SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Murmeli op 03-03-2014 11:15:19 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik krijg ergens deze week mijn startnummer via werk. Zal dus ook niet met mijn eigen naam op mn nummer lopen, maar met "DMO". Niet dat iemand mij ooit aanmoedigt door mijn naam op te lezen, daar schijnt ie te ingewikkeld voor te zijn
F means you're fucked![]()
Vandaag mn eerste wedstrijd ooit gewonnen![]()
Loopmaatje organiseerde een wedstrijd over 10km en 5km waarvan de opbrengst naar hun Roparun team gaat. Ik hoorde dat de winnende tijd vorig jaar net onder de 20 minuten was bij de 5km. Daar het slechts een bijnummer is én de halve regio in voorbereiding is op de marathon van Rotterdam danwel CPC gokte ik er op dat de bezetting op de 5km niet zo sterk zou zijn.
Met als resultaat dat ik nu een ontzettende lelijke beker heb gewonnen, een bos bloemen en een tegoedbon van 10 euro bij de run2day
De 10km was ik volstrekt kansloos geweest daar de winnaar net onder de 33 minuten liep.![]()
Ik krijg het zondag. Weet niet of mijn naam erop zal staan.
Yur is toch simpel?![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik krijg mijn nummer ook pas op zondag (elitaire business runner alert).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 maart 2014 20:38 schreef spiritusbus het volgende:
Loopmaatje organiseerde een wedstrijd over 10km en 5km waarvan de opbrengst naar hun Roparun team gaat. Ik hoorde dat de winnende tijd vorig jaar net onder de 20 minuten was bij de 5km. Daar het slechts een bijnummer is én de halve regio in voorbereiding is op de marathon van Rotterdam danwel CPC gokte ik er op dat de bezetting op de 5km niet zo sterk zou zijn.
Met als resultaat dat ik nu een ontzettende lelijke beker heb gewonnen, een bos bloemen en een tegoedbon van 10 euro bij de run2day
De 10km was ik volstrekt kansloos geweest daar de winnaar net onder de 33 minuten liep.
F means you're fucked![]()
Ik las "DJMO"quote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef YUR het volgende:
Ik krijg ergens deze week mijn startnummer via werk. Zal dus ook niet met mijn eigen naam op mn nummer lopen, maar met "DMO". Niet dat iemand mij ooit aanmoedigt door mijn naam op te lezen, daar schijnt ie te ingewikkeld voor te zijn
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dank voor de complimenten allenIk ben zó opgelucht, geeft wat vertrouwen in m'n doel voor volgende week.
Startnummer krijg ik zondagEn een bandje voor de businessruimte
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Doe eens een foto van die bekerquote:Op zondag 2 maart 2014 20:38 schreef spiritusbus het volgende:
De 10km was ik volstrekt kansloos geweest daar de winnaar net onder de 33 minuten liep.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou hier nog geen startnummerZal dinsdag dan wel.
Ik ben zo geen planner voor evenementen. Nu willen mensen van mijn club nu al gaan plannen voor de CPC (samen met de trein, verzamelen, met z'n allen dit, met z'n allen dat, dezelfde hoedjes op). Ik vind het leuk dat ze enthousiast zijn, maar krijg een beetje jeuk..![]()
Spiritusbus gefeliciteerd!![]()
GotC frot er wel even een "J" tussen voor jequote:
Hier ook nog geen startnummer, dus morgen weer de brievenbus inspecteren.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:41 schreef Quoi het volgende:
Nou hier nog geen startnummerZal dinsdag dan wel.
![]()
Kleine kans op succes, op maandag komt er geen postquote:Op zondag 2 maart 2014 20:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hier ook nog geen startnummer, dus morgen weer de brievenbus inspecteren.F means you're fucked![]()
scherpquote:Op zondag 2 maart 2014 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Kleine kans op succes, op maandag komt er geen post![]()
![]()
Vet! Voelt goed he!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:38 schreef spiritusbus het volgende:
De 10km was ik volstrekt kansloos geweest daar de winnaar net onder de 33 minuten liep.Gefeliciteerd!
En doe inderdaad een foto van die beker!
![]()
![]()
G en G: ik zie jullie wel dan tussen de rest vd elitaire businessrunners dan
Ik ga echt zenuwachtig worden. Is mijn eerste officiële evenement. Wel zinnnnnn!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC frot er wel even een "J" tussen voor je
Spiritusbus gefeliciteerd!! Tof![]()
![]()
Moehahahaquote:
Oh joh, gewoon even een Edding er overheen halenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik doe altijd zijn startnummer op, dusse..."oeps schat
"
Gelukkig is het een makkelijke letter
Voor de IKEA-kenners, hij heeft 1 cm speling in een Expeditkastquote:Op zondag 2 maart 2014 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vet! Voelt goed he!Gefeliciteerd!
En doe inderdaad een foto van die beker!
![]()
![]()
![]()
Oh wauwquote:Op zondag 2 maart 2014 20:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Voor de IKEA-kenners, hij heeft 1 cm speling in een Expeditkast![]()
[ afbeelding ]![]()
en in de EXPEDIT, een uitstervend ras!
Behoorlijk evenement voor een eerstequote:Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef Murmeli het volgende:
G en G: ik zie jullie wel dan tussen de rest vd elitaire businessrunners dan
Ik ga echt zenuwachtig worden. Is mijn eerste officiële evenement. Wel zinnnnnn!
Iets voor in de (verre) toekomst voor mij http://www.spa-francorchampsrun.eu/
Ziet er echt kickuh uit!
Veel ren plezier alvast, Semtex![]()
![]()
* GotC kijkt naar onze kastquote:Op zondag 2 maart 2014 20:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die beker is huuuuge!
En Gup, gewoon even uitschieten en klaar![]()
Ohh en de vlaggen/banners voor de CPC hangen overal in de stad![]()
![]()
Netjes spiri!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jaaquote:Op zondag 2 maart 2014 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC kijkt naar onze kast
Die beker is huuuuge!
En Gup, gewoon even uitschieten en klaar![]()
Ohh en de vlaggen/banners voor de CPC hangen overal in de staddan is het echt bijna zover!
Uhuhquote:
En dat voor een neurotische zenuwpees
Ohhhh leuk dat de stad vol hangt. Morgen ff kijken als ik weer naar mn werk gaSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Let maar op, je eerste km gaat waarschijnlijk te hard door de adrenalinequote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhuh
Ohhhh leuk dat de stad vol hangt. Morgen ff kijken als ik weer naar mn werk ga![]()
![]()
Dan ga ik zo eens opmeten hoe hoog ie isquote:Op zondag 2 maart 2014 20:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
/edit 26 cm hoog?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2014 20:58:04 ]![]()
De CPC was ook mijn eerste, twee jaar geleden. Ga je ownen dusquote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhuh
Ohhhh leuk dat de stad vol hangt. Morgen ff kijken als ik weer naar mn werk ga
Tenzij Patries en vriendinnen in de weg lopen natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Let maar op, je eerste km gaat waarschijnlijk te hard door de adrenaline
Ik heb al eens een niet officieel loopje gehad waar ik dat deed ja. Godzijdank was dat maar 5 km dus dan is het niet erg. Die loop ik buiten adem ook nog wel uit.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Maar moet ik zondag ff niet doen. Ben nu ook aan het trainen op traag starten hihihi. Anders lig ik na 6 km stil vrees ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jeej!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De CPC was ook mijn eerste, twee jaar geleden. Ga je ownen dus
Patries en vriendinnen mep ik weg
Maar joh als ik gewoon 7 min over mijn eerste km doe kom ik die pas verderop tegenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jeej!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Met duizenden om je heen ben je dan nog steeds anoniemGeen zorgen!
Tenzij je m'n moeder langs de kant treft, die maakt er een sport van zoveel mogelijk mensen persoonlijk aan te moedigenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Met duizenden om je heen ben je dan nog steeds anoniemGeen zorgen!
En dan nog Yur missenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tenzij je m'n moeder langs de kant treft, die maakt er een sport van zoveel mogelijk mensen persoonlijk aan te moedigen![]()
![]()
Ja, er lopen ook zoveel mensen tijdens die Rotterdamse marathonquote:
En mijn vader in stealth mode @ 7HLquote:Op zondag 2 maart 2014 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, er lopen ook zoveel mensen tijdens die Rotterdamse marathon![]()
![]()
Dat is lief!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tenzij je m'n moeder langs de kant treft, die maakt er een sport van zoveel mogelijk mensen persoonlijk aan te moedigen
Ik heb geen fans denk ik. Of ik moet nog mensen gaan vragen om te komen kijken. Lijkt me saai voor ze. En ik hoef ook niet met rood aangelopen hoofd bekeken te worden geloof ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jamaar daar waren ook ècht teveel mensenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is lief!
Ik heb geen fans denk ik. Of ik moet nog mensen gaan vragen om te komen kijken. Lijkt me saai voor ze. En ik hoef ook niet met rood aangelopen hoofd bekeken te worden geloof ik.![]()
![]()
Pa loopt de 10 km dus die kan mooi aanmoedigen als ik met zuslief de halve loop.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is lief!
Ik heb geen fans denk ik. Of ik moet nog mensen gaan vragen om te komen kijken. Lijkt me saai voor ze. En ik hoef ook niet met rood aangelopen hoofd bekeken te worden geloof ik.
Fans
Nu wil ik ook fansquote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Pa loopt de 10 km dus die kan mooi aanmoedigen als ik met zuslief de halve loop.
Fans
Wees niet bang, die ga je krijgen! Wildvreemden gaan je naam roepen, klappen, juichen en vertellen dat je er bijna bentquote:ook als dat niet helemaal waar is
Precies die opmerking maakte ik ook tegen mijn vriendin vanmiddag. Om vervolgens zelf mijn eerste km onder de 7km/u te lopen. Dat had ik nog nooit gedaan!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Enne, die beker mag dan lelijk zijn hij staat maar mooi wel bij jou in de kast.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
De ultieme tearjerkerquote:Op zondag 2 maart 2014 20:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier ook nog geen startnummer
Ik ga nu zielige liedjes luisteren.
![]()
Je zult zien dat het achteraf allemaal meevalt. Als je eenmaal bent gestart zijn de zenuwen weer heel snel vergeten.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga echt zenuwachtig worden. Is mijn eerste officiële evenement. Wel zinnnnnn!
En ook als je te snel start heb je inmiddels voldoende conditie om rustig hardlopend te herstellen dus je gaat het gewoon redden!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Jeej!!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben er! Van half 11 tot 5, waarschijnlijk
@guppy: ja dat lijkt me minder handig. Maar ik ga mijn runkeeper wel aanzetten en elke km ff laten gillen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja dat is wel zo. Dan zwoeg ik die 10 km wel uit ipv lopen hihihiquote:Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Je zult zien dat het achteraf allemaal meevalt. Als je eenmaal bent gestart zijn de zenuwen weer heel snel vergeten.
En ook als je te snel start heb je inmiddels voldoende conditie om rustig hardlopend te herstellen dus je gaat het gewoon redden!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Naar mij roepen ze nooitquote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wees niet bang, die ga je krijgen! Wildvreemden gaan je naam roepen, klappen, juichen en vertellen dat je er bijna bentook als dat niet helemaal waar is
![]()
![]()
Ik heb iig 1 fan volgende week, als het goed is.
En wie weet kom ik nog een kudde BF'ers tegen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
30 april 2014 - De Hypotheker Beekloop (Eindhoven)
• Bos81 - 12 km
zonder codetags. op de een of andere manier, wordt de link niet goed meegenomen
[ Bericht 34% gewijzigd door Bomenverzameling op 02-03-2014 21:49:12 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zitten hier eigenlijk EZ mensen?
Dan zie ik jullie onder de douche wel whahahaha!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Aangezien ik geen idee heb wat je bedoelt, ben ik duidelijk geen EZ-mens.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Murmeli het volgende:
Dan zie ik jullie onder de douche wel whahahaha!
Wel heel nieuwsgierig wat je bedoelt...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
wat voor mensen?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Murmeli het volgende:
Dan zie ik jullie onder de douche wel whahahaha!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Douchen die gezamenlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 21:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Que pasa?
EZ is Economische Zaken, denk ik zomaar![]()
![]()
Soms. Posts. Hierquote:Op zondag 2 maart 2014 21:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Que pasa?
EZ is Economische Zaken, denk ik zomaar
EZ dus. OK. Whaha!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: