quote:
Deze fraaie dame heeft een voluptueuze boezem. Ik als promiscue jongeman kan dat zeer waarderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Praat eens met een beetje met respect over deze klasse-dame.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Niks mis mee.quote:7 mrt 3-Daagse van West-Vlaanderen
8 mrt Strade Bianche
9 mrt Parijs - Nice
Strade Bianchequote:Op maandag 3 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wieleragenda van deze week
[..]
Niks mis mee.
Dat niet maar wel toppertje.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Strade Bianche
Mooiste koers van het jaar.
Bogarde wordt toch gezocht door justitie en is ie niet al z'n geld kwijt ?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bogarde wordt toch gezocht door justitie en is ie niet al z'n geld kwijt ?
Oh ik zeg ook niet dat ik haar niet mooi vind, maar zwijmelen over vrouwen doe ik niet hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze vrouw kun je gewoon niet niet mooi vinden.
Courgettes waren in de aanbieding bij de LIDL.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo boodschappen doen, nog iemand suggesties voor wat voedsel vanmiddag?
ajacied422 lijkt mij dan wel weer grappigquote:Op maandag 3 maart 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe mod geen Ajacied, dan stop ik ermee.
Stijn4modquote:Op maandag 3 maart 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe mod geen Ajacied, dan stop ik ermee.
typisch jij lijkt mij een goede modquote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ajacied422 lijkt mij dan wel weer grappig
Je moet je identiteitsbewijs opsturen he, die heeft Stijn natuurlijk nog niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ajacied422 lijkt mij dan wel weer grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |