In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Het is ook totaal niet grappig.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben we al een aantal keer gezien, kan je er nu mee ophouden?
Co is deels opgeleid door Van Gaal. Het is dus eigenlijk het succes van Van Gaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Co is verantwoordelijk voor het succes van RBS.
Nee gewoon nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
Het is dus niet "Pellegod" maar "De Pel".
Leer dat nou eens.
Mag ik deze nog wel posten?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben we al een aantal keer gezien, kan je er nu mee ophouden?
En Co heeft het vak weer van Louis geleerdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Co is verantwoordelijk voor het succes van RBS.
Goed gifje Clapclap. Ik sta versteldquote:
quote:
Dat zou 4e keus zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is nu op zoek naar een 3e keusNiemand wil daar trainer worden.
Oh, dat wordt ook door Ajacieden gebruikt?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Siggygod, Schonegod, Kishnagod, Cilgod, Blindgod ook niet.
Nee wij noemen spelers gewoon bij hun naam.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh, dat wordt ook door Ajacieden gebruikt?![]()
Ik dacht dat jullie iets origineler waren met bijvoorbeeld "Veltheer" en dat soort dingen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Co wil niet omdat het Feyenoordpubliek uit volslagen randdebielen bestaat.
Zou ik ook niet doen als ik Dickie was. Lekker thuis zitten en geld tellen.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Co wil niet omdat het Feyenoordpubliek uit volslagen randdebielen bestaat.
Dan trapt Pelle hem in een boze bui wel weer rechtop.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
een Jood als coach van Feyenoord de wereld op zijn kop
Volewijckers , moesten niks van die juden hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
een Jood als coach van Feyenoord de wereld op zijn kop
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee wij noemen spelers gewoon bij hun naam.
uh, oké.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Siggygod, Schonegod, Kishnagod, Cilgod, Blindgod
Ben blij dat hij een beetje zelfkennis heeft.. hij past inderdaad niet bij Feyenoord.. na een half jaar was hij de Kuip uitgejaagdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof iemand in Rotterdam zin had in Adriaanse. Die heeft dezelfde afwijking als Theo Reitsma.
Kinderachtig idd. Ga je bezighouden met videoarbitrage en niet met dit soort futiliteiten.quote:
Ik dacht dat het al ouder was.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toeter op mijn waterscooter, dat is pas 50 jaar oud
Lampegat.quote:
Je was 3 seconden eerderquote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lampegat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lampegat
Co Adriaanse is wel tenminste van fel en agressief op de wat mietjesachtige selectie.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben blij dat hij een beetje zelfkennis heeft.. hij past inderdaad niet bij Feyenoord.. na een half jaar was hij de Kuip uitgejaagd
Janssen van Twente heeft daar wel verstand vanquote:
Dat zouden Feyenoord-spelers niet pikken.. Verbeek was ook zo'n halve gare die na 6 maanden de poort uit werd gejaagdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co Adriaanse is wel tenminste van fel en agressief op de wat mietjesachtige selectie.
Co liet bijvoorbeeld spelers 30km naar huis toelopen omdat ze verloren van een ploeg die 3x grotere begrotingen had dan AZ.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Co liet bijvoorbeeld spelers 30km naar huis toelopen omdat ze verloren van een ploeg die 3x grotere begrotingen had dan AZ.
Vergelijk het eens met het buitenland, dan hebben wij het toch nog aardig goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Iedereen weet dat we arbitraal op een laag niveau zitten Arno
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef tong80 het volgende:
Hier is het Mispelgat.
Geboortehuis van Philips is hier 100 meter vandaan.
Geen Marokkanenoptocht in Bommel ?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef tong80 het volgende:
Hier is het Mispelgat.
Tong woont in Eindhoven?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef tong80 het volgende:
Hier is het Mispelgat.
De fans wilden dat hij bleef.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zouden Feyenoord-spelers niet pikken.. Verbeek was ook zo'n halve gare die na 6 maanden de poort uit werd gejaagd
6 cursusavonden en je kan hier zo fluiten .quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met het buitenland, dan hebben wij het toch nog aardig goed.
Nee, dat is speciaal voor verjaardagsfeestjes in de inrichting.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat toettoettoeter is niet eens een carnavalslied toch?
Dat kwam meer omdat het team voor de helft uit oude opa's als Makaay en Van Bronkhorst bestond. Ik denk dat die jonkies het sneller pikken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zouden Feyenoord-spelers niet pikken.. Verbeek was ook zo'n halve gare die na 6 maanden de poort uit werd gejaagd
Ja, maar niet in de Eredivisie.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
6 cursusavonden en je kan hier zo fluiten .
Mispelgat, heb ik ooit wel van gehoord. Ligt bij Eindhoven, niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef tong80 het volgende:
Hier is het Mispelgat.
Kijk maar naar Dennis Higler en Edje Janssen .quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want dan word je ook meteen geselecteerd.
quote:
PSV doet het altijd beter minder slecht in Europa. Laat hun maar voor de CL gaan. Feyenoord verliest van de nummer 11 van Ruslandquote:
En dat.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat niemand Feyenoord iets gunt na de afgelopen paar weken.
Dit vind echt niemand grappig.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef tong80 het volgende:
Je kunt beter over Feyenoord heen dan over Patty Brard.
Maar het hele jaar gunt niemand PSV iets, en nu opeens wel?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat niemand Feyenoord iets gunt na de afgelopen paar weken.
Bookmark.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV Feyenoord inhaalt en boven ze eindigt op de einstand, neem ik 3 maanden een Jörgen Raymann UI.
Nee. NEE.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV Feyenoord inhaalt en boven ze eindigt op de einstand, neem ik 3 maanden een Jörgen Raymann UI.
Goed punt, sterker nog, ik vind het een uitstekend argument. Al doet PSV het ook niet geweldig in Europa de laatste tijd. Met hun 'misschien moeten we de EL laten lopen'.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV doet het altijd beter minder slecht in Europa. Laat hun maar voor de CL gaan. Feyenoord verliest van de nummer 11 van Rusland
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Quoten voor het nageslacht.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Raymannquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio voetbal probeert al tijden heel krampachtig Ajax te mijden. Dit ging bovendien over Feyenoord en niet over Ajax.quote:
Ik hoop dat je dan 3 maanden niet postquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan ben je voor de grootste jank ploeg van Europa. Werd er zelf nog voor op de vingers getikt na het Zagreb incidentquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat.Dat gejankbal trek ik absoluut niet.
Zeker het publiek van vandaag"We worden weer genaaid"
![]()
Dat vraag ik me al jaren afquote:
Begint een beetje zielig te worden. Tegenwoordig wordt Ajax 5 minuten behandelt, daarna wordt alles over Ajax snel afgekapt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Studio voetbal probeert al tijden heel krampachtig Ajax te mijden. Dit ging bovendien over Feyenoord en niet over Ajax.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dan ben je voor de grootste jank ploeg van Europa. Werd er zelf nog voor op de vingers getikt na het Zagreb incident
Omdat hij de chef is.. die vent lijdt echt aan zelfoverschatting.. waarschijnlijk zijn er 0 mensen in dit land die elke zondag denken: leuk, Arno is weer op de buisquote:
Als bij PSV schaars de hele teringzooi in elkaar trapt of elleboogjes uitdeelt daalt de gunfactor weer.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar het hele jaar gunt niemand PSV iets, en nu opeens wel?
Echt niet. xDquote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schaars is de beste speler in de Eredivisie.
Feyenoord gunnen we nog minder. Zeker na het gedrag van die club de laatste tijd. Feyenoord verdient het niet in de top 4 te eindigen en eveneens niet om EL te spelen. Het wordt tijd dat ze hun plaats weer kennen en dat is niet in de top 3. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als Feyenoord voorlopig even een kleine club blijft.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar het hele jaar gunt niemand PSV iets, en nu opeens wel?
Jij weer met je 'kleine clubgelul'.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord gunnen we nog minder. Zeker na het gedrag van die club de laatste tijd. Feyenoord verdient het niet in de top 4 te eindigen en eveneens niet om EL te spelen. Het wordt tijd dat ze hun plaats weer kennen en dat is niet in de top 3. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als Feyenoord voorlopig even een kleine club blijft.
Voetbalt ie nog?quote:
Mislopen el + uitloop selectie + sanering schuld == geen grote bakkes meer in Rotterdam. #winningquote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord gunnen we nog minder. Zeker na het gedrag van die club de laatste tijd. Feyenoord verdient het niet in de top 4 te eindigen en eveneens niet om EL te spelen. Het wordt tijd dat ze hun plaats weer kennen en dat is niet in de top 3. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als Feyenoord voorlopig even een kleine club blijft.
Net als Van Rhijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, tijd om Arias de hemel in te prijzen. Dat heeft die jongen verdiend.
Ik ben blij dat we uit die periode zijn waarin opeens iedereen medelijden had met Feyenoord omdat het zo slecht ging.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik bedoel dus: Ik zou het fijn vinden als Feyenoord even niet een top-3 club is.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij weer met je 'kleine clubgelul'.
Nooit gehadquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we uit die periode zijn waarin opeens iedereen medelijden had met Feyenoord omdat het zo slecht ging.
Ach mocht Feyenoord in die situatie zijn gekomen hadden de dijken in Nederland allemaal gesprongen door dat gejank van jullie.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
nee Lyon schoot er gewoon meer in dan Ajax.
Ik gun Feyenoord alle ellendequote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we uit die periode zijn waarin opeens iedereen medelijden had met Feyenoord omdat het zo slecht ging.
In die periode zat ik alleen maar toen Feyenoord verloor met 10-0 van PSV, eindigde met een negatief doelsaldo en een beschamende tiende plaats.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Lange_lans zei eerder dit seizoen nog dat Schaars de beste speler in de Eredivisie was.
Ooh dus hij was het waar ik net mijn inspiratie vandaan haaldequote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Lange_lans zei eerder dit seizoen nog dat Schaars de beste speler in de Eredivisie was.
Blijft ook roepen dat PSV de meeste punten haalt in Europaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Lul niet jullie liepen ook huilie te doen bij de penal van Ajax -Milan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach mocht Feyenoord in die situatie zijn gekomen hadden de dijken in Nederland allemaal gesprongen door dat gejank van jullie.
Haha jij bent echt een mongoolquote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lul niet jullie liepen ook huilie te doen bij de penal van Ajax -Milan.
Was ook geen pingel maar goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat Louis op zijn kop is gevallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet gewoon Krul, Vorm en de Steek?
Omdat ik het idee heb dat Co niet helemaal objectief over PSV praat.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Krul beter dan Zoet, want meer ervaring en betere competitie"
Waarom noem je dan Zoet ipv Cillessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |