quote:
Echt een goede serie.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay die heb ik nog niet gezien, houd niet zo veel van detectives, wat is Homeland?
Heb je die al gezien?quote:
uhm, oke.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
nanananananannanananaanananannaananananannanaaaaaaaaanananananananaanna
nanana
Nee nog niet gezien. Wel al gedownload.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die al gezien?
Lijkt me echt geweldige film
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:09 schreef richolio het volgende:
Ik moest van spatie mijn internet vrienden uitnodigen. Kom hier enzo http://tinychat.com/spatieboos
JanCees kom naar onze tcquote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien. Wel al gedownload.
IMDb: Highest Rated TV Series With At Least 5,000 Votesquote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens is True Detective beter dan Breaking Bad aldus internet.
http://wegotthiscovered.com/tv/true-detective-new-breaking-bad/quote:Op zondag 2 maart 2014 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IMDb: Highest Rated TV Series With At Least 5,000 Votes
Ligt aan je bronnen, hier niet.
Dat hebben ze snel gezien na 3 afleveringen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens is True Detective beter dan Breaking Bad aldus internet.
Dat is zomaar een artikel met een mening, geen ranglijst waar mensen kunnen stemmenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://wegotthiscovered.com/tv/true-detective-new-breaking-bad/
Het is gewoon zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat hebben ze snel gezien na 3 afleveringen.
Woody Harrelson & Matthew McConaughey samen maken het de beste serie ooit (lees: tot nu toe) gemaakt.quote:
Zakt vanzelf wel wat omlaag. Bij muziekalbums ook op musicmeter. Beginnen bijv. met 4,5/5 en zakken dan tot onder de 4.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Maar is wel knap om na 3 afleveringen al in de top 3 te staan op imDB
Misschien toch maar probere dan, ondanks dat ik detectives haat.
Praat toch niet zo dom man.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zakt vanzelf wel wat omlaag. Bij muziekalbums ook op musicmeter. Beginnen bijv. met 4,5/5 en zakken dan tot onder de 4.
Je praat zelf dom. Nog geen enkel steekhoudend argument gezien waarom die serie beter zou moeten zijn dan de ander.quote:
Is je scrollwieltje afgebroken?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je praat zelf dom. Nog geen enkel steekhoudend argument gezien waarom die serie beter zou moeten zijn dan de ander.
quote:
Je bent niet echt snugger man.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Woody Harrelson & Matthew McConaughey samen maken het de beste serie ooit (lees: tot nu toe) gemaakt.
fok of deze sc?quote:
okquote:Op zondag 2 maart 2014 20:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie hier samen de boel verpesten!!???
Ik ben er grotendeels opgegroeidquote:
Ik heb er wel 4G kunnen testen, en met 40 mbs ben ik tevredenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er grotendeels opgegroeid
Leuke herinneringen
Wow, dat is wel snel zegquote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb er wel 4G kunnen testen, en met 40 mbs ben ik tevreden
Dat is echt heel snel mobielquote:Op zondag 2 maart 2014 21:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klopt, ik kan max 50 halen met dit abonnement.
Heb je al een datum wanneer je mag afrijdenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor zo ver ik post. Dus klb vbl gc en onz
Dat doe ik 3 tot 4 keer per week. De andere dagen heb ik daar geen zin inquote:
Nee. En ik ga er ook nog even mee wachten. Hij wilt morgen inplannen. Maar heb vrijdag echt mega slecht gereden. Denk dat ik nog iets meer lessen nodig heb dan 6. Maar kijk eerst hoe het maandag gaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je al een datum wanneer je mag afrijden
Ach hwt valt nog mee. Klb en ONZ is gewoon simpel inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor zo ver ik post. Dus klb vbl gc en onz
Misschien had je je dag niet, even kijken inderdaad hoe het morgen gaat. Succes!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. En ik ga er ook nog even mee wachten. Hij wilt morgen inplannen. Maar heb vrijdag echt mega slecht gereden. Denk dat ik nog iets meer lessen nodig heb dan 6. Maar kijk eerst hoe het maandag gaat.
Ooh, dacht dat je elke dag eten besteldequote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel koken als er meerdere mensen waren maar voor alleen mezelf doe ik dat hooguit 3 of 4 keer per week
Nee, ongeveer 3 tot 4 keer per weekquote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat je elke dag eten bestelde
Dankjewelquote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien had je je dag niet, even kijken inderdaad hoe het morgen gaat. Succes!
GC net zo tegenwoordig.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hwt valt nog mee. Klb en ONZ is gewoon simpel inderdaad![]()
Maar vaak genoeg wat interessants er tussen hoor
Komt wel weer goed. Gelukkig bestaan er ng andere dingen om te doenquote:
Woohooquote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Gelukkig bestaan er ng andere dingen om te doen
Woohooquote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
Komende weken zal ik niet zoveel zijn als normaal, moet wat deadlines halen en tentamens doen namelijk.
inb4 "omg yes!!!!11"
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
Komende weken zal ik niet zoveel zijn als normaal, moet wat deadlines halen en tentamens doen namelijk.
inb4 "omg yes!!!!11"
Neeeeee. Mijn leven draait om fok.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Gelukkig bestaan er ng andere dingen om te doen
Ik kom hier bijna nooit eigenlijkquote:
maar maar maarquote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten met mensen van fok.
I don't blame youquote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zal Tjacka vast leuk vinden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mag jou niet meer
niet dat het jou kan schelen
ik ga wel met tjacka meeten
leukquote:Op zondag 2 maart 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mag jou niet meer
die zijn vreemd hequote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet meer hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mag jou niet meer
Gelijk ontslagquote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
De iPad van mijn baas ligt aan de oplader die durf ik er niet af te halen![]()
Sorryquote:
Voor wat?quote:
Dat win ik natuurlijk nooit van een rechten studentje, gewiekst hoor.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat win ik natuurlijk nooit van een rechten studentje, gewiekst hoor.
Gewoon doenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
De iPad van mijn baas ligt aan de oplader die durf ik er niet af te halen![]()
?quote:
Waarom heb je er 2quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier niet.
Ik ben nu mijn computers aan het resetten, zowel de mac als de windows.
Nicequote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mac voor on the go, desktop voor het photoshop werk etc
Kun je op je MBP niet doen wat je met die Windows doet thoughquote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Naja niet dus, die windows moet een imac worden
7,500 euro bodquote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nadat hij de 2.5 mil had gepakt niet meer gekeken
Heb een MBA, niet echt gemaakt voor photoshop.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je op je MBP niet doen wat je met die Windows doet though
Frustrerend zegquote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb een MBA, niet echt gemaakt voor photoshop.
Maar ik moet ze beide noodgedwongen resetten, want op de air had ik per ongeluk een bestandje verwijderd waardoor office niet meer kon functioneren. Op de windows was een connector van de ssd doorgebrand, nieuw kabeltje aangemaakt maar hij blijft maar crashen.
Fingers crossedquote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, en ik was er klaar mee dus maar een reset uitgevoerd.
school, verjaardag in Frankrijk, coma zuipen, vakantie, ziek, fok enz.quote:
cool.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
school, verjaardag in Frankrijk, coma zuipen, vakantie, ziek, fok enz.
In willekeurige volgorde
Ja, die van mij bevalt prima. Ik heb 'em alweer 1,5 jaar inmiddelsquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw MBO bevalt goed? Ik zit nog te twijfelen om voor een MBO retina te gaan
ja hoop ik ookquote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk gaat hij serieus aan school beginnen
Had je maar gisternamiddag om 17:30 op Rotterdam Alexander moeten staan. Dan was je nu nog druk bezig geweest.quote:
Ik wil thuis altijd achter een groter scherm.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die van mij bevalt prima. Ik heb 'em alweer 1,5 jaar inmiddels
Je vervroegde onze date zelf. Ik ben geen trekpop, hahaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je maar gisternamiddag om 17:30 op Rotterdam Alexander moeten staan. Dan was je nu nog druk bezig geweest.
Die behoefte heb ik eigenlijk nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wil thuis altijd achter een groter scherm.
Ik heb mijn agenda niet in de hand. Sorry daarvoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vervroegde onze date zelf. Ik ben geen trekpop, haha
Ja, dat en mail inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij zit zeker alleen te browsen op je laptop?
Hmm oke.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hmm oke.
Naja ik ben nu bezig met de laatste drivers installeren en dan moet alles weer goed werken
Als hij besluit te werken is het ook prima. Zal hij vast allemaal wel over nagedacht hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk gaat hij serieus aan school beginnen
Klotezooiquote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
Volgens mij wil de ssd nog steeds niet 100% functioneren
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 02-03-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 169 Stuart
02. 140 Fok-it
03. 091 Etsu
04. 070 LETMEIN
05. 047 Toto69
06. 045 JanCees
07. 037 OmgevallenFlat
08. 034 Littlerabbit
09. 033 Chizu
10. 027 xcachet
11. 025 Crack_