Het kan natuurlijk ook gewoon over het Nederlands elftal gegaan zijn, die gesprekken.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Was het niet FRFC1908 die wist te melden dat Van Gaal gezien was bij De Kuip?
Rijnmond wist te melden dat Feyenoord al een keer of 4 met Van Gaal had gesproken.
indien Feyenoord al een maand in onderhandeling is met Fred Rutten dan zijn bovenstaande scenarios onwaarschijnlijk.
Neem eens de moeite om op feyenoord.nl te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Fred Rutten.
Is dit al bevestigd? Ik blijf voorlopig nog even hoop houden dat dit een slechte grap is.
Ja ik kom net thuis joh.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Neem eens de moeite om op feyenoord.nl te kijken
Wie?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef Muto het volgende:
Die Botaka van Excelsior, is die nou eigendom van Feyenoord? Want ik kan me een verhaal herinneren dat hij daar speelde op advies van Van Geel?
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef Muto het volgende:
Die Botaka van Excelsior, is die nou eigendom van Feyenoord? Want ik kan me een verhaal herinneren dat hij daar speelde op advies van Van Geel?
Buitenspelertje.quote:
Daar wordt nog over beslist, door Fredje.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al nieuws over de nieuwe SUPERGEWELDIGE hoofdsponsor?
Contacten bij Chelsea natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar wordt nog over beslist, door Fredje.
Wiki zegt dat hij werd aangeboden bij Feyenoord, maar dat Van Geel geregeld heeft dat hij zich bij Excelsior mocht bewijzen. Dus zal geen eigendom van Feyenoord zijn.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Contacten bij Chelsea natuurlijk.
Logisch ook, er is al niet genoeg geld om het contract van Janmaat te verlengen. Dan kun je niet ook nog eens random talentjes contracteren en dan verhuren aan Excelsior. Helaas.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wiki zegt dat hij werd aangeboden bij Feyenoord, maar dat Van Geel geregeld heeft dat hij zich bij Excelsior mocht bewijzen. Dus zal geen eigendom van Feyenoord zijn.
Ah kijk. Nou, prima spelertje als ik zo de samenvattingen van Excelsior zie.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wiki zegt dat hij werd aangeboden bij Feyenoord, maar dat Van Geel geregeld heeft dat hij zich bij Excelsior mocht bewijzen. Dus zal geen eigendom van Feyenoord zijn.
Komt een stuk slimmer over dan zijn leeftijdgenoten.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/618437-rutten-goed-met-jonge-spelers.html
Boëtius.Topgozer in interviews.
En op het veld. Al vond ik dat hij gister te weinig lef toonde. Veel te vaak voor een vroege voorzet gekozen ipv de man proberen uit te spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/618437-rutten-goed-met-jonge-spelers.html
Boëtius.Topgozer in interviews.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt een stuk slimmer over dan zijn leeftijdgenoten.
twitter:NUsport twitterde op maandag 03-03-2014 om 13:56:39De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar Pellè. De aanklager wil een schriftelijke verklaring van de Italiaan. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |