Misschien wil Veltman wel voor Pelle getuigen in Zeist.quote:'Ik kreeg wel een paar keer een armpje tegen m'n gezicht, maar dat gebeurt al snel; hij is langer. Dat hoort er een beetje bij', reageerde Veltman zondag bij de NOS. Het bleef echter niet bij een paar armpjes van de Italiaanse spits. 'Eén keer voelde ik wel een elleboog, maar dat is voetbal. Anders moet je maar op ballet gaan', aldus Veltman.
Sportief van Veltman wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wil Veltman wel voor Pelle getuigen in Zeist.
Ben wel benieuwd hoezeer dit zijn marktwaarde beïnvloed. Hij heeft dit seizoen wel echt geweldige doelpunten gemaakt die aantonen hoe technisch sterk hij is.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit. Pellè is aanvoerder van Feyenoord. Hij dient zich gewoon professioneel op te stellen. Iets wat ie duidelijk na laat nu. Ben benieuwd of er nu nog wel een club is die zo'n mannetje wil hebben.
Waar je vorige week het "excuus" nog op kon voeren dat het "emotie" was, gaat ie nu alle fatsoensnormen te buiten. Ik hoorde ook weer iets over een elleboog, ik heb het nog niet gezien maar het verbaast mij eerlijk gezegd nieteens meer.
Zeker is het makkelijk praten. Maar Veltman reageerde ook zo "makkelijk" toen hij, ik weet niet meer welke wedstrijd, een cruciale fout maakte. Ik geloof hier wel in. Feitelijk heeft ie natuurlijk gelijk met zn "als je geen elleboog in je nek wilt moet je maar op ballet gaan".quote:Op zondag 2 maart 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sportief van Veltman wel.Al is dit makkelijker praten als je wint natuurlijk.
Ik vind wel dat je als Feyenoordzijnde hem moet proberen te verkopen. Zulke incidenten gaan alleen maar tegen je werken,.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:10 schreef eight het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoezeer dit zijn marktwaarde beïnvloed. Hij heeft dit seizoen wel echt geweldige doelpunten gemaakt die aantonen hoe technisch sterk hij is.
Hij moet toch wel minimaal 10 miljoen opleveren lijkt me.
Los van het technische aspect in het veld zie ik gewoon teveel dingen die totaal onnodig zijn. Die miscommunicaties bijvoorbeeld, zowel tov Mulder als elders in het veld. Hoe vaak passes wel niet begrepen worden, de tering zeg.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:07 schreef eight het volgende:
Als we nu een fatsoenlijke rechtsbuiten hadden dan was er nog niets aan de hand geweest.
En dan, Manu terughalen ?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je als Feyenoordzijnde hem moet proberen te verkopen. Zulke incidenten gaan alleen maar tegen je werken,.
Manu moet je sowieso een kans geven, ja. En van het geld van Pellè hopen dat je nog een goede spits kunt halen, anders Te Vrede het vertrouwen geven.quote:
Wat ik heb teruggezien was een overduidelijke elleboog van Pellè inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Voetbal is een contactsport, dat klopt.. maar dit was geen onbedoelde elleboog. Jammer hoor..
De Kuip heeft zijn 'magie' al een geruime tijd verloren. Mag wel een beetje schot komen met het nieuwe stadion.quote:
Ik heb het idee dat hij er ook wel klaar mee is. Hij wil of betere medespelers hebben, of in de zandbak gaan cashen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je als Feyenoordzijnde hem moet proberen te verkopen. Zulke incidenten gaan alleen maar tegen je werken,.
Mulder is daarin wel heel triest. Hij is zo introvert dat je het haast autistisch kunt noemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Los van het technische aspect in het veld zie ik gewoon teveel dingen die totaal onnodig zijn. Die miscommunicaties bijvoorbeeld.
Je doet net alsof er geen middenweg is. Mediatraining maakt spelers monddood. Een rush over 35 meter, 3 spelers uitkappen en in de kruising janken zijn altijd de verdiensten van het team. Daar word ik ook heel moe van. Maar dit gaat gewoon om normaal antwoord geven. De media is een onderdeel van het beroep en daar heb je je naar te gedragen. Daarnaast maakt het geen hol uit of van Gangelen een ajacied is of niet, hij stelde een heel terechte vraag. Waarom speelde Feyenoord als een stel makke lammetjes? En die vraag dient de aanvoerder van de verliezende partij netjes te beantwoorden. Heeft niks met politiek correct zijn te maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind zijn maniertjes in het veld erger. Vandaag zit hij ook heel de tijd met zijn elleboogjes te wapperen en te springen. Dat interview, ach. Die politieke correcte antwoorden zijn ook niks.
Was tam vandaagquote:
100% schuldig aan de 1-2. Als hij Daryl gewoon coached, is er niks aan de hand. Daryl had zeeën van tijd.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:18 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij er ook wel klaar mee is. Hij wil of betere medespelers hebben, of in de zandbak gaan cashen.
[..]
Mulder is daarin wel heel triest. Hij is zo introvert dat je het haast autistisch kunt noemen.
Ik denk ook niet dat hij op dat punt verbeterd. Dit zit gewoon in z'n karakter waardoor hij niet in een split second kan beslissen of hij moet coachen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
100% schuldig aan de 1-2. Als hij Daryl gewoon coached, is er niks aan de hand. Daryl had zeeën van tijd.
Tijd voor Hahn.
Ik vind allebei dan ook niks. Maar kan me er ook niet druk om maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je doet net alsof er geen middenweg is. Mediatraining maakt spelers monddood. Een rush over 35 meter, 3 spelers uitkappen en in de kruising janken zijn altijd de verdiensten van het team. Daar word ik ook heel moe van. Maar dit gaat gewoon om normaal antwoord geven. De media is een onderdeel van het beroep en daar heb je je naar te gedragen. Daarnaast maakt het geen hol uit of van Gangelen een ajacied is of niet, hij stelde een heel terechte vraag. Waarom speelde Feyenoord als een stel makke lammetjes? En die vraag dient de aanvoerder van de verliezende partij netjes te beantwoorden. Heeft niks met politiek correct zijn te maken.
Ben er altijd wel blij om dat het vertoonde spel doorwerkt op de tribunes, anders dan bij andere clubs waar ze met een 0-3 achterstand nog steeds de gekke ultra hoempapa supporter lopen uit te hangen. Maar in alles was het een klassieker onwaardig vandaag. Zowel de twee uitermate slechte teams op het veld als op de tribunes. Als je had gezegd dat je vandaag naar RKC - Roda had gekeken had ik je ook wel geloofd.quote:
In het legioen toch niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoop kutjesvolk vandaag had ik de indruk.
Nee, dat zeg ik. Er is dus een middenweg. Aan de ene kant zijn spelers vol mediatraining niet aan te horen, maar als een tokkie voor een microfoon gaan staan is een ander verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind allebei dan ook niks. Maar kan me er ook niet druk om maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |