Ieder land kan maar aan 10 landen punten geven.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:56 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Maar 4 punten is wel erg onterecht voor een geweldig gezongen, perfect in beeld gebrachte en gewoon erg mooie bijdrage.
Klopt helemaal, maar je ziet het ook al terug bij Duitsland en Oostenrijk. Met een degelijk nummer is het ongunstig slechts een keer je liedje te kunnen laten horen. Daarna is de tweede startplek zowat de slechtste die je kunt hebben.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:56 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Maar 4 punten is wel erg onterecht voor een geweldig gezongen, perfect in beeld gebrachte en gewoon erg mooie bijdrage.
Ik heb hier op gestemd zelfs, al had ik er niet heel veel vertrouwen in. Ik vind dat Frankrijk meer had verdiend, net zo als Duitsland en Oostenrijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar je ziet het ook al terug bij Duitsland en Oostenrijk. Met een degelijk nummer is het ongunstig slechts een keer je liedje te kunnen laten horen. Daarna is de tweede startplek zowat de slechtste die je kunt hebben.
Dat nummer uit 2013.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik was er al bang voor toen ik zag dat ze als 2e moest. De organiserende omroep heeft maar weinig op met Frankrijk de laatste jaren. In 2013 met een alleraardigst nummer als 1e en nu weer als 2e... dan val je automatisch een beetje weg als er aan het eind van de shows nog een paar knallende ballads komen.
Ik vond dit briljant gezongen, geweldig mooi neergezet qua staging en het verdiende zeker meer dan die 4 schamele punten
De video bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:51 schreef aarontje112 het volgende:
Het lijkt er op dat Amir voor Frankrijk naar Stockholm gaat. Het zou gaan om dit nummer; https://m.youtube.com/watch?v=lsH2KKInYH
Mocht het waar zijn vind ik dit een kanshebber voor top 10. Overigens vind ik dit jaar erg sterk, nog nooit zo veel moderne inzendingen gehoord op een songfestival.
Deze nog wel, denk dat je snel moet zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De video bestaat niet meer.
Dat zegt eigenlijk al heel veel.
Dat klinkt inderdaad best goed!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Deze nog wel, denk dat je snel moet zijn![]()
Officieel wordt het pas 12 maart bekend gemaakt, maar waar rook is, is (vaak) vuurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef sirdanilot het volgende:
Kan iemand officieel bevestigen dat dit zo is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |