territorial integrity, political independence or security is threatened.
The developments in and around Ukraine are seen to constitute a threat to neighboring Allied countries and having direct and serious implications for the security and stability of the Euro-Atlantic area.
Niemand wint in dit soort conflicten. Je leidt ook wel gezichtsverlies als je Poetin nu gewoon z'n gang laat gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:24 schreef UpsideDown het volgende:
Het lijkt mij trouwens niet verstandig dat de EU en de VS Rusland gaan sanctioneren, daar hebben hebben ze zichzelf ook mee te pakken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat Poetin nooit mee akkoord, dan moet Russische tijd worden.
Ze gaan de basis niet opblazenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben van mening dat als je minister van buitenlandse zaken een grote bek heeft het land dit ook moet uitdragen.
Ik weet nog niet waar ik voor ben in dit conflict, aan de ene kant zeg ik, hun nieuwe regering is pro europees dus trap rusland eruit en lang leve europa, aan de andere kant snap ik militair ingrijpen in een autonome staat na een staatsgreep als je om hulp vraagt. We zullen moeten afwachten of rusland echt de oorlog verklaart en de basis opblaast, slachting van mensen die opgesloten zijn valt voor mij buiten hulp bieden.
dat staat er los vanquote:
Zelfs nu ze wat ouder is spreekt het in ieder geval voor haar dat ze zich goed verzorgt, kun je van sommige andere wereldleiders niet zeggenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vroeger was ze nog best knap
Daar kan ze beter mee wachten tot er verkiezingen zijn geweest, anders haal je wel heel makkelijk mensen over die in Russisch georiënteerde gebieden wonen dat hun plaatsgenoten wel eens gelijk kunnen hebben over de nieuwe Kievregering.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze praat wel verstandig, nu onmiddellijk dat associatieverdrag tekenen voor poetin de volgende truc uithaalt
Onzin, het is ondemocratisch om het nu te tekenen als een niet-gekozen regering terwijl het nog meer de vraag is of pro-EU partijen gaan winnen bij de verkiezingen.quote:
dan kan het te laat zijn , poetin is nog niet klaar hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar kan ze beter mee wachten tot er verkiezingen zijn geweest,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |