Lag in de lijn der verwachting inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:59 schreef Heeinz het volgende:
twitter:NUsport twitterde op maandag 03-03-2014 om 13:56:39De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar Pellè. De aanklager wil een schriftelijke verklaring van de Italiaan. reageer retweet
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lag in de lijn der verwachting inderdaad.
Veltman mag zijn balletverhaal weer vertellenquote:De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar een actie van Feyenoord-speler Graziano Pellè tijdens de wedstrijd Feyenoord – Ajax op zondag 2 maart.
De aanklager wil een schriftelijke verklaring van Feyenoord en Pellè over een vermeende elleboogstoot tegen het hoofd van Ajax-speler Joël Veltman. De aanklager vraagt ook verklaringen aan Veltman en de arbitrage.
Feyenoord en Pellè hebben tot dinsdag 4 maart 11.00 uur de tijd om te reageren.
Hopelijk werkt het verzachtend. Ondanks dat het een domme actie is, belangrijke speler die we zo snel mogelijk weer terug moeten hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Veltman mag zijn balletverhaal weer vertellen
Wel sportief van Veltman.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Veltman mag zijn balletverhaal weer vertellen
Vrees dat we hem dit seizoen nog maar 3 keer in actie gaan zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het verzachtend. Ondanks dat het een domme actie is, belangrijke speler die we zo snel mogelijk weer terug moeten hebben.
Ik hoop het, want dat zou betekenen dat we geen play-offs spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrees dat we hem dit seizoen nog maar 3 keer in actie gaan zien.
Sfeer was sowieso een beetje gelaten.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Naast het team heb ik me gisteren kapot geërgerd aan "wij worden weer genaaid' spreekkoren. De rillingen kreeg ik er van.
Haha inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Naast het team heb ik me gisteren kapot geërgerd aan "wij worden weer genaaid' spreekkoren. De rillingen kreeg ik er van.
Sfeer was kut. Iedereen was druk bezig met kankeren op eigen spelers.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sfeer was sowieso een beetje gelaten.
Hele wedstrijd eigenlijk.
Ach ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Wat een gecalimero.
Ze (Schaken met name) mochten ook wel wat harder doorlopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Sfeer was kut. Iedereen was druk bezig met kankeren op eigen spelers.
Sfeer op basis van wat er in de wedstrijd gebeurd dus, niks mis mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Sfeer was kut. Iedereen was druk bezig met kankeren op eigen spelers.
De vrije trap die Pellè in de laatste minuut kreeg omdat hij Veltman een zetje gaf vond ik ook vrij apart.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ach ja.
Kuipers floot gelukkig behoorlijk goed.
Maar 2 echte fouten kunnen ontdekken: geen kaart geven aan Poulsen voor die overtreding op Clasie en buitenspel geven aan Schaken rond de 60e minuut.
Ik heb het niet over een duwovertreding. Was een paar minuten voor de kaart van Clasie (vergeldingsactie). Niet getoond in de samenvatting, dus ik heb geen beelden voor je..quote:Op maandag 3 maart 2014 14:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De vrije trap die Pellè in de laatste minuut kreeg omdat hij Veltman een zetje gaf vond ik ook vrij apart.
Maar voor de rest heeft hij prima gefloten![]()
En over Poulsen, Immers kreeg ook geen gele kaart toen hij Serero met twee handen wegduwde toen hij net opsprong.
Mr. Yellow raakte wel een beetje geïrriteerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:35 schreef H.FR het volgende:
Gio en Van Gastel blijven als het aan Rutten ligt.
Tegen Blind werd ook niet gefloten toen hij met twee handen in de rug van Immers duwde toen hij sprong ergens rond de 80e minuut, dus wat is je punt?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De vrije trap die Pellè in de laatste minuut kreeg omdat hij Veltman een zetje gaf vond ik ook vrij apart.
Maar voor de rest heeft hij prima gefloten![]()
En over Poulsen, Immers kreeg ook geen gele kaart toen hij Serero met twee handen wegduwde toen hij net opsprong.
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mr. Yellow raakte wel een beetje geïrriteerd.
Oh, dat zal ik dan waarschijnlijk vergeten zijn. Mijn oprechte excuses.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tegen Blind werd ook niet gefloten toen hij met twee handen in de rug van Immers duwde toen hij sprong ergens rond de 80e minuut, dus wat is je punt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je er nog überhaupt nog in geloofde...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren definitief afscheid genomen van de titel dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |