Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ik krijg ergens deze week mijn startnummer via werk. Zal dus ook niet met mijn eigen naam op mn nummer lopen, maar met "DMO". Niet dat iemand mij ooit aanmoedigt door mijn naam op te lezen, daar schijnt ie te ingewikkeld voor te zijn
Loopmaatje organiseerde een wedstrijd over 10km en 5km waarvan de opbrengst naar hun Roparun team gaat. Ik hoorde dat de winnende tijd vorig jaar net onder de 20 minuten was bij de 5km. Daar het slechts een bijnummer is én de halve regio in voorbereiding is op de marathon van Rotterdam danwel CPC gokte ik er op dat de bezetting op de 5km niet zo sterk zou zijn.
Met als resultaat dat ik nu een ontzettende lelijke beker heb gewonnen, een bos bloemen en een tegoedbon van 10 euro bij de run2day
De 10km was ik volstrekt kansloos geweest daar de winnaar net onder de 33 minuten liep.
Loopmaatje organiseerde een wedstrijd over 10km en 5km waarvan de opbrengst naar hun Roparun team gaat. Ik hoorde dat de winnende tijd vorig jaar net onder de 20 minuten was bij de 5km. Daar het slechts een bijnummer is én de halve regio in voorbereiding is op de marathon van Rotterdam danwel CPC gokte ik er op dat de bezetting op de 5km niet zo sterk zou zijn.
Met als resultaat dat ik nu een ontzettende lelijke beker heb gewonnen, een bos bloemen en een tegoedbon van 10 euro bij de run2day
De 10km was ik volstrekt kansloos geweest daar de winnaar net onder de 33 minuten liep.
Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef YUR het volgende: Ik krijg ergens deze week mijn startnummer via werk. Zal dus ook niet met mijn eigen naam op mn nummer lopen, maar met "DMO". Niet dat iemand mij ooit aanmoedigt door mijn naam op te lezen, daar schijnt ie te ingewikkeld voor te zijn
Nou hier nog geen startnummer Zal dinsdag dan wel.
Ik ben zo geen planner voor evenementen. Nu willen mensen van mijn club nu al gaan plannen voor de CPC (samen met de trein, verzamelen, met z'n allen dit, met z'n allen dat, dezelfde hoedjes op). Ik vind het leuk dat ze enthousiast zijn, maar krijg een beetje jeuk..
Vet! Voelt goed he! Gefeliciteerd! En doe inderdaad een foto van die beker!