Er is geen haalbare trainer in de wereld die progressie bij Feyenoord kan bewerkstelligen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord gaat totaal niet vooruit met een trainer als Fred Rutten. Die gaat de boel daar dus pappen en nat houden, wellicht tot Van Gastel er klaar voor is. Dus totaal geen progressie, maar stilstand. Dat is niet des Feyenoords.
Jawel, Bert van Marwijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen haalbare trainer in de wereld die progressie bij Feyenoord kan bewerkstelligen.
Hey, een post met inhoud. Tijd voor de quote-knop.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als Fred Rutten gewoon een goede basis neerlegt waarop van Gastel verder kan bouwen heeft hij het gewoon goed gedaan. We moeten gewoon niet denken dat we mee kunnen doen voor het kampioenschap. Daar hebben wij ten eerste het kapitaal niet voor waardoor wij de selectie niet kunnen versterken.
PSV wil nu die spits van Standard halen, maar die heeft een afkoopsom van 8 miljoen in het contract staan. Dat PSV daar überhaupt aan wordt gelinkt laat het verschil zien.
Gewoon een goede basis neerleggen, wat Rutte kan en dan pas van Gastel ervoor zetten.
Pluspunt is dat van Gastel nu met twee trainers te maken krijgt en zijn eigen voetbalvisie waarschijnlijk nog verder kan ontwikkelen in de luwte van een andere hoofdtrainer.
Net zoals jij, met als verschil dat jou dat niet in dank wordt afgenomenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je wordt hartelijk bedankt voor het tentoonspreiden van je incompetentie.
waarom zegt die droeftoeter van een van gangelen dat dan niet, nu is het een nog grotere lafbek...quote:
Je overschat Rutten danig. Hij had bij PSV, Twente en Vitesse een zeer goede selectie. Daar heeft hij nooit het maximale uitgehaald. Rutten heeft bij Feyenoord geen beschikking over een goede selectie. Daar komt bij dat het type voetbal dat bij Feyenoord wordt gespeeld niet het voetbal is van Rutten.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als Fred Rutten gewoon een goede basis neerlegt waarop van Gastel verder kan bouwen heeft hij het gewoon goed gedaan. We moeten gewoon niet denken dat we mee kunnen doen voor het kampioenschap. Daar hebben wij ten eerste het kapitaal niet voor waardoor wij de selectie niet kunnen versterken.
PSV wil nu die spits van Standard halen, maar die heeft een afkoopsom van 8 miljoen in het contract staan. Dat PSV daar überhaupt aan wordt gelinkt laat het verschil zien.
Gewoon een goede basis neerleggen, wat Rutte kan en dan pas van Gastel ervoor zetten.
Pluspunt is dat van Gastel nu met twee trainers te maken krijgt en zijn eigen voetbalvisie waarschijnlijk nog verder kan ontwikkelen in de luwte van een andere hoofdtrainer.
Rutten lijkt me nou niet een wanhoopspoging, Van Gaal dat was pas een wanhoopspoging geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef Shreyas het volgende:
Als je dacht dat het na de nederlaag tegen Ajax niet erger kon voor Feyenoord kwam je vanmorgen bedrogen uit. Fred Rutten naar Feyenoord, wat een wanhoopspoging is dat dan. Niet alleen teleurstellend, maar ook nog eens gênant. Een trainer die met een Twentse achtergrond, die niet eens bovenmaats gepresteerd heeft bij FC Twente, PSV en Vitesse. In dat geval was Van Gastel toch een betere optie geweest.
Van Gaal is een Ajacied, Rutten is een Tukker die bij PSV heeft gezeten en verantwoordelijk is voor Feyenoords grootste vernedering van deze eeuw. Het is hilarisch maar ook meelijwekkend dat Feyenoord nu met hem zit opgescheept. Ik kan me voorstellen dat de ''concurrentie'' zich op de dijen slaat van het lachen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:32 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Rutten lijkt me nou niet een wanhoopspoging, Van Gaal dat was pas een wanhoopspoging geweest.
Ga nou eens niet serieus op die gozer in, Paul.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:32 schreef J.Pistone het volgende:
Rutten lijkt me nou niet een wanhoopspoging, Van Gaal dat was pas een wanhoopspoging geweest.
Waarom zou Van Gangelen dat moeten zeggen? Hij moet helemaal zelf weten naar welke club hij graag kijkt in het weekendquote:Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
waarom zegt die droeftoeter van een van gangelen dat dan niet, nu is het een nog grotere lafbek...
Moet wel gezegd worden, Pelle had zich ook wel wat netter kunnen bewoorden als (ex)aanvoerdert
Het maximale van Feyenoord is een tweede plaats, dat zal hij inderdaad niet halen nee, maar als hij volgend jaar gewoon Europees voetbal haalt is het prima.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je overschat Rutten danig. Hij had bij PSV, Twente en Vitesse een zeer goede selectie. Daar heeft hij nooit het maximale uitgehaald. Rutten heeft bij Feyenoord geen beschikking over een goede selectie. Daar komt bij dat het type voetbal dat bij Feyenoord wordt gespeeld niet het voetbal is van Rutten.
Ze doen maar. Ik lig er niet wakker van.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Gaal is een Ajacied, Rutten is een Tukker die bij PSV heeft gezeten en verantwoordelijk is voor Feyenoords grootste vernedering van deze eeuw. Het is hilarisch maar ook meelijwekkend dat Feyenoord nu met hem zit opgescheept. Ik kan me voorstellen dat de ''concurrentie'' zich op de dijen slaat van het lachen.
Vind jij Rutten een prima keuze dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen maar. Ik lig er niet wakker van.
Enige die wakker liggen zijn zij. Door die grote neuzen kunnen ze niet op hun buik slapen: toch de prettigste lighouding.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En wat was Koeman voordat hij kwam ?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Gaal is een Ajacied, Rutten is een Tukker die bij PSV heeft gezeten en verantwoordelijk is voor Feyenoords grootste vernedering van deze eeuw. Het is hilarisch maar ook meelijwekkend dat Feyenoord nu met hem zit opgescheept. Ik kan me voorstellen dat de ''concurrentie'' zich op de dijen slaat van het lachen.
Zo, die zit. Je scoort in ieder geval meer met je opmerkingen, dan Feyenoord met de nieuwe trainer.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige die wakker liggen zijn zij. Door die grote neuzen kunnen ze niet op hun buik slapen: toch de prettigste lighouding.
Shreyas is ook wel een heel treurig geval. Die wordt zelfs in het eigen topic door iedereen uitgelachen dus zoekt hij zijn heil maar elders.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige die wakker liggen zijn zij. Door die grote neuzen kunnen ze niet op hun buik slapen: toch de prettigste lighouding.
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Shreyas is ook wel een heel treurig geval. Die wordt zelfs in het eigen topic door iedereen uitgelachen dus zoekt hij zijn heil maar elders.
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Val die mensen hier eens niet lastig.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo, die zit. Je scoort in ieder geval meer met je opmerkingen, dan Feyenoord met de nieuwe trainer.
Ik val niemand lastig. Ik heb begrip voor het feit dat een hoop Feyenoorders niet gelukkig zijn met de keuze voor Rutten.quote:
Ze spreken daar nog altijd met lof over hem, ook weinig mis mee om hem bij Feyenoord neer te zettenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je overschat Rutten danig. Hij had bij PSV, Twente en Vitesse een zeer goede selectie. Daar heeft hij nooit het maximale uitgehaald. Rutten heeft bij Feyenoord geen beschikking over een goede selectie. Daar komt bij dat het type voetbal dat bij Feyenoord wordt gespeeld niet het voetbal is van Rutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |