quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Lastpost het volgende:
Doe maar Schaken, een van de weinige die er toch niet slechter van kan gaan spelen.
Als dat het criterium is: logische keus. Al zou ik Mulder dan ook willen overwegen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Lastpost het volgende:
Doe maar Schaken, een van de weinige die er toch niet slechter van kan gaan spelen.
Las laatst dat die nog iets goed doet met één van de 3 ballen die ie op zich af krijgt.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dat het criterium is: logische keus. Al zou ik Mulder dan ook willen overwegen.
Ja, een echte topper met een reddingsratio van 33%.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Las laatst dat die nog iets goed doet met één van de 3 ballen die ie op zich af krijgt.
Bij elke bal richting onze keeper een hartverzakking, en dat nog een seizoen..quote:Op maandag 3 maart 2014 13:03 schreef Maastoren het volgende:
Het is toch te hopen dat Hahn 1e keeper wordt volgend seizoen. Serieus, nog een seizoen met Mulder trek ik echt niet.
lekker belangrijk die staartquote:Op maandag 3 maart 2014 13:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij elke bal richting onze keeper een hartverzakking, en dat nog een seizoen..
Dat zou inderdaad echt een marteling zijn. Hopelijk kan Hahn er meer van. Is op zich weinig voor nodig.
Hij moet nog wel even zijn haar kortwieken, die staart kan echt niet
Ja, je moet er wel een beetje representatief uit zien.quote:
Wat ik niet begrijp van Feijenoord is dat ze altijd met kandidaten komen als Van Gaal en Adriaanse. Trainers met een bepaald imago, werkwijze. Maar dan komen ze uit bij Rutten, dan zou Stevens logischer zijn als dat is wat je zegt te zoeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef Kerftminister het volgende:
Onbegrijpelijke aanstelling die Rutten.
Waarom kan Van Gastel niet gewoon voor de groep? Ga toch eens uit van lange termijn beleid verdomme.
Ach laat die jongen, die staart heeft wel wat. Mulder heeft een kop alsof ie op maandagochtend vroeg een riolering aan komt leggen in Rotterdam Noord.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij elke bal richting onze keeper een hartverzakking, en dat nog een seizoen..
Dat zou inderdaad echt een marteling zijn. Hopelijk kan Hahn er meer van. Is op zich weinig voor nodig.
Hij moet nog wel even zijn haar kortwieken, die staart kan echt niet
Hallo Jorien van den Herik.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel een beetje representatief uit zien.
Misschien konden ze 'm niet verstaanquote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Rutten was al een maand in gesprek met Feyenoord. Wel geinig dat geen enkel medium dat dan weet te melden.
Ze wisten allemaal geen reet dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Rutten was al een maand in gesprek met Feyenoord. Wel geinig dat geen enkel medium dat dan weet te melden.
Lastig afluisteren natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Van die twee in elk geval niet De Vrij. Janmaat is wel uit het juiste hout gesneden denk ik, maar heeft'ie er wel ervaring genoeg voor?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef H.FR het volgende:
Janmaat/Clasie/De Vrij zijn denk ik de opties, in willekeurige volgorde.
http://www.feyenoord.nl/n(...)volger-ronald-koemanquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Fred Rutten.
Is dit al bevestigd? Ik blijf voorlopig nog even hoop houden dat dit een slechte grap is.
Staat al op Feyenoord.nlquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Fred Rutten.
Is dit al bevestigd? Ik blijf voorlopig nog even hoop houden dat dit een slechte grap is.
True story bro.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Fred Rutten.
Ach ervaring... Op het veld is het toch een stuurloos zooitje en elke debiel kan de toss doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van die twee in elk geval niet De Vrij. Janmaat is wel uit het juiste hout gesneden denk ik, maar heeft'ie er wel ervaring genoeg voor?
Was het niet FRFC1908 die wist te melden dat Van Gaal gezien was bij De Kuip?quote:
Het kan natuurlijk ook gewoon over het Nederlands elftal gegaan zijn, die gesprekken.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Was het niet FRFC1908 die wist te melden dat Van Gaal gezien was bij De Kuip?
Rijnmond wist te melden dat Feyenoord al een keer of 4 met Van Gaal had gesproken.
indien Feyenoord al een maand in onderhandeling is met Fred Rutten dan zijn bovenstaande scenarios onwaarschijnlijk.
Neem eens de moeite om op feyenoord.nl te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Fred Rutten.
Ja ik kom net thuis joh.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Neem eens de moeite om op feyenoord.nl te kijken
Wie?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef Muto het volgende:
Die Botaka van Excelsior, is die nou eigendom van Feyenoord? Want ik kan me een verhaal herinneren dat hij daar speelde op advies van Van Geel?
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef Muto het volgende:
Die Botaka van Excelsior, is die nou eigendom van Feyenoord? Want ik kan me een verhaal herinneren dat hij daar speelde op advies van Van Geel?
Buitenspelertje.quote:
Daar wordt nog over beslist, door Fredje.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al nieuws over de nieuwe SUPERGEWELDIGE hoofdsponsor?
Contacten bij Chelsea natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar wordt nog over beslist, door Fredje.
Wiki zegt dat hij werd aangeboden bij Feyenoord, maar dat Van Geel geregeld heeft dat hij zich bij Excelsior mocht bewijzen. Dus zal geen eigendom van Feyenoord zijn.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Contacten bij Chelsea natuurlijk.
Logisch ook, er is al niet genoeg geld om het contract van Janmaat te verlengen. Dan kun je niet ook nog eens random talentjes contracteren en dan verhuren aan Excelsior. Helaas.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wiki zegt dat hij werd aangeboden bij Feyenoord, maar dat Van Geel geregeld heeft dat hij zich bij Excelsior mocht bewijzen. Dus zal geen eigendom van Feyenoord zijn.
Ah kijk. Nou, prima spelertje als ik zo de samenvattingen van Excelsior zie.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wiki zegt dat hij werd aangeboden bij Feyenoord, maar dat Van Geel geregeld heeft dat hij zich bij Excelsior mocht bewijzen. Dus zal geen eigendom van Feyenoord zijn.
Komt een stuk slimmer over dan zijn leeftijdgenoten.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/618437-rutten-goed-met-jonge-spelers.html
Boëtius.Topgozer in interviews.
En op het veld. Al vond ik dat hij gister te weinig lef toonde. Veel te vaak voor een vroege voorzet gekozen ipv de man proberen uit te spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/618437-rutten-goed-met-jonge-spelers.html
Boëtius.Topgozer in interviews.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt een stuk slimmer over dan zijn leeftijdgenoten.
twitter:NUsport twitterde op maandag 03-03-2014 om 13:56:39De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar Pellè. De aanklager wil een schriftelijke verklaring van de Italiaan. reageer retweet
Lag in de lijn der verwachting inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:59 schreef Heeinz het volgende:
twitter:NUsport twitterde op maandag 03-03-2014 om 13:56:39De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar Pellè. De aanklager wil een schriftelijke verklaring van de Italiaan. reageer retweet
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lag in de lijn der verwachting inderdaad.
Veltman mag zijn balletverhaal weer vertellenquote:De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar een actie van Feyenoord-speler Graziano Pellè tijdens de wedstrijd Feyenoord – Ajax op zondag 2 maart.
De aanklager wil een schriftelijke verklaring van Feyenoord en Pellè over een vermeende elleboogstoot tegen het hoofd van Ajax-speler Joël Veltman. De aanklager vraagt ook verklaringen aan Veltman en de arbitrage.
Feyenoord en Pellè hebben tot dinsdag 4 maart 11.00 uur de tijd om te reageren.
Hopelijk werkt het verzachtend. Ondanks dat het een domme actie is, belangrijke speler die we zo snel mogelijk weer terug moeten hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Veltman mag zijn balletverhaal weer vertellen
Wel sportief van Veltman.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Veltman mag zijn balletverhaal weer vertellen
Vrees dat we hem dit seizoen nog maar 3 keer in actie gaan zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het verzachtend. Ondanks dat het een domme actie is, belangrijke speler die we zo snel mogelijk weer terug moeten hebben.
Ik hoop het, want dat zou betekenen dat we geen play-offs spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrees dat we hem dit seizoen nog maar 3 keer in actie gaan zien.
Sfeer was sowieso een beetje gelaten.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Naast het team heb ik me gisteren kapot geërgerd aan "wij worden weer genaaid' spreekkoren. De rillingen kreeg ik er van.
Haha inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Naast het team heb ik me gisteren kapot geërgerd aan "wij worden weer genaaid' spreekkoren. De rillingen kreeg ik er van.
Sfeer was kut. Iedereen was druk bezig met kankeren op eigen spelers.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sfeer was sowieso een beetje gelaten.
Hele wedstrijd eigenlijk.
Ach ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Wat een gecalimero.
Ze (Schaken met name) mochten ook wel wat harder doorlopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Sfeer was kut. Iedereen was druk bezig met kankeren op eigen spelers.
Sfeer op basis van wat er in de wedstrijd gebeurd dus, niks mis mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Sfeer was kut. Iedereen was druk bezig met kankeren op eigen spelers.
De vrije trap die Pellè in de laatste minuut kreeg omdat hij Veltman een zetje gaf vond ik ook vrij apart.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ach ja.
Kuipers floot gelukkig behoorlijk goed.
Maar 2 echte fouten kunnen ontdekken: geen kaart geven aan Poulsen voor die overtreding op Clasie en buitenspel geven aan Schaken rond de 60e minuut.
Ik heb het niet over een duwovertreding. Was een paar minuten voor de kaart van Clasie (vergeldingsactie). Niet getoond in de samenvatting, dus ik heb geen beelden voor je..quote:Op maandag 3 maart 2014 14:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De vrije trap die Pellè in de laatste minuut kreeg omdat hij Veltman een zetje gaf vond ik ook vrij apart.
Maar voor de rest heeft hij prima gefloten![]()
En over Poulsen, Immers kreeg ook geen gele kaart toen hij Serero met twee handen wegduwde toen hij net opsprong.
Mr. Yellow raakte wel een beetje geïrriteerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:35 schreef H.FR het volgende:
Gio en Van Gastel blijven als het aan Rutten ligt.
Tegen Blind werd ook niet gefloten toen hij met twee handen in de rug van Immers duwde toen hij sprong ergens rond de 80e minuut, dus wat is je punt?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De vrije trap die Pellè in de laatste minuut kreeg omdat hij Veltman een zetje gaf vond ik ook vrij apart.
Maar voor de rest heeft hij prima gefloten![]()
En over Poulsen, Immers kreeg ook geen gele kaart toen hij Serero met twee handen wegduwde toen hij net opsprong.
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mr. Yellow raakte wel een beetje geïrriteerd.
Oh, dat zal ik dan waarschijnlijk vergeten zijn. Mijn oprechte excuses.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tegen Blind werd ook niet gefloten toen hij met twee handen in de rug van Immers duwde toen hij sprong ergens rond de 80e minuut, dus wat is je punt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je er nog überhaupt nog in geloofde...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren definitief afscheid genomen van de titel dit jaar.
Da's het verschil tussen jou en mij hé. Jij bent een pessimist, ik een optimist.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat je er nog überhaupt nog in geloofde...
Met de leegloop die je komende zomer kunt verwachten, omdat een aantal contracten in 2015 aflopen, niet omdat ze zo ont-zet-tend goed zijn, kon je voor het begin van het huidige seizoen ook wel voorspellen dat Feyenoord volgend seizoen geen kampioen gaat worden. Het seizoen erna ook niet, en het seizoen daarna waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag afscheid genomen van de titel van volgend jaar.
wat een kneus die ventquote:Op maandag 3 maart 2014 14:35 schreef H.FR het volgende:
Gio en Van Gastel blijven als het aan Rutten ligt.
Wie scoort er beter in de voorspelcompetitie der Feijenoorders?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's het verschil tussen jou en mij hé. Jij bent een pessimist, ik een optimist.
Ach, die ouwe Happel staat 6 puntjes voor. Vorig jaar was ik 2e volgens mij.. (niet achter Happelquote:
En dan toch afscheid genomen van de titel voor volgend jaar?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's het verschil tussen jou en mij hé. Jij bent een pessimist, ik een optimist.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag afscheid genomen van de titel van volgend jaar.
Geintje man, we winnen de CL.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dan toch afscheid genomen van de titel voor volgend jaar?
We raken pakweg vijf spelers kwijt en zelfs als je ze niet kwijtraakt ben je gewoon een leuk team voor een tweede of derde, met wat pech vierde plek.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dan toch afscheid genomen van de titel voor volgend jaar?
Dan gaat sowieso eerst het Maasgebouw eraan bij Feyenoord.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef onlogisch het volgende:
Nee, met Rutten zie ik het helemaal niet zitten. Ik geef de beste man ook maar 15 of 20 wedstrijden.
Dan is Rutten een betere keus.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:33 schreef Adames het volgende:
rutten is net te vroeg besloten, huub stevens is weer beschikbaar
Ben het vergeten voor gisteren anders had ik 11 punten voor gestaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, die ouwe Happel staat 6 puntjes voor. Vorig jaar was ik 2e volgens mij.. (niet achter Happel)
Als Tante Lul dan Oomquote:Op maandag 3 maart 2014 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben het vergeten voor gisteren anders had ik 11 punten voor gestaan.
Ach joh, van Koeman werd ook niks verwacht.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geintje man, we winnen de CL.
Nee, met Rutten zie ik het helemaal niet zitten. Ik geef de beste man ook maar 15 of 20 wedstrijden.
Wie zouden er verkocht worden? Pellè, Janmaat? Misschien Clasie? Weet ook niet hoe het zit met de contracten.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We raken pakweg vijf spelers kwijt en zelfs als je ze niet kwijtraakt ben je gewoon een leuk team voor een tweede of derde, met wat pech vierde plek.
Er stroomt vrijwel niets in vanuit de jeugd (Slabbekoorn en Sleegers is nog te vroeg, de rest is poep). Manu, Woudenberg et cetera zijn ook povere voetballertjes.
Kortom, niets om op te hopen met onze huidige begroting en schuld..
Staat gewoon in de OP.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach joh, van Koeman werd ook niks verwacht.
[..]
Wie zouden er verkocht worden? Pellè, Janmaat? Misschien Clasie? Weet ook niet hoe het zit met de contracten.
Pellè, Janmaat, De Vrij, Clasie, Martins Indi, Immers, Schaken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
Wie zouden er verkocht worden? Pellè, Janmaat? Misschien Clasie? Weet ook niet hoe het zit met de contracten.
Probeer jij eens een fatsoenlijke club te vinden voor die laatste drie in je rijtje.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Pellè, Janmaat, De Vrij, Clasie, Martins Indi, Immers, Schaken.
Had geen zin om het op te zoekenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Staat gewoon in de OP.
Janmaat en De Vrij 2015, de rest 2016, Pellè 2017.
Van de potentiële te verkopen spelers dan hè.
Ik vraag me af aan wie je De Vrij, BMI, Immers en Schaken wil verkopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Huub Stevens had mij een betere keuze geleken inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:33 schreef Adames het volgende:
rutten is net te vroeg besloten, huub stevens is weer beschikbaar
Immers...... VERKOCHT?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Duitse/Engelse middenmoters.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had geen zin om het op te zoeken.
[..]
Ik vraag me af aan wie je De Vrij, BMI, Immers en Schaken wil verkopen.
Niemand koopt de Schaak nog. Al ver de 30 gepasseerd. En op basis waarvan kopen ze hem?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Duitse/Engelse middenmoters.
Schaken naar Turkije.
Immers zou ik lekker houden.
Die gaat gewoon naar een Championship club.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Immers...... VERKOCHT?Voor een krentebol zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |