Tuurlijk wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt Stennis Hennis niet te verwijten.
Don't shoot the messenger.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat valt Stennis Hennis niet te verwijten.
Ik ga zo ff kijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef Kostertjuh het volgende:
Net De Langste Dag gezien. Weer een prachtvoorbeeld gezien waarom ik voorstander ben voor de dienstplicht
Wat een programmaquote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef Kostertjuh het volgende:
Net De Langste Dag gezien. Weer een prachtvoorbeeld gezien waarom ik voorstander ben voor de dienstplicht
BB zit er ook in trouwensquote:Op zondag 2 maart 2014 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Godsamme, heb er net 10 minuten opzitten... Wat een kneuzenkermis...![]()
![]()
Jawel. Zeker even kijken joh.quote:
Kijk ik meestal ergens door de week ff. Spannende aflevering?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt tegenlicht vandaag toch niet gemist he?
Ik ga zo maar eens kijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef Kostertjuh het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk ik meestal ergens door de week ff. Spannende aflevering?
quote:Wij lijken gevangen in een wereldwijd digitaal web, gecreëerd door overheden en Silicon Valley. Hoe blijven wij de baas over onze eigen data? Zijn er wegen om te ontsnappen aan de digitale dystopie? We leven in de wereld na Edward Snowden. Elke week komen er nieuwe onthullingen naar buiten. De communicatie van burgers en consumenten wordt op grote schaal onderschept en in de gaten gehouden. Wij dachten dat de digitale revolutie ons tot communicerende wereldburgers zou maken. Maar nu lijken wij gevangen in een wereldwijd digitaal web. Je smartphone, je bonuskaart, je modem, je DigiD, je medisch patiëntendossier, je zoekvraag, je Facebook account, je verwarmingsthermostaat, je sms'en. Bij elke krantenkop lijkt het net zich verder te sluiten. De pleister op onze webcam illustreert het: de Big Brothers and Little Sisters komen steeds dichterbij. Tegenlicht kijkt achter de waan van de dag en stelt zich de vraag: hoe blijven wij de baas over onze eigen data? Zijn er wegen om te ontsnappen aan de digitale dystopie? Regisseur Marije Meerman leent de bril van activisten, voorspellers en sciencefiction schrijvers en surft de wereld over op zoek naar digitale ontsnappingroutes en politieke strategieën voor verzet en sabotage. Zijn wij de laatste generatie die privacy en vrijheid als vanzelfsprekend hebben ervaren? Hoe raken we doordrongen van de nieuwe digitale werkelijkheid? Met criticaster en auteur van "The Net Delusion: How Not to Liberate the World" Evgeny Morozov, sciencefiction auteur Charlie Stross, The Pirate Bay oprichter en activist Peter Sunde, schrijfster en politica voor de Piraten Partij Anke Domscheit-Berg en IT-veiligheidsconsultant Eleanor Saitta.
Dat ze die vent zo snel lieten gaan... Met de dipli's had je altijd wel een handvol van die bijdehandjes, die wel verplicht moesten blijven. Gewoon de groep tegen die knaap ophitsen, dat geeft veel leukere tv.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawel. Zeker even kijken joh.
Wel jammer van die neger.
Haha keek ik net ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Ff langste dag kijken , nu al grappig
Die negerquote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha keek ik net ook.
Sjongejonge.
Mwah oke zulke heb je er altijd bij zitten die met zijn ego sky high zit.quote:
Idd, 3 rondjes looppas was al te veelquote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mwah oke zulke heb je er altijd bij zitten die met zijn ego sky high zit.
Ik erger mij vooral aan die mensen die niet door willen zetten zoals die dikke rooie.
''Maar ik heb niet opgegeven hoor! Ik heb niet gezegd dat ik zou stoppen''quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Idd, 3 rondjes looppas was al te veel
Hahah iddquote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''Maar ik heb niet opgegeven hoor! Ik heb niet gezegd dat ik zou stoppen''
Maar heb toch het idee dat het deels geacteerd is/in scene gezet is.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah iddGa dan strompelen ofzo, laat dan zien dat je wilt, maar ho maar
Die vent van 16 die marn wilt worden is lekker bezig. Die homoquote:Op maandag 3 maart 2014 00:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar heb toch het idee dat het deels geacteerd is/in scene gezet is.
En dat er misschien wel een paar echte militairen tussen zitten en dan puur voor de tv plots een positieve ontwikkeling laten zien etc..etc.
Die gast die op de havo zit? Ja maar die heeft ook wel een beetje een legerkop.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die vent van 16 die marn wilt worden is lekker bezig. Die homo![]()
Hij heeft een legerkop onmdat die gemillimeterd isquote:Op maandag 3 maart 2014 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die gast die op de havo zit? Ja maar die heeft ook wel een beetje een legerkop.
Die homo heeft gewoon een paar tikken nodig.
Come on, concealer en scrub. Ik zou mezelf echt schamen als ik uberhaubt nog moeite deed om wat aan mijn uiterlijk te doen tijdens een oefening, dat is wel het laatste waar je aan denkt.
Whut?... Vind het allemaal vrij tam.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Die sgtmjr van LMB is trouwens wel overdreven streng
Dat valt op tussen al die krullenbollies daar.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij heeft een legerkop onmdat die gemillimeterd is.
Die heb ik wel eens gezien in een ander filmpje, voor zijn eigen lui is ie toch een stuk minder mild.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Die sgtmjr van LMB is trouwens wel overdreven streng
Die maakt nog niet de helft mee van de reguliere problemen met gezag bijdehandjes...quote:
Nog nooit gehad, behalve bij inspectie dan maar dan waren het er altijd meerquote:Op maandag 3 maart 2014 01:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die maakt nog niet de helft mee van de reguliere problemen met gezag bijdehandjes...![]()
Paar keer wat kutopdrachten uitdelen aan de groep met dank aan...
Die lui zijn zo makkelijk in het gareel te krijgen. Isoleer ze maar van de groep en laat ze maar merken dat het allemaal hun schuld is. Geef ze daarbij een gezamelijke vijand (kader) en ze werken binnen no-time samen.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, behalve bij inspectie dan maar dan waren het er altijd meer
dat is een leuk programma. Alle versies.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:22 schreef AchJa het volgende:
Overigens doet het concept me wel een beetje aan Lads Army denken.
http://wikipedia.org/wiki/Lads'_Army
Yup.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
dat is een leuk programma. Alle versies.
Perfecte keuze qua kader ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |