quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Lastpost het volgende:
Doe maar Schaken, een van de weinige die er toch niet slechter van kan gaan spelen.
Als dat het criterium is: logische keus. Al zou ik Mulder dan ook willen overwegen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Lastpost het volgende:
Doe maar Schaken, een van de weinige die er toch niet slechter van kan gaan spelen.
Las laatst dat die nog iets goed doet met één van de 3 ballen die ie op zich af krijgt.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dat het criterium is: logische keus. Al zou ik Mulder dan ook willen overwegen.
Ja, een echte topper met een reddingsratio van 33%.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Las laatst dat die nog iets goed doet met één van de 3 ballen die ie op zich af krijgt.
Bij elke bal richting onze keeper een hartverzakking, en dat nog een seizoen..quote:Op maandag 3 maart 2014 13:03 schreef Maastoren het volgende:
Het is toch te hopen dat Hahn 1e keeper wordt volgend seizoen. Serieus, nog een seizoen met Mulder trek ik echt niet.
lekker belangrijk die staartquote:Op maandag 3 maart 2014 13:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij elke bal richting onze keeper een hartverzakking, en dat nog een seizoen..
Dat zou inderdaad echt een marteling zijn. Hopelijk kan Hahn er meer van. Is op zich weinig voor nodig.
Hij moet nog wel even zijn haar kortwieken, die staart kan echt niet
Ja, je moet er wel een beetje representatief uit zien.quote:
Wat ik niet begrijp van Feijenoord is dat ze altijd met kandidaten komen als Van Gaal en Adriaanse. Trainers met een bepaald imago, werkwijze. Maar dan komen ze uit bij Rutten, dan zou Stevens logischer zijn als dat is wat je zegt te zoeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef Kerftminister het volgende:
Onbegrijpelijke aanstelling die Rutten.
Waarom kan Van Gastel niet gewoon voor de groep? Ga toch eens uit van lange termijn beleid verdomme.
Ach laat die jongen, die staart heeft wel wat. Mulder heeft een kop alsof ie op maandagochtend vroeg een riolering aan komt leggen in Rotterdam Noord.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij elke bal richting onze keeper een hartverzakking, en dat nog een seizoen..
Dat zou inderdaad echt een marteling zijn. Hopelijk kan Hahn er meer van. Is op zich weinig voor nodig.
Hij moet nog wel even zijn haar kortwieken, die staart kan echt niet
Hallo Jorien van den Herik.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel een beetje representatief uit zien.
Misschien konden ze 'm niet verstaanquote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Rutten was al een maand in gesprek met Feyenoord. Wel geinig dat geen enkel medium dat dan weet te melden.
Ze wisten allemaal geen reet dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Rutten was al een maand in gesprek met Feyenoord. Wel geinig dat geen enkel medium dat dan weet te melden.
Lastig afluisteren natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Van die twee in elk geval niet De Vrij. Janmaat is wel uit het juiste hout gesneden denk ik, maar heeft'ie er wel ervaring genoeg voor?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef H.FR het volgende:
Janmaat/Clasie/De Vrij zijn denk ik de opties, in willekeurige volgorde.
http://www.feyenoord.nl/n(...)volger-ronald-koemanquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Fred Rutten.
Is dit al bevestigd? Ik blijf voorlopig nog even hoop houden dat dit een slechte grap is.
Staat al op Feyenoord.nlquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Fred Rutten.
Is dit al bevestigd? Ik blijf voorlopig nog even hoop houden dat dit een slechte grap is.
True story bro.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Fred Rutten.
Ach ervaring... Op het veld is het toch een stuurloos zooitje en elke debiel kan de toss doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van die twee in elk geval niet De Vrij. Janmaat is wel uit het juiste hout gesneden denk ik, maar heeft'ie er wel ervaring genoeg voor?
Was het niet FRFC1908 die wist te melden dat Van Gaal gezien was bij De Kuip?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |