SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 03-03-2014 12:22:46 ]
ik zit nu met mijn geschminkte bakkes in de bus in Utrecht, net op de HU ook al wazige blikken gekregenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zit nu met mijn geschminkte bakkes in de bus in Utrecht, net op de HU ook al wazige blikken gekregen
En zaterdag 6000kcal bulk gezet dus gister niks hoeven eten. Carnaval ja tog?
Mensen boven de rivieren
Ik ga vanavond ook wel weer, maar wel met tegenzin dus stiekem vier ik niks snapjequote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zit nu met mijn geschminkte bakkes in de bus in Utrecht, net op de HU ook al wazige blikken gekregen
En zaterdag 6000kcal bulk gezet dus gister niks hoeven eten. Carnaval ja tog?
Mensen boven de rivieren
okquote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Klokov het volgende:
Wat een bar slechte muziek in de OP Seto, zelfs van jou had ik beter verwacht
sorry baequote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Awesome_ het volgende:
Seto wil je me nooit meer zo laten schrikken trouwens!!!
Howard Kleiner?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook wel weer, maar wel met tegenzin dus stiekem vier ik niks snapje
Hoe is je outfit?
all-in fitness in zuilen.quote:
vrijdag was het goed te doen, zaterdag was het een stuk minder.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook wel weer, maar wel met tegenzin dus stiekem vier ik niks snapje
Hoe is je outfit?
niet zo gek he met zo'n matige outfitquote:Op maandag 3 maart 2014 12:30 schreef Drinky het volgende:
Niemand met mijn facegrikas of outfit rond zien lopen
hey man kom vechten dan kreeg veel complimenten en dikke chicks konden niet van me afblijven.quote:
Moet je eens een morphsuit aandoen, alle chick zitten aan je kontquote:Op maandag 3 maart 2014 12:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
hey man kom vechten dan kreeg veel complimenten en dikke chicks konden niet van me afblijven.
Srs bijna gangraped door 3 fat chicks in een club
Ben ik ook wel eens geweest. Wel de beste die ik tot nu toe in Utrecht gevonden heb.quote:
Misschien moet ik volgens jaar ook carnaval gaan vieren dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Srs bijna gangraped door 3 fat chicks in een club
Heb kleine pener durf geen morphsuitquote:Op maandag 3 maart 2014 12:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Moet je eens een morphsuit aandoen, alle chick zitten aan je kont
Ja zijn weinig betere. Desondanks redelijk karig als je echt een fully loaded gym gewend bent. Maar je hebt er alles om groot te worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens geweest. Wel de beste die ik tot nu toe in Utrecht gevonden heb.
Typisch sapquote:Op maandag 3 maart 2014 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien moet ik volgens jaar ook carnaval gaan vieren dan.
Daarvoor heb je ook een heuptasje, "om je telefoon en portemonnee in te doen".quote:
wow?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou dit topic eigenlijk solo vol posten.
dus?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nu vier bananen opeten omdat ik de tros met bananen per ongeluk op de grond liet vallen en ze opengebarsten waren.
Kk libiequote:Op maandag 3 maart 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nu vier bananen opeten omdat ik de tros met bananen per ongeluk op de grond liet vallen en ze opengebarsten waren.
in de blender duwenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raymond, hoe is het, waar was je?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dus?
dagelijkse middag/pwo snack, 4 bananen
Niet iedereen snoept hier van de skittles.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dus?
dagelijkse middag/pwo snack, 4 bananen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |