PSV doet het altijd beter minder slecht in Europa. Laat hun maar voor de CL gaan. Feyenoord verliest van de nummer 11 van Ruslandquote:
En dat.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat niemand Feyenoord iets gunt na de afgelopen paar weken.
Dit vind echt niemand grappig.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef tong80 het volgende:
Je kunt beter over Feyenoord heen dan over Patty Brard.
Maar het hele jaar gunt niemand PSV iets, en nu opeens wel?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat niemand Feyenoord iets gunt na de afgelopen paar weken.
Bookmark.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV Feyenoord inhaalt en boven ze eindigt op de einstand, neem ik 3 maanden een Jörgen Raymann UI.
Nee. NEE.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV Feyenoord inhaalt en boven ze eindigt op de einstand, neem ik 3 maanden een Jörgen Raymann UI.
Goed punt, sterker nog, ik vind het een uitstekend argument. Al doet PSV het ook niet geweldig in Europa de laatste tijd. Met hun 'misschien moeten we de EL laten lopen'.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV doet het altijd beter minder slecht in Europa. Laat hun maar voor de CL gaan. Feyenoord verliest van de nummer 11 van Rusland
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Quoten voor het nageslacht.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Raymannquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio voetbal probeert al tijden heel krampachtig Ajax te mijden. Dit ging bovendien over Feyenoord en niet over Ajax.quote:
Ik hoop dat je dan 3 maanden niet postquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan ben je voor de grootste jank ploeg van Europa. Werd er zelf nog voor op de vingers getikt na het Zagreb incidentquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat.Dat gejankbal trek ik absoluut niet.
Zeker het publiek van vandaag"We worden weer genaaid"
![]()
Dat vraag ik me al jaren afquote:
Begint een beetje zielig te worden. Tegenwoordig wordt Ajax 5 minuten behandelt, daarna wordt alles over Ajax snel afgekapt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Studio voetbal probeert al tijden heel krampachtig Ajax te mijden. Dit ging bovendien over Feyenoord en niet over Ajax.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dan ben je voor de grootste jank ploeg van Europa. Werd er zelf nog voor op de vingers getikt na het Zagreb incident
Omdat hij de chef is.. die vent lijdt echt aan zelfoverschatting.. waarschijnlijk zijn er 0 mensen in dit land die elke zondag denken: leuk, Arno is weer op de buisquote:
Als bij PSV schaars de hele teringzooi in elkaar trapt of elleboogjes uitdeelt daalt de gunfactor weer.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar het hele jaar gunt niemand PSV iets, en nu opeens wel?
Echt niet. xDquote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schaars is de beste speler in de Eredivisie.
Feyenoord gunnen we nog minder. Zeker na het gedrag van die club de laatste tijd. Feyenoord verdient het niet in de top 4 te eindigen en eveneens niet om EL te spelen. Het wordt tijd dat ze hun plaats weer kennen en dat is niet in de top 3. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als Feyenoord voorlopig even een kleine club blijft.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar het hele jaar gunt niemand PSV iets, en nu opeens wel?
Jij weer met je 'kleine clubgelul'.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord gunnen we nog minder. Zeker na het gedrag van die club de laatste tijd. Feyenoord verdient het niet in de top 4 te eindigen en eveneens niet om EL te spelen. Het wordt tijd dat ze hun plaats weer kennen en dat is niet in de top 3. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als Feyenoord voorlopig even een kleine club blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |