Mwah, heb ze lelijker gezien. Ook stukken mooier overigens.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nieuw uitshirt volgend seizoen?
[ afbeelding ]
Is prima, die komt normaal gesproken na Van Gastel pas aan de beurt als hoofdcoach en zo lang zou hij toch niet bij de club gebleven zijn. Kan hij beter ergens anders (meer) ervaring op doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208790
Vind het geen mooi shirt maar echt lelijk issie nou ook weer niet. Het is in ieder geval beter dan zwart-met-roze.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem best aardig, maar vind het ook meer lijken op een trainingsshirt dan op een wedstrijdshirt.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, met die man komen we niet echt vooruit commercieel gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:46 schreef PIETR het volgende:
Zal wel een onzin gerucht zijn. Was ook te mooi om waar te zijn. Want Koevermans
Deze gaat het toch niet worden. Is een foto soep van het uitshirt van Denemarken zag ik net.quote:
Mogen we blij mee zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Deze gaat het toch niet worden. Is een foto soep van het uitshirt van Denemarken zag ik net.
Het uitshirt van Denemarken met een Feyenoord logo er opquote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Lees eens 2 reacties terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Het uitshirt van Denemarken met een Feyenoord logo er op
Mooi shirt.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig. Afzichtelijk ding.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Deze gaat het toch niet worden. Is een foto soep van het uitshirt van Denemarken zag ik net.
Dit shirt maar dan met groene strepen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |