Dit dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:42 schreef HexHunter het volgende:
In '62 was het veel dichterbij dan nu.
TT is derhalve onterecht verklaard.
Alsof jij in de peuterspeelzaal nooit ruzie had om een knikker...quote:Op maandag 3 maart 2014 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee wie. Maar hoe verklaar je anders het waarom van de volkomen achterlijke dingen die er nu gebeuren?
Dat doet deze baas alquote:Op maandag 3 maart 2014 14:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
steeds die kutkinderen die aan de macht zijn, nee ik wil dit stukje land hebben. Kanker op man ga fitnessen ga die frustraties tegemoet
Gewoon de kant van de russen kiezenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:01 schreef Cubs het volgende:
ALARM ALARM ALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE RUSSEN VALLEN AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zei ik over weer de volgende verzonnen crisis?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alsof jij in de peuterspeelzaal nooit ruzie had om een knikker...
Er is natuurlijk ook een ongelimiteerd aantal olie op aardequote:Op maandag 3 maart 2014 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zei ik over weer de volgende verzonnen crisis?http://www.telegraaf.nl/d(...)bankencrisis___.html
Als het scenario wat jij schetst waarheid wordt, zit onze huisconjo daar nog zo slecht niet in Castro Castro.quote:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze steeds wel weer iets nieuws aangrijpen om als een crisis aan te grijpen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook een ongelimiteerd aantal olie op aardeDit is niet eens een volgende. Dit is al aan de orde van de dag
Het Russische ingrijpen van nu is gewoon het bewijs dat voorheen Rusland altijd achter de coulissen aan de touwtjes trok. Dit een wanhopige poging van Poetin nog iets te redden van die invloed.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze steeds wel weer iets nieuws aangrijpen om als een crisis aan te grijpen.
Er is maar een crisis, en dat is die van de mensen die nooit genoeg hebben.
De gevolgen zijn onvoorspelbaar.quote:
Jouw naam verraadt geen partijdigheid?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:10 schreef chroestjov het volgende:
Allemaal bangmakerij, de NAVO en Rusland zijn gewoon een potje aan het schaken en de NAVO is aan de verliezende hand, alles is onder controle.
Tuurlijk zal er altijd wel een crisis zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 15:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze steeds wel weer iets nieuws aangrijpen om als een crisis aan te grijpen.
Er is maar een crisis, en dat is die van de mensen die nooit genoeg hebben.
Word je bang van mijn gebruikersnaam?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:10 schreef Nastico het volgende:
[..]
Jouw naam verraadt geen partijdigheid?
Blijkt dat ergens uit? Vraag me af of je de jr. bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Word je bang van mijn gebruikersnaam?
Je kan een potje schaken niet onder controle hebben. De tegenpartij is altijd onberekenbaar...quote:Op maandag 3 maart 2014 15:10 schreef chroestjov het volgende:
Allemaal bangmakerij, de NAVO en Rusland zijn gewoon een potje aan het schaken en de NAVO is aan de verliezende hand, alles is onder controle.
gewoon geen kant kiezen en ze allemaal de middelvinger geven en ze laten afvragen waar de neuk ze nou Eigenlijk mee bezig zijn met hun apekop .quote:Op maandag 3 maart 2014 14:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gewoon de kant van de russen kiezen
opgsloot.
Ik denk dat als iedereen die niets met een ander te maken heeft die ander ook met rust zou laten, de wereld er een stuk beter uit zou zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Tuurlijk zal er altijd wel een crisis zijnJij denkt dat als ze dit niet zouden "verzinnen" de wereld vredelievend samen hand in hand naar Sesamstraat zou kijken?
Je weet dat Stalin er meer heeft vermoord? En dat de joden sindsdien alles aangrijpen onder het mom van zieligheid om er op een of andere manier beter van te worden?quote:Het is echt grof, niet normaal en vooral heel kut wat dhr. Hitler heeft gedaan in WO II, en vooral de vervolging van joden is echt niet goed te praten maar wat zou EU/Rusland er toch een stuk beter uitzien als dat 1 groot land was...
Zeg dat maar tegen deep blue.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je kan een potje schaken niet onder controle hebben. De tegenpartij is altijd onberekenbaar...
Donder op zeg, bankencrisis is al jaren aan de gang, en nu doe jij alsof je het net bedacht hebt.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zei ik over weer de volgende verzonnen crisis?http://www.telegraaf.nl/d(...)bankencrisis___.html
Je hebt niet begrepen wat ik zei. Ik zei dat crisissen opgezet worden. Het is niet zo dat ze ineens ergens ontstaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Donder op zeg, bankencrisis is al jaren aan de gang, en nu doe jij alsof je het net bedacht hebt.
Dit dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je kan een potje schaken niet onder controle hebben. De tegenpartij is altijd onberekenbaar...
De koningin cadeau geven? Dus Brussel moet Russisch worden? Dat is de strategie?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit dus.
Geef een schaker je koningin spontaan cadeau en redelijke kans dat hij zo van slag is dat je de winst binnenhaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |