abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2014 @ 17:42:47 #151
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137314888
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap ook niet dat hij in de laatste minuut als een halve tamme op de middenlijn gaat staan. Ga dan mee naar voren, 1-2 of 1-3 boeit ook geen kut meer.
Dat ook, ja. Héél de Kuip gebaarde dattie mee moest komen, maarnee :z

Ik meen me Piet Velthuizen te herinneren, die in eenzelfde situatie |(thuis 1-2 achter) nog even een bal op de paal kopt. En dan Mulder, mja. Tekenend was het.
pi_137315013
Schaken mag ook God op zijn blote knietjes gaan bedanken dat hij met zijn kwaliteiten pak 'm beet 80 wedstrijden voor zo'n mooie club heeft gespeeld.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 2 maart 2014 @ 17:48:12 #153
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137315171
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef Muto het volgende:
Schaken mag ook God op zijn blote knietjes gaan bedanken dat hij met zijn kwaliteiten pak 'm beet 80 wedstrijden voor zo'n mooie club heeft gespeeld.
Schaken :') echt, mozes te paard wat een aids voor het netvlies was dat. Is dat. Het meest schrijnende nog wel is dat we niemand voor die positie lijken te hebben die beter is.
pi_137315271
quote:
9s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Schaken :') echt, mozes te paard wat een aids voor het netvlies was dat. Is dat. Het meest schrijnende nog wel is dat we niemand voor die positie lijken te hebben die beter is.
Zegt genoeg dat Koeman Te Vrede inbracht voor Schaken en dat Janmaat rechtsbuiten ging spelen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137315299
Het is ook schrijnend dat bij Feyenoord geen enkele speler een fatsoenlijk schot in de benen heeft.. de schoten van afstand zijn om te huilen. Als je zo'n Vilhena toch telkens weer ziet prutsen :')
pi_137315309
Los van de fletse wedstrijd en de nederlaag baal ik nog het meeste van het feit dat we nu serieus moeten vrezen voor PSV die op 1 punt achter ons volgt op de 5de plaats

Met uitwedstrijden tegen Fc Groningen, PSV en AZ nog voor de boeg kun je er vrij zeker van zijn dat we dus wegzakken naar plek 5. :')

Dat is, na een heel seizoen in de top 4, vrij stevig in de top 4 zelfs, en met reeël uitzicht op een tweede plaats, gewoon echt onder de maat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_137315363
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Los van de fletse wedstrijd en de nederlaag baal ik nog het meeste van het feit dat we nu serieus moeten vrezen voor PSV die op 1 punt achter ons volgt op de 5de plaats

Met uitwedstrijden tegen Fc Groningen, PSV en AZ nog voor de boeg kun je er vrij zeker van zijn dat we dus wegzakken naar plek 5. :')

Dat is, na een heel seizoen in de top 4, vrij stevig in de top 4 zelfs, en met reeël uitzicht op een tweede plaats, gewoon echt onder de maat.
Dit. En dan moet je na 17 wedstrijden nog 1 of 2 wedstrijden naar De Kuip en dit belabberde voetbal aankijken.
pi_137315447
Trouwens was er na de 1-1 weer een Ajacied die een middelvinger opstak tijdens het juichen. Of was dat al bekend?
  zondag 2 maart 2014 @ 17:54:36 #159
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137315489
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
Trouwens was er na de 1-1 weer een Ajacied die een middelvinger opstak tijdens het juichen. Of was dat al bekend?

Deze?
pi_137315492
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:

Ze verdienen ook niet beter dan een 5e plek eigenlijk.. als je zoveel punten laat liggen tegen laagvliegers en telkens weer in de slotfase op je bek gaat, ben je gewoon een hele matige ploeg.
pi_137315494
quote:
Klaassen?

Zie alleen een vuist.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:55:52 #162
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137315538
Beschamend.
pi_137315539
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef Tyron het volgende:

[..]

Klaassen? [ afbeelding ]

Zie alleen een vuist.
Nee, het was rond de middel van iemand. Die ene middelvinger kwam vanuit het publiek toch?
pi_137315551
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze?
Ik zie geen middelvinger
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137315567
quote:
13s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef Grifte het volgende:
Beschamend.
Wat vond Jan Dirk Stouten er eigenlijk van?
  zondag 2 maart 2014 @ 17:57:03 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137315581
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef eight het volgende:

[..]

Ik zie geen middelvinger
In het publiek wel een paar
pi_137315640
quote:
_O- maak jij je nou maar druk om je aanvoerder
pi_137315645
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat vond Jan Dirk Stouten er eigenlijk van?
Waardeloos, waardeloos, waardeloos! Slechte ploeg, matig.
  zondag 2 maart 2014 @ 18:00:25 #169
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137315715
Feyenoord ontbeert gewoon de kwaliteit, zo simpel is het. Nu valt dat nog wel enigszins te compenseren qua mentaliteit, maar de indruk die ik al heel het seizoen heb is dat het veel spelers niet zoveel lijkt te boeien.

Het is zelden op het scherpst van de snede, zelden met het mes tussen de tanden. Vuur wil ik zien, oorlog. Dan verlies je tenminste nog met eer. Edoch, nu is het zo vaak beschamend laconiek dat ik me af ga vragen of ze wel weten voor welke club ze spelen. Mulder vandaag die als een schaap op de middellijn blijft kamperen terwijl de laatste corner wordt genomen was daar een lichtend voorbeeld van.

Zal je zien; straks vertrekken er weer een aantal omdat we 'geen Europees spelen', ik geef het je op een briefje.
pi_137315831
Wederom een slechte wedstrijd tegen 'hunnie' en zij weer slimmer, doortastender op de momenten dat het er om gaat.

Onze ploeg leert niet van de fouten. Ben wel klaar met dit seizoen, maar het zal volgend seizoen niet veel beter zijn..
#12 is not for sale!
pi_137315832
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef ejfaar het volgende:

[..]

_O- maak jij je nou maar druk om je aanvoerder
Ik maak me er niet druk over. Hoort erbij.
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 18:04:28 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137315870
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef Muto het volgende:
Van Gangelen is echt een idioot, dat wel. Iedereen weet dat hij een Ajacied is. Gaat hij dat ontkennen.
Dat maakt geen ruk uit. Pellè is aanvoerder van Feyenoord. Hij dient zich gewoon professioneel op te stellen. Iets wat ie duidelijk na laat nu. Ben benieuwd of er nu nog wel een club is die zo'n mannetje wil hebben.

Waar je vorige week het "excuus" nog op kon voeren dat het "emotie" was, gaat ie nu alle fatsoensnormen te buiten. Ik hoorde ook weer iets over een elleboog, ik heb het nog niet gezien maar het verbaast mij eerlijk gezegd nieteens meer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137315904
quote:
4s.gif Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat maakt geen ruk uit. Pellè is aanvoerder van Feyenoord. Hij dient zich gewoon professioneel op te stellen. Iets wat ie duidelijk na laat nu. Ben benieuwd of er nu nog wel een club is die zo'n mannetje wil hebben.

Waar je vorige week het "excuus" nog op kon voeren dat het "emotie" was, gaat ie nu alle fatsoensnormen te buiten. Ik hoorde ook weer iets over een elleboog, ik heb het nog niet gezien maar het verbaast mij eerlijk gezegd nieteens meer.
Ik vind zijn maniertjes in het veld erger. Vandaag zit hij ook heel de tijd met zijn elleboogjes te wapperen en te springen. Dat interview, ach. Die politieke correcte antwoorden zijn ook niks.
pi_137315948
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

In het publiek wel een paar
Als supporter mag dat, spelers en trainers dienen zich echter te gedragen want die hebben een voorbeeldfunctie. :')
pi_137315951
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord ontbeert gewoon de kwaliteit, zo simpel is het. Nu valt dat nog wel enigszins te compenseren qua mentaliteit, maar de indruk die ik al heel het seizoen heb is dat het veel spelers niet zoveel lijkt te boeien.

Het is zelden op het scherpst van de snede, zelden met het mes tussen de tanden. Vuur wil ik zien, oorlog. Dan verlies je tenminste nog met eer. Edoch, nu is het zo vaak beschamend laconiek dat ik me af ga vragen of ze wel weten voor welke club ze spelen.

Straks vertrekken er weer een aantal omdat we 'geen Europees spelen', ik geef het je op een briefje.
Als we nu een fatsoenlijke rechtsbuiten hadden dan was er nog niets aan de hand geweest.Schaken is geen schim meer van vorig seizoen en huurling armenteros is zo mogelijk nog slechter.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')