Snackbars zijn dan ook niet binnengelaten.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stel dat er nu in die zaal een bom ontploft; heel Hollywood naar de klote.
Kunnen wij onze 9/11 komende 10 jaar uitmelken, kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, die bewaren de Russen en de negors voor Den Haag later deze maand.
V.
En Woody, natuurlijk, want die speelt muziekjes in New York.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dan houden we Joaquin Phoenix en Judi Dench over
SRSLYquote:Op maandag 3 maart 2014 04:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Nooit geweten dat Liza Minnelli de dochter is van "Dorothy".
Dan weet je zeker ook niet dat Warren Beatty een broer is van Shirley MacLainequote:Op maandag 3 maart 2014 04:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Nooit geweten dat Liza Minnelli de dochter is van "Dorothy".
Zou wel een slag zijn, hoor. Er zit zelfs een speciaal CIA-kantoor in Hollywood, dat films kan maken en breken.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:40 schreef Rainesz het volgende:
Maar wat moeten de Boemterroristen doen zonder Hollywood?
Ik heb me niet zo verdiept in Hollywoodfamilies.quote:
Nee, want ook die ijdele boemers, willen hun 15 mins of fame in een actie film met Chuck Norris.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou wel een slag zijn, hoor. Er zit zelfs een speciaal CIA-kantoor in Hollywood, dat films kan maken en breken.
V.
Of dat George een neef is van Rosemary...quote:Op maandag 3 maart 2014 04:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan weet je zeker ook niet dat Warren Beatty een broer is van Shirley MacLaine
...in de vorm van pro-VS-propaganda?quote:Op maandag 3 maart 2014 04:41 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Nee, want ook die ijdele boemers, willen hun 15 mins of fame in een actie film met Chuck Norris.
Jonah Hill is trouwens wel echt een voorbeeld voor iedereen wat mij betreftquote:Op maandag 3 maart 2014 04:41 schreef donroyco het volgende:
Gelukkig dat Jonah Hill geen Oscar heeft gewonnen. Leo verdient hem eerder.
Jonah had ik echt de raarste Oscar ooit gevonden. Nog erger dan Gwyneth.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:41 schreef donroyco het volgende:
Gelukkig dat Jonah Hill geen Oscar heeft gewonnen. Leo verdient hem eerder.
Ik wilde net schrijven dat Rosemary de tante van was ...quote:Op maandag 3 maart 2014 04:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of dat George een neef is van Rosemary...
V.
Nee, ik ben geen filmkenner.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan weet je zeker ook niet dat Warren Beatty een broer is van Shirley MacLaine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |