Dat ook, ja. Héél de Kuip gebaarde dattie mee moest komen, maarneequote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap ook niet dat hij in de laatste minuut als een halve tamme op de middenlijn gaat staan. Ga dan mee naar voren, 1-2 of 1-3 boeit ook geen kut meer.
Schakenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef Muto het volgende:
Schaken mag ook God op zijn blote knietjes gaan bedanken dat hij met zijn kwaliteiten pak 'm beet 80 wedstrijden voor zo'n mooie club heeft gespeeld.
Zegt genoeg dat Koeman Te Vrede inbracht voor Schaken en dat Janmaat rechtsbuiten ging spelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Schakenecht, mozes te paard wat een aids voor het netvlies was dat. Is dat. Het meest schrijnende nog wel is dat we niemand voor die positie lijken te hebben die beter is.
Dit. En dan moet je na 17 wedstrijden nog 1 of 2 wedstrijden naar De Kuip en dit belabberde voetbal aankijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Los van de fletse wedstrijd en de nederlaag baal ik nog het meeste van het feit dat we nu serieus moeten vrezen voor PSV die op 1 punt achter ons volgt op de 5de plaats
Met uitwedstrijden tegen Fc Groningen, PSV en AZ nog voor de boeg kun je er vrij zeker van zijn dat we dus wegzakken naar plek 5.
Dat is, na een heel seizoen in de top 4, vrij stevig in de top 4 zelfs, en met reeël uitzicht op een tweede plaats, gewoon echt onder de maat.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
Trouwens was er na de 1-1 weer een Ajacied die een middelvinger opstak tijdens het juichen. Of was dat al bekend?
Ze verdienen ook niet beter dan een 5e plek eigenlijk.. als je zoveel punten laat liggen tegen laagvliegers en telkens weer in de slotfase op je bek gaat, ben je gewoon een hele matige ploeg.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Los van de fletse wedstrijd en de nederlaag baal ik nog het meeste van het feit dat we nu serieus moeten vrezen voor PSV die op 1 punt achter ons volgt op de 5de plaats
Met uitwedstrijden tegen Fc Groningen, PSV en AZ nog voor de boeg kun je er vrij zeker van zijn dat we dus wegzakken naar plek 5.
Dat is, na een heel seizoen in de top 4, vrij stevig in de top 4 zelfs, en met reeël uitzicht op een tweede plaats, gewoon echt onder de maat.
Klaassen?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
Trouwens was er na de 1-1 weer een Ajacied die een middelvinger opstak tijdens het juichen. Of was dat al bekend?
Nee, het was rond de middel van iemand. Die ene middelvinger kwam vanuit het publiek toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klaassen? [ afbeelding ]
Zie alleen een vuist.
Ik zie geen middelvingerquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
Waardeloos, waardeloos, waardeloos! Slechte ploeg, matig.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vond Jan Dirk Stouten er eigenlijk van?
Ik maak me er niet druk over. Hoort erbij.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]maak jij je nou maar druk om je aanvoerder
Dat maakt geen ruk uit. Pellè is aanvoerder van Feyenoord. Hij dient zich gewoon professioneel op te stellen. Iets wat ie duidelijk na laat nu. Ben benieuwd of er nu nog wel een club is die zo'n mannetje wil hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef Muto het volgende:
Van Gangelen is echt een idioot, dat wel. Iedereen weet dat hij een Ajacied is. Gaat hij dat ontkennen.
Ik vind zijn maniertjes in het veld erger. Vandaag zit hij ook heel de tijd met zijn elleboogjes te wapperen en te springen. Dat interview, ach. Die politieke correcte antwoorden zijn ook niks.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit. Pellè is aanvoerder van Feyenoord. Hij dient zich gewoon professioneel op te stellen. Iets wat ie duidelijk na laat nu. Ben benieuwd of er nu nog wel een club is die zo'n mannetje wil hebben.
Waar je vorige week het "excuus" nog op kon voeren dat het "emotie" was, gaat ie nu alle fatsoensnormen te buiten. Ik hoorde ook weer iets over een elleboog, ik heb het nog niet gezien maar het verbaast mij eerlijk gezegd nieteens meer.
Als supporter mag dat, spelers en trainers dienen zich echter te gedragen want die hebben een voorbeeldfunctie.quote:
Als we nu een fatsoenlijke rechtsbuiten hadden dan was er nog niets aan de hand geweest.Schaken is geen schim meer van vorig seizoen en huurling armenteros is zo mogelijk nog slechter.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord ontbeert gewoon de kwaliteit, zo simpel is het. Nu valt dat nog wel enigszins te compenseren qua mentaliteit, maar de indruk die ik al heel het seizoen heb is dat het veel spelers niet zoveel lijkt te boeien.
Het is zelden op het scherpst van de snede, zelden met het mes tussen de tanden. Vuur wil ik zien, oorlog. Dan verlies je tenminste nog met eer. Edoch, nu is het zo vaak beschamend laconiek dat ik me af ga vragen of ze wel weten voor welke club ze spelen.
Straks vertrekken er weer een aantal omdat we 'geen Europees spelen', ik geef het je op een briefje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |