quote:
Echt een goede serie.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay die heb ik nog niet gezien, houd niet zo veel van detectives, wat is Homeland?
Heb je die al gezien?quote:
uhm, oke.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
nanananananannanananaanananannaananananannanaaaaaaaaanananananananaanna
nanana
Nee nog niet gezien. Wel al gedownload.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die al gezien?
Lijkt me echt geweldige film
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:09 schreef richolio het volgende:
Ik moest van spatie mijn internet vrienden uitnodigen. Kom hier enzo http://tinychat.com/spatieboos
JanCees kom naar onze tcquote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien. Wel al gedownload.
IMDb: Highest Rated TV Series With At Least 5,000 Votesquote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens is True Detective beter dan Breaking Bad aldus internet.
http://wegotthiscovered.com/tv/true-detective-new-breaking-bad/quote:Op zondag 2 maart 2014 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IMDb: Highest Rated TV Series With At Least 5,000 Votes
Ligt aan je bronnen, hier niet.
Dat hebben ze snel gezien na 3 afleveringen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens is True Detective beter dan Breaking Bad aldus internet.
Dat is zomaar een artikel met een mening, geen ranglijst waar mensen kunnen stemmenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://wegotthiscovered.com/tv/true-detective-new-breaking-bad/
Het is gewoon zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat hebben ze snel gezien na 3 afleveringen.
Woody Harrelson & Matthew McConaughey samen maken het de beste serie ooit (lees: tot nu toe) gemaakt.quote:
Zakt vanzelf wel wat omlaag. Bij muziekalbums ook op musicmeter. Beginnen bijv. met 4,5/5 en zakken dan tot onder de 4.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Maar is wel knap om na 3 afleveringen al in de top 3 te staan op imDB
Misschien toch maar probere dan, ondanks dat ik detectives haat.
Praat toch niet zo dom man.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zakt vanzelf wel wat omlaag. Bij muziekalbums ook op musicmeter. Beginnen bijv. met 4,5/5 en zakken dan tot onder de 4.
Je praat zelf dom. Nog geen enkel steekhoudend argument gezien waarom die serie beter zou moeten zijn dan de ander.quote:
Is je scrollwieltje afgebroken?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je praat zelf dom. Nog geen enkel steekhoudend argument gezien waarom die serie beter zou moeten zijn dan de ander.
quote:
Je bent niet echt snugger man.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Woody Harrelson & Matthew McConaughey samen maken het de beste serie ooit (lees: tot nu toe) gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |