Ik ben er grotendeels opgegroeidquote:
Ik heb er wel 4G kunnen testen, en met 40 mbs ben ik tevredenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er grotendeels opgegroeid
Leuke herinneringen
Wow, dat is wel snel zegquote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb er wel 4G kunnen testen, en met 40 mbs ben ik tevreden
Dat is echt heel snel mobielquote:Op zondag 2 maart 2014 21:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klopt, ik kan max 50 halen met dit abonnement.
Heb je al een datum wanneer je mag afrijdenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor zo ver ik post. Dus klb vbl gc en onz
Dat doe ik 3 tot 4 keer per week. De andere dagen heb ik daar geen zin inquote:
Nee. En ik ga er ook nog even mee wachten. Hij wilt morgen inplannen. Maar heb vrijdag echt mega slecht gereden. Denk dat ik nog iets meer lessen nodig heb dan 6. Maar kijk eerst hoe het maandag gaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je al een datum wanneer je mag afrijden
Ach hwt valt nog mee. Klb en ONZ is gewoon simpel inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor zo ver ik post. Dus klb vbl gc en onz
Misschien had je je dag niet, even kijken inderdaad hoe het morgen gaat. Succes!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. En ik ga er ook nog even mee wachten. Hij wilt morgen inplannen. Maar heb vrijdag echt mega slecht gereden. Denk dat ik nog iets meer lessen nodig heb dan 6. Maar kijk eerst hoe het maandag gaat.
Ooh, dacht dat je elke dag eten besteldequote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel koken als er meerdere mensen waren maar voor alleen mezelf doe ik dat hooguit 3 of 4 keer per week
Nee, ongeveer 3 tot 4 keer per weekquote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat je elke dag eten bestelde
Dankjewelquote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien had je je dag niet, even kijken inderdaad hoe het morgen gaat. Succes!
GC net zo tegenwoordig.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hwt valt nog mee. Klb en ONZ is gewoon simpel inderdaad![]()
Maar vaak genoeg wat interessants er tussen hoor
Komt wel weer goed. Gelukkig bestaan er ng andere dingen om te doenquote:
Woohooquote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Gelukkig bestaan er ng andere dingen om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |